Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ledsen att säga detta. Men tänkte börja spela hos er. Men nu är ju värdet sämre hos er än hos 2 av er konkurrenter varav en ligger inom eu och den andra snart kommer hamna där.

 

Tycker ni bör se över priset för mcdonalds och ica.

 

När ni hade 600p för 100 kr hos ica så var ni inte då heller det bästa alternativet, men ni fanns inom eu och med bra service hade man def valt er.

 

Men att betala dubbla priset då man redan innan fick några % mer hos konkurrenten så blir valet inte er tyvärr.

 

Tänk om.. Snälla? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen att säga detta. Men tänkte börja spela hos er. Men nu är ju värdet sämre hos er än hos 2 av er konkurrenter varav en ligger inom eu och den andra snart kommer hamna där.

 

Tycker ni bör se över priset för mcdonalds och ica.

 

När ni hade 600p för 100 kr hos ica så var ni inte då heller det bästa alternativet, men ni fanns inom eu och med bra service hade man def valt er.

 

Men att betala dubbla priset då man redan innan fick några % mer hos konkurrenten så blir valet inte er tyvärr.

 

Tänk om.. Snälla? :)

 

 

Vi skall ta oss en fundrare absolut! KUNDEN har alltid rätt är det inte så =)

 

Kan inte lova dig nåt dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt mig ner och räknade lite:

 

ICA presentkort: 1110vips / 100kr = 11 Vips per krona

Bio biljett : 700vips / 90kr = 7.7 vips per krona

Vaio bärbar : 56700 vips / 7000kr = 8.1 vips per krona.

Fråga: Varför är en rabattcheck på ica 4vips per krona dyrare än en rabattcheck på bio?

 

Även en bärbar dator är bättre vips/krona än ica och mer i samma kostnadsläge som Biobiljett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars då, är den inte fin vår nya shop?

Jodå, visst är den snyggare än den gamla shopen, även om dom är ganska lika i utformningen.

 

Kan tipsa om ett litet fel. När man för muspekaren över presentkorten står det att kostnaden är 1015 VIP trots att det egentliga priset väl är 1100 VIP.

 

Har även ett förslag till produkt i shopen som skulle vara intressant för såna som mig som fortfarande inte varit i Las Vegas, och som inte har några riktigt pokertokiga kompisar:

En Las Vegas-semester. Resa + boende i ett större hus som Heypoker hyr, tillsammans med ett helt gäng Heypoker-spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, visst är den snyggare än den gamla shopen, även om dom är ganska lika i utformningen.

 

Kan tipsa om ett litet fel. När man för muspekaren över presentkorten står det att kostnaden är 1015 VIP trots att det egentliga priset väl är 1100 VIP.

 

Har även ett förslag till produkt i shopen som skulle vara intressant för såna som mig som fortfarande inte varit i Las Vegas, och som inte har några riktigt pokertokiga kompisar:

En Las Vegas-semester. Resa + boende i ett större hus som Heypoker hyr, tillsammans med ett helt gäng Heypoker-spelare.

 

 

 

Kul idé ! Detta kommer att följas upp, promise

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi skall ta oss en fundrare absolut! KUNDEN har alltid rätt är det inte så =)

 

Kan inte lova dig nåt dock

Nej, kunden har inte alltid rätt:)

 

Och egentligen ska vi som kunder inte klaga på att man får en signup bonus på 1000 dollar och samtidigt kunna utnjyttja shopen. Redan där har ni varit VÄLDIGT sjyssta.

 

Men tyvärr vill mycket ha mer:)

 

Inte så att jag gnäller om era nya priser direkt, utan snarare att prissättningen känns lite avig då bio biljetterna inte är SÅ mycket dyrare än innan medans du "betalar" dubbelt så mycket nästan för ica.

 

Ni har ett väldigt bra erbjudande oavsett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är musik i våra öron =)

 

Det är väl förmodligen så att trycket på dessa checkar är så stort jämnförelse med trycket på bio checkarna. Det kan ju vara en av anledningarna till att det blivit en skillnad där just.

 

Jag tror tex inte att ica själva skulle sänka priset på en kyckling som folk köar för att köpa dag ut och dag in.

 

Ha en fin fortsatt kväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är musik i våra öron =)

 

Det är väl förmodligen så att trycket på dessa checkar är så stort jämnförelse med trycket på bio checkarna. Det kan ju vara en av anledningarna till att det blivit en skillnad där just.

 

Jag tror tex inte att ica själva skulle sänka priset på en kyckling som folk köar för att köpa dag ut och dag in.

 

Ha en fin fortsatt kväll

 

 

Hmmmm. Men varför driva bort kunder från affären?

Nu köper man ju bara biobiljetter eller hårdvara för samma valuta ist för ica. Sedan kommer vi hanla på willys ist för ica och dem tappar kunder.

 

Nja. Tror nog inte ica vill driva bort sina kunder genom att höja priset onödigt mycket.

 

Edit kl 11.00:

Hur mycket är egentligen presentkorten värda? Bara hos Ica & Hm det står 100kr, på de övriga saknas uppgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm. Men varför driva bort kunder från affären?

Nu köper man ju bara biobiljetter eller hårdvara för samma valuta ist för ica. Sedan kommer vi hanla på willys ist för ica och dem tappar kunder.

 

Nja. Tror nog inte ica vill driva bort sina kunder genom att höja priset onödigt mycket.

 

Edit kl 11.00:

Hur mycket är egentligen presentkorten värda? Bara hos Ica & Hm det står 100kr, på de övriga saknas uppgift.

 

Den nya shoppen har precis blivit upplagd och självklart finns det buggar som vi måste lösa. Vi uppskattar verkligen era synpunkter och tar åt oss av kritiken. Vi kommer att ändra ett flertal saker nu som inte riktigt stämmer i shoppen.

 

Men ett problem går alltid att lösa! Iallafall här på Heypoker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har ni fått några svar ang priserna på ica checkarna?

 

Hur lång leveranstid har ni i shopen nu?

 

Ni ville ha tips till shopen:

- Presentkort hos resebolag ( Ving , Fritidsresor etc )

- Presentkort hos bolag som säljer flygstolar ( supertravelsaver, MrJet etc )

- Möjlighet att kunna köpa olika turnerningsbiljetter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar så mycket för tipsen!

 

Leverans tiden är dessvärre fortfarande längre än vad vi önskar. Vårat mål är att få ut alla ordrar innan jul för att sedan ligga på rätt sida igen efter årsskiftet.

 

Vi har ännu inte hittat den ultimata lösningen för ICA korten men får återkomma angående dem.

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey alla Hey-grinders!

 

Ni har väl planerat in att spela GSOP med $1,7 miljoner i prispotten som startar den 21/11! Det kommer totalt vara 8 events och finalen spelas den 7/12. Vi har även dagliga satelliter att spela så missa inte denna chans!

 

För mer information om turneringarna gå in på våran hemsida och ta en titt!

 

Till er som deltar säger vi lycka till!

 

 

gsop_down_right.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag har tänkt börja spela hos Heypoker. 2 viktiga saker jag värdesätter hos en pokersite är uttagstiden samt support. Jag skulle gärna vilja veta hur lång tid ett bankuttag till swedbank tar, samt hur ofta eran livesupoprt är online?

 

Undrar även om man får andvända sina VIPpoäng i shopen trots att man clearar bonusar?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag har tänkt börja spela hos Heypoker. 2 viktiga saker jag värdesätter hos en pokersite är uttagstiden samt support. Jag skulle gärna vilja veta hur lång tid ett bankuttag till swedbank tar, samt hur ofta eran livesupoprt är online?

 

Undrar även om man får andvända sina VIPpoäng i shopen trots att man clearar bonusar?

 

Mvh

 

 

Hej!

 

Uttagen brukar ta 2-3 dagar normalt men kan ta upp till 5 bankdagar om du ska ta ut till Swedbank. Våran livesupport är mycket uppskattad och är online dagligen under kontorstid och även ett par timmar kvällstid. När de inte är online svarar de på mail så fort de kan. Du får lov att använda dina poäng i shoppen , inga problem alls.

 

Hoppas du fick svar på vad du behövde!

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hohoho!

 

I år har tomten bestämt sig för att komma lite tidigare till Heypoker!

Varje dag under december månad har du chansen att öppna en lucka i våran Julkalender och vinna fina priser (ingen choklad kalender i år) !

 

Reglerna är inte svårare än så här: Spela ihop mest player points under 24 timmar och priset blir ditt.

 

Kolla in denna länk för mer info: http://heypoker.com/v2/?page=170&cid=10

 

Mvh,

HeyTomten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uttagen brukar ta 2-3 dagar normalt men kan ta upp till 5 bankdagar om du ska ta ut till Swedbank.

Jag antar att du menar när man tar ut via VISA? Har ni några planer på att börja med Banktransfer? Blir billigare för oss kunder som slipper betala procent på uttaget till VISA. Skulle uppskattas om den möjligheten fanns!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag har tänkt börja spela hos Heypoker. 2 viktiga saker jag värdesätter hos en pokersite är uttagstiden samt support. Jag skulle gärna vilja veta hur lång tid ett bankuttag till swedbank tar, samt hur ofta eran livesupoprt är online?

 

Undrar även om man får andvända sina VIPpoäng i shopen trots att man clearar bonusar?

 

Mvh

 

Supporten är kanon, svarar på mail fort och är bra att dom har msn också! :-)

 

Spelade på svenska spel förut, om man jämför svenska spel och heypokers support är det som en volvo 240 med rosthål mot en splitter ny röd Ferrari som är nyvaxad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger som min gamla historialärare brukade säga: Läs innantill grabben!

 

hah. tänkte svara nå drygt med: Kalendern är inte uppe än osv. så läser jag på sidan igen och då uppenbarar sig.

There will be different prizes everyday, to mention some: Nintendo Wii, I-pods, gift certificates and telephones.

Ibland är det bara inte ens dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare!

 

När man ska registrera sig på heypoker så finns det 4 olika bonusar att välja.

Naturligtvis så beror dessa på hur mycket du har tänkt att spela med samt hur mycket tid du har tänkt att lägga ner om jag har fattat rätt?

 

Men min fråga lyder då, Hur pass svårt är det att få ihop 2000Poäng på heypoker jämnfört med t ex. Pokerstars?

 

Om jag har fattat det rätt så finns det en limit hos pokerstars som gör att endast 1p per pott oavsett storlek är max ? (Vid bronze status) eller har jag fått det där om bakfoten?

 

Någon som är lite mer erfaren heypoker spelare får gärna besvara frågan hur mycket poäng ni kan dra in på en vecka och då hur mycket ni spelar samt vilka summor ni spelar om :mrgreen:

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...