tw3R Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Funkar PokerOffice 2 på Heypoker? får det iaf inte att fungera. Står på doms sida att det ska funka Citera
neesco Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Vad är det för tveksamheter som gällt rörande Heypoker? Citera
HeySupport Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Funkar PokerOffice 2 på Heypoker? får det iaf inte att fungera. Står på doms sida att det ska funka Jag tror inte att det fungerar tyvärr. Varför de står i listan att hey fungerar är då pga att de inte uppdaterat denna lista på år och dar då de fungerade när hey låg på b2b. Citera
tw3R Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Jag tror inte att det fungerar tyvärr. Varför de står i listan att hey fungerar är då pga att de inte uppdaterat denna lista på år och dar då de fungerade när hey låg på b2b. Jag fick det att fungera till slut så det funkar Citera
HeySupport Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Jag fick det att fungera till slut så det funkar Härligt! Det var pokertracker3 jag blanda ihop med!! Citera
Les_Playcool Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Hej, har kundtjänsten tagit semesterledigt?!?!?! Jag beställde två produkter från er vip-shop för mer än en vecka sedan. Poängen har fortfarade inte dragits. Jag har mailat till er om det tidigare utan svar. VAD HÄNDER? Mailade dessutom till er när jag hade fått 500 vip-poäng för att få vip-paketet. Har inte hört eller sett något sådant paketet. har mailet till er om det också. men inget svar. VAD HÄNDER? Tacksam för svar! Citera
HeySupport Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Hejsan. Vi har inte tagit semester, du kan kontakta oss när som helst, men därimot har Shop killarna en veckas semester. Och angående klädkiten så har vi gjort en beställning på nya kläder och skall skicka det så fort vi bara kan. Du behöver inte vara orolig och vi beklagar förseningen Mvh, Hey Citera
Les_Playcool Postad 23 Juli , 2008 Rapport Postad 23 Juli , 2008 Hej, Tack för ett snabbt svar. Citera
Christoball Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 hejsan jag undrar fortfarande vad som hände med priserna från shoppen i era free roll mania turneringar?? Citera
Guggan Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 Har ni några planer på att utöka sortimentet i Shopen och i så fall, kan man ge tips? Citera
HeySupport Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Hej Christoball. Dessa grejer skall redan vara skickade. Men det kanske har blivit en liten miss någonstans på vägen. Skicka ditt nick till mig i ett pm så ska jag kolla upp vilken adress vi har skickat priset till och självklart skickar vi ett nytt pris om vi har gjort en miss. Mvh Hey Citera
HeySupport Postad 29 Juli , 2008 Rapport Postad 29 Juli , 2008 Givetvis är vi tacksamma för alla förslag du har Guggan! Det är bara skriva upp allt du har i tankarna. Vi kanske inte kan lägga in allt, men några saker som verkar intressanta kan vi absolut lägga in. /Hey Citera
TobbeZZ Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 om man vill sätta in pegnar kan man både använda sig av er insättnings bonus 100% och sedan hämta ut erat heypoker kit vid 500 vip ? Citera
HeySupport Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Hejsan! En mycket bra fråga och självklart kan du göra det! Skicka ett pm om du behöver hjälp med något eller adda våran livesupport på msn: support@heypoker.com Mvh, Hey Citera
Guggan Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Tänkte mig närmst någon form av resecheckar, helst användbara hos fler än en arrangör. Citera
HeySupport Postad 1 Augusti , 2008 Rapport Postad 1 Augusti , 2008 Rese checkar är faktiskt grymt, vi ska kolla på det inom väldigt snar framtid guggan! Jag hör av mig om detta när vi vet exakt. Mvh Hey Citera
Les_Playcool Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Seriöst! Vad händer hos er egentligen? Har fortfarande inte fått sakerna jag har beställt hos er. Heypoker-kitet har inte kommit. Er klient är väldigt instabil. Hos er behöver man inte var rädd för bad beats utan att bli bortkopplat. Jobbigt! Speciellt när man spelar turneringar. Åkte precis ut ur en turnering för att jag blev bortkopplad. Har inte var med om en sådan ostabil klient på andra sidor. Skärpning! Annars får jag grinda någon annanstans! Citera
DrRoland Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Går det att ha kontot i Euro här? Ser ut som om det blev dollar automatiskt. Citera
HeySupport Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Tjena Roland, Vi har bara USD som växelkurs. Hemskt ledsen Citera
HeySupport Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Har precis skickat ett mail till dig med en förklaring Playcool. Hoppas att du har förstående! /Hey Citera
DaHe Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Har precis skickat ett mail till dig med en förklaring Playcool.Hoppas att du har förstående! /Hey Hade det inte vart smartare o skriva förklaringen här så alla såg varför han blir disconnectad hela tiden? Citera
oracas Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Jag har inte blivit bortkopplad en enda gång sen jag började spela för en månad sen. Dock beställde jag heypoker kittet 2 dagar efter jag reggade mig och de har inte kommit ännu, men de ska vara på väg sägs de. Citera
HeySupport Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Hade det inte vart smartare o skriva förklaringen här så alla såg varför han blir disconnectad hela tiden? Förklaringen handlade om hans beställning i viphopen, att han disconnectas beror inte på vårat skin utan förmodligen ligger det i hans uppkoppling, eller i väldigt få fall hos ongame. Ongames klient är väldigt krävande så spelar du många bord samtidigt och har låg prestanda kan det även bero på det. mvh, Hey Citera
Les_Playcool Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 Hade det inte vart smartare o skriva förklaringen här så alla såg varför han blir disconnectad hela tiden? Tjena igen Marcus.Vi har frågat ongame gällande dina uppkopplings problem och inväntar svarpå det.Och dina varor från shoppen ligger rätt långt ner på våran lista eftersomdu gjorde din beställning såpass nyligen, men vi uppskattar verkligen omdu accepterar detta och kan vänta ett litet tag till med dina varor. Dekommer förmodlingen komma i slutet av augusti. Mvh,Hey Givetvis har jag kollat om det är uppkopplingen det hänger på. Har tex testat att logga in på någon annan sida (tex pary poker) och testat att lira där medan jag har blivit bortkopplad från Heypoker. Att spela på Party Poker har gått utmärkt. Citera
_slipknot1_ Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 När kommer vipshop grejerna? väntat i 2 månader nu.... Citera
Recommended Posts