HeySupport Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Hej Henke. Alla dina varor skickade vi till dig i Fredags, så nu borde de komma senare i veckan! Mvh, Hey Citera
Christoball Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 När kommer vipshop grejerna? väntat i 2 månader nu.... har väntat 4 månader så du har nog ett tag kvar skulle jag gissa på Citera
ackeman Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 jag vill minnas att det var rätt mycket drag kring heypoker för 2-3 år sedan. HeypokerJoel spelade och bloggade. vad har hänt sen dess? Spelar den där joel (han hade en blogg på expressen om jag inte missminner mig) fortfarande? Citera
skolhus Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 är det bara skicka mail till heysupport när man spelat in pointsen till kitet? har iaf gjort det men inte fått nåt bekräftelsemail? Citera
TobbeZZ Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 är det bara skicka mail till heysupport när man spelat in pointsen till kitet?har iaf gjort det men inte fått nåt bekräftelsemail? spela också in det igår , du får nog vänta tills på måndag först och främst innan det händer något skulle jag tro, jag skickade ett mail till dom för säkerthets skull kan ju du också göra , det står att det skulle ta max 2veckor och får hoppas att det gör så också Citera
HeySupport Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Hey! Alla ni som har spelat ihop 500 poäng och vill ha heypoker-kitet måste skicka mail till shop@heypoker.com Men har ni skickat till support@heypoker.com så vidarebefodrar vi det till shop avdelningen Mvh, HeyOscar Citera
_slipknot1_ Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Hej Henke. Alla dina varor skickade vi till dig i Fredags, så nu borde de komma senare i veckan! Mvh, Hey Inte fått något än borde ju komma senast på fredag liksom? Citera
tommy83 Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Undrar hur det blir med den utlovade ersättningen för utbetalningsproblemen som ni hade i våras?? Fick dubblerad bonus poäng och trodde att det var ersättningen, men några veckor senare så var dom poängen borta. Citera
HeySupport Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Postad 28 Augusti , 2008 De dubblerade poängen var ett tekniskt fel bara tyvärr. Jag skall kolla upp vad som är sagt angående en lovad ersättning till dig och de andra drabbade tommy. Återkommer med info inom kort!! Citera
tommy83 Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 okej, Henrik på Heypoker skriver "Vi kommer att kompensera de spelare som har varit drabbade. Hur det kommer att ske har vi inte bestämt än, men vi kommer att meddela er hur!' Trots alla problem har jag en förhoppning att vi ser dig som kund oss hos i framtiden! Med vänliga hälsningar Henrik" Detta var då i februari. och jag har skickat en påminnelse i mars. MVH Tommy Citera
HeySupport Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Tjena Tommy. Henrik och alla de andra gamla heypoker killarna jobbar inte kvar längre , hela teamet är nytt . Men eftersom att de har utlovat en kompensation ska ni självklart få det. Vi ska hitta på en lösning till det och återkommer inom kort! Mvh Hey Citera
_slipknot1_ Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Var e vip grejerna? vilket företag skciakdes de med? har ni rätt adress? Citera
animalplanet Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 En liten fråga bara. Hur kan det ha vart så mycket problem som det vart på heypoker? Väldigt sällan man läser om så mycket strul som det vart hos er. Synd för ja trivdes att lira hos er, men när man inte får ut sina pengar på flera månader, tyvärr. Ok om det var 100$ men när det är lite mer $ är det inte kul. Avvaktar, och får se hur heypoker's framtid ser ut, då kanske det blir att återuppta grindet hos er. Citera
Les_Playcool Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Hejsan. Vi har inte tagit semester, du kan kontakta oss när som helst, men därimot har Shop killarna en veckas semester. Och angående klädkiten så har vi gjort en beställning på nya kläder och skall skicka det så fort vi bara kan. Du behöver inte vara orolig och vi beklagar förseningen Mvh, Hey Jag har fortfarande inte fått en enda pryl. Det har snart gått 2 månader. Kolla hur mkt jag har rakat hos er de senaste månaderna. Snart kommer de pengarna tillfalla någon annan aktör som sköter sig bättre. Verkar som om det är fler än jag som funderar på att lämna det sjunkande skeppet. Citera
animalplanet Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Verkar som om det är fler än jag som funderar på att lämna det sjunkande skeppet. Är du kvar? trodde alla lämnade för flera månader sen. Citera
Les_Playcool Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Postad 31 Augusti , 2008 Är du kvar? trodde alla lämnade för flera månader sen. Måste ju cleara bonusen. Om man nu får ngn. Citera
HeySupport Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Klart att du får din bonus! Och angående dina shop grejer så är det bara att hålla ut lite till tyvärr. Men de kommer komma någon gång under denna månad. Mvh, Hey Citera
HeySupport Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 okej, Henrik på Heypoker skriver"Vi kommer att kompensera de spelare som har varit drabbade. Hur det kommer att ske har vi inte bestämt än, men vi kommer att meddela er hur!' Trots alla problem har jag en förhoppning att vi ser dig som kund oss hos i framtiden! Med vänliga hälsningar Henrik" Detta var då i februari. och jag har skickat en påminnelse i mars. MVH Tommy Nu har jag äntligen fått en lista på vilka som drabbats och dessa spelare kommer att bli inbjudna till en gratisturnering med x antal dollar i potten. Mer info kommer via tele, mail eller kanske här om vi inte får tag i dessa!!!! Viktigt att veta är också att denna Henrik inte har jobbat hos oss på hey sedan ungefär ett halvår tillbaka! Sedan har komunikationen vart som 99 (alltså inte helt 100) mellan de som lämnade hey och de som tog över nu för ca 3 mån sen. //Hey Citera
tommy83 Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Okej, väntar med spänning på mer info om denna turnering:) MVh Tommy Citera
HeySupport Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Hey! Nu är det klart för er som väntar på kompensationen! Ni kommer få spela en gratis turnering den 25 sept kl 20:00. Turneringen är 6 manna bord med $2500 i potten och max 30 spelare med 6 priser. Vi kommer kontakta er mellan den 12 och 14/9 för ytterligare information. Mvh, Hey Citera
Bossebo Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Jag vill bara inflika som nöjd kund hos Heypoker: Ni har den bästa supporten jag någonsin upplevt hos någon sida. keep it up! Citera
HeySupport Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Tackar så mycket Bossebo! =) Vi skall självklart hålla samma support närvaro hela tiden. Mvh, HeyOscar Citera
skolhus Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 hur går det med heypoker klädkiten? Citera
HeySupport Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Har skickat in alla klädkits beställningar till shoppen nu. Så nu kommer de skicka ut alla samtidigt. För att dubbel kolla så att du är med, var har du för nick? Mvh, Hey Citera
tommy83 Postad 15 September , 2008 Rapport Postad 15 September , 2008 hej, jag har inte fått någon ytterliggare inforamtion om kompensations turneringen än iallafall? /Tommy Citera
Recommended Posts