Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan Heypoker vara vänliga att tydligt gå ut med vad man får för återbetalning, innan valueback-systemet införts och de rullande bonusarna är borta. Har hört inväxling till 40% cashback, nu hör man 7% och från en kund hör man drygt 1%. Vad är det som gäller? Och ge ett exempel så alla förstår, hur många $ får man för 1000 PP:s?

 

/En som iaf tillfälligt flytt skutan för en sida med halva raken på HU SNG:s och därtill 30% rb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heypokers inlägg tidigare i tråden löd:

 

"För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com"

 

För mig kan det omöjligen tolkas som någonting annat än 0,07 multiplicerat med antalet player points man har.

 

T.ex. 1000 player points = 1000 * 0,07 = $70

 

Edit: Kom på att det faktiskt kan tolkas även som 70 kr, 70 euro , 70 yen osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

För mig kan det omöjligen tolkas som någonting annat än 0,07 multiplicerat med antalet player points man har.

 

T.ex. 1000 player points = 1000 * 0,07 = $70

 

Edit: Kom på att det faktiskt kan tolkas även som 70 kr, 70 euro , 70 yen osv.

 

Jag håller med.

Men tydligen var det vissa andra som tolkade det som "den extra rakeback det hade motsvarat om man förvärvat sina poäng genom sng-spel", lite långsökt imo. (fast nu var det ju inte det det betydde heller)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara avråda alla starkt från att spela på Heypoker. Anledning?

 

En kompis till mig fick vänta över ett år på en utbetalning han gjorde. Detta var såklart inte Heypokers fel enligt dem utan Ongames. Who cares? Ett år för att få ut ett belopp som var under $1k ?!

 

Jag själv beställde 5st biobiljetter i oktober när de gamla vip-poängen skulle bli värdelösa av någon anledning. Nu för några dagar sen (ca 6 mån efter beställningen) får jag reda på att jag ska få $40 ist för dessa biljetter som tydligen inte gått att få fram(?). Heypoker verkar dessutom också tycka att jag ska vara tacksam för detta eftersom jag "redan" fått dem insatta efter 6mån väntan.

 

"Hej,

Enligt vår modell för inväxling av VIP till pengar eller tickets skall du egentligen få $29. Vår shop erbjuder dig $40 och vad jag kan se har du redan till och med fått dessa insatt."

 

Jag har definitivt rejkat min sista dollar för Heypoker, en sida som jag faktiskt tyckte om att spela för under tidigare ledning.

 

Bye bye Heypoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på ifall den någonsin kommer öppna, man får känslan av att dom bara flyttar fram längre och längre, för att tillslut tillkännage att den ej kommer öppna igen.

 

Jag har iallaf lagt heypoker på hyllan, tills vidare.

När shoppen är uppe, och jag fått spendera mina 37k poäng, samt fått varorna. Kan jag komma tillbaka.

 

Heypoker, SKÄMMS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker jag har haft stort tålamod när det gäller att vänta på shopen, men nu börjar jag f-n bli less på att vänta. Kan vi få ett seriöst svar på när shopen öppnar?

 

Hej. Vi förstår eran frustration!

 

Shoppen har varit färdig under en period nu. Anledningen till att vi inte kan lägga upp den ännu är att vi samtidigt håller på med 3 andra projekt. Nytt affiliate system, lojalitetsprogrammet samt att vi byter CMS system för hemsidan. Detta måste bli klart innan vi kan lägga upp shoppen. Våran deadline där är 25 maj och därför valde vi att vänta en månad med nylanseringen. Vi uppskattar ert tålamod!

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Några nyheter om den nya klienten?

 

Hej

 

Första datumet vi fick från Ongame var 12 maj. Tyvärr var de tvugna att skjuta fram det hela. Det som är sagt idag är att vi ska testa p5 klienten live 12 juni. Detta är ett enormt projekt som säkerligen kommer dra ut lite på tiden men vi hoppas på ett nytt release datum inom kort.

 

Mvh,

 

Heypoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...