Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Brukar vara en bra och seriös sajt, men jag skulle vänta med att sätta in pengar där. Supporten ligger nere och personligen kan jag inte göra uttag via cashiern. Verkar dock som om inte alla har det problemet.

 

Hej,

 

Vi har problem med uttag som grundar sig i ett tekniskt fel hos ongame. Vi/ongame jobbar på en lösning men det går ofantligt långsamt! Förtillfället löser vi detta med manuella utbetalningar. Vi beklagar detta och hoppas att ongame snart löser problemet. Angående supporten skall den fungera utan problem. Alla mail skall besvaras inom 24h, med förhoppning om snabbare svar. Vi jobbar på att få till en telefonsupport men det kommer att dröja lite!

 

Om ni har några problem, tveka inte att skicka ett PM till oss så hjälper vi er gärna!

 

Med vänliga hälsningar

 

Heypoker support

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
funderade på att börja spela på heypoker men efter att ha läst lite om heypoker på forumet blir man ju fundersam.

 

2 frågor:

 

1. är heypoker seriöst? fungerar utbetalningar och shopen? snabb support?

 

2. är det skattefritt på heypoker? eller ska man hålla sig borta?

 

sv 1: Ja, ja, ja. Läs dock svar ovan.

 

sv 2: Så skattefritt det kan bli innan skatteverket uttalat sig om denna sajt.

Dvs lika skattefritt som Party Poker, bestpoker, Eu baserade primaskin etc.

(kort svar ja)

 

Själv har jag bara bra erfarenheter av sidan :-)

  • 2 weeks later...
Postad
Spelade på Heypoker för väldigt länge sen och kan inte logga in längre.. Tar ni bort inaktiva konton eller har jag bara glömt login och password? :oops:

Vi tar inte bort inaktiva konton. Det smidigaste är att skapa ett nytt konto nu när det är ongame som gäller.

Postad
För de som undrar angående uttagen så beställde jag ut 8k till neteller igår och fick de imorse, så utbetalningar funkar.

 

Men jag har inte kunnat ta ut till VISA sedan 4 januari och ännu är problemet ej löst, och jag kan fortfaranade inte ta ut pengar dit. Jag är inte ensam om det problemet och i torsdags skulle de haft möte med teknikerna, men än har de inte löst problemet.

Postad
Vi har haft lite problem med hemsidan men nu ska allt rulla på som vanligt.

 

Mvh heysupport

 

Vad har hänt med er shop. Beställde prylar i slutet av november har inte hört eller fått något däremot har ni dragit VIPS. Ni svarar inte heller på mail angående detta. Skärp er!

Postad

Enligt Er hemsida ska bonus beloppet sättas in direkt efter att man klarat kravet. Det har nu gått ett antal timmar sedan jag klarade bonusen och inget har hänt.

Har även mejlat supporten ett par ggr + skickat PM här på PF utan att få svar i ärendet.

Vore tacksam för en förklarning!

Postad
Enligt Er hemsida ska bonus beloppet sättas in direkt efter att man klarat kravet. Det har nu gått ett antal timmar sedan jag klarade bonusen och inget har hänt.

Har även mejlat supporten ett par ggr + skickat PM här på PF utan att få svar i ärendet.

Vore tacksam för en förklarning!

 

Du har PM

Postad

Finns Heypoker kvar alltså? Har väntat i ett år på en utbetalning nu och inte har man fått en krona. Katastrof att inte problemet är löst och servicen ska vi inte prata om. Man har ju funderat på om det är ett bluff företag!?. Ångrar mig djupt att jag har åkt omkring i sverige och gjort reklam för sidan vid olika turneringar och fått folk att sätta in pengar där.

 

Vet att det är fler en jag som har det här problemet, så om det är någon av er som läser det här så får ni gärna skriva och berätta vad dom har sagt till er. Sist jag hörde något va i ett telefon samtal för ca 3 månader sen om att dom jobbade på problemet och att dom skämdes som hundar (vad hjälper det mig)?. Så skulle jag få rapportering varannan vecka om hur det går. Det var alltså ca 3 månader sen och har inte hört ett ljud sen dess. Stor kompensation utlovades, vi får väl se vad som händer med det.

Postad
Finns Heypoker kvar alltså? Har väntat i ett år på en utbetalning nu och inte har man fått en krona. Katastrof att inte problemet är löst och servicen ska vi inte prata om. Man har ju funderat på om det är ett bluff företag!?. Ångrar mig djupt att jag har åkt omkring i sverige och gjort reklam för sidan vid olika turneringar och fått folk att sätta in pengar där.

 

Vet att det är fler en jag som har det här problemet, så om det är någon av er som läser det här så får ni gärna skriva och berätta vad dom har sagt till er. Sist jag hörde något va i ett telefon samtal för ca 3 månader sen om att dom jobbade på problemet och att dom skämdes som hundar (vad hjälper det mig)?. Så skulle jag få rapportering varannan vecka om hur det går. Det var alltså ca 3 månader sen och har inte hört ett ljud sen dess. Stor kompensation utlovades, vi får väl se vad som händer med det.

 

Är detta ett seriöst inlägg?

Blir väldigt orolig i sådant fall.

 

Jag har väntat drygt en månad på att de ska lösa det här med VISA-utbetalning och har också fått svar om att det ska lösas och att de pratat med tekniker etc och att de önskar att de kunde få ongame att jobba snabbare, men vad hjälper det mig.

Postad
Är detta ett seriöst inlägg?

Blir väldigt orolig i sådant fall.

 

Jag har väntat drygt en månad på att de ska lösa det här med VISA-utbetalning och har också fått svar om att det ska lösas och att de pratat med tekniker etc och att de önskar att de kunde få ongame att jobba snabbare, men vad hjälper det mig.

 

Kör ut det via Neteller istället då om visa krånglar.

Postad
Enligt Er hemsida ska bonus beloppet sättas in direkt efter att man klarat kravet. Det har nu gått ett antal timmar sedan jag klarade bonusen och inget har hänt.

Har även mejlat supporten ett par ggr + skickat PM här på PF utan att få svar i ärendet.

Vore tacksam för en förklarning!

 

Fick du din bonus eller strular dom med dig?

 

Vill inte slänga in deg där om man ska behöva tjata ihjäl sig att få ut bonus.

Postad
Är detta ett seriöst inlägg?

Blir väldigt orolig i sådant fall.

 

Jag har väntat drygt en månad på att de ska lösa det här med VISA-utbetalning och har också fått svar om att det ska lösas och att de pratat med tekniker etc och att de önskar att de kunde få ongame att jobba snabbare, men vad hjälper det mig.

 

 

 

Jo, jag har väl fått ett dussin såna mail från dom oxå att dom hoppas att ongame kunde jobba snabbare. Kan varken ta ut till VISA eller Neteller, har t om frågat om man inte kan föra över till en kompis konto så han kan ta ut i stället. Men det gick tydligen inte.

Postad
Kör ut det via Neteller istället då om visa krånglar.

 

För det andra och största problemet är att det blir mycket svårare att bevisa att pengarna kommer från en skattefri site.

 

Flera problem med det.. 1.9% avgift när man tar ut från neteller för det första. Nej, åka utomlands varje vecka och använda neteller kort etc går inte.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...