Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Snälla... Ta så mycket pengar från Lil_Monsta som du bara kan. Den riggade jäveln tog alla mina hårt ihoptjänade slantar direkt när han satte sig vid bordet. Allt skedde genom extrem rigg. FY FAAAAN! Krossa honom nu. Sen kan du stejka mig med 10E av de pengar som du vunnit av honom som han tog från mig. ;-) För över dem till Korksorks konto.

 

Det sista är ett skämt baserat på att du för ca 1 år sedan erbjöd dig att stejka mig efter att du hade krossat mig rejält. Sådant sitter stenhårt i minnet. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag att det är teoretiskt omöjligt för mig att vinna på siten:

Jag har: Stegdrag: Jag har äkta straightflushdrag par och två kort som blockar mot stegdrag. Det finns alltså sex kort för fienden och jag har ca halva leken i redraws. Vinner jag 900 potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag att det är teoretiskt omöjligt för mig att vinna på siten:

Jag har: Jag har äkta straightflushdrag par och två kort som blockar mot fis stegdrag. Det finns alltså fem kort för fienden och jag har ca halva leken i redraws. Fi 3 bettar sig AI... Vinner jag 900 potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag att det är teoretiskt omöjligt för mig att vinna på siten:

Jag har: Jag har äkta straightflushdrag par och två kort som blockar mot fis stegdrag. Det finns alltså fem kort för fienden och jag har ca halva leken i redraws. Fi 3 bettar sig AI... Vinner jag 900 potten?

 

Eftersom världens bästa ord är "förmodligen" så drämmer jag till med förmodligen inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt nog ligger jag + på B2B. En smula mindre fantastiskt är att jag tappat 4800 dollar på Riggedstars.com. Glädjande nog står cassano för en ganska betydlig procent av förlusten eftersom han var tvungen att floppa stege mot min Flush/wrap med 48 000 outs och pokerstars slumptalsgenerator var lika kass som vanligt.

 

Känns bra att en del av pengarna stannar i småland! Grattis cassano (tror inte ens han märkte vad som hände eftersom han tycktes lira 14 bord åt gången...)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Natten slutade - $9900. Lite småtrist och min rulle krymper därmed ner mot 60 000-strecket :cry::-(

 

Spelade delvis uruselt och förtjänade att förlora ca 4397, men resten var fan ta mig maximal otur!

 

Hur som helst så funderar jag på att göra en cash out på 40 000 dollar skaffa mig en bostad på något spännande ställe och chansa på ett EPT eller WSOP-event. Det lär ju knappast bli dyrare än gårdagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Natten slutade - $9900. Lite småtrist och min rulle krymper därmed ner mot 60 000-strecket :cry::-(

 

Spelade delvis uruselt och förtjänade att förlora ca 4397, men resten var fan ta mig maximal otur!

 

Hur som helst så funderar jag på att göra en cash out på 40 000 dollar skaffa mig en bostad på något spännande ställe och chansa på ett EPT eller WSOP-event. Det lär ju knappast bli dyrare än gårdagen...

 

Tycker du gör helt rätt som cashar ut en del av det du har vunnit. Lycka till med resten av pengarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...