Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lägger ner för dagen.

+ ett par 1000 dollar på 5/10, men har knappt orkat lira ngt.

Testade 20 euro på B2B och fick storstryk av Punkis i en € 5 PLO-sit n go och losade resten i en ultrariggad hand på 0.25/0.5

 

Får ändå vara nöjd med dagen framförallt för att HV 71 spelade in 10 dagars måltider på stan åt mig, men också för att jag, med en enorm viljestyrka, ställde mig upp ifrån ett PLO 25/50 bord innan blinden hann fram till mig!

 

Avslutar med en bild på Pokerstars, Full tilts och Party Pokers fula, giriga rakenäbbar som sväljer spelarnas pengar i allt snabbare takt!

 

1207263104vMAc2cC.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 3 Bilder. Hade iofs bara 1 när jag skickade mailet. Såg dock att hon var inne på min sida dagen efter jag skickade mitt mail! Dock var jag lite klantig i mailet och skrev ung såhär: Hej. Om du ser ut sådär utan smink är jag kär! Jag ska på dylankväll i XXX den XXX i 4:e. Om du vill hänga på vore jag mer än glad. Annars kan du alltid adda mig på min MSN: xxxxxx

 

Värliga hälsningar

 

Givetvis borde jag skrivit typ: Hej jag är en 25 årig egenföretagare som är intreserad av musik, träning och resor... etc etc innan jag slog till med att föreslå en dejt.

 

Det är spännande att 99% av alla kontaktsidors medlemmar uppger att de tränar idogt. Sjukt att det inte byggs fler gym.

 

Också förbluffande hur många tjejer runt 20 års åldern som jobbar som modell. Den svenska skönheten kan aldrig varit överlägsnare.

 

Sidenote: Tycker det var ett skönt meddelande, rakt på sak o ärligt. Jag skulle tackat ja direkt *blink blonk*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 3 Bilder. Hade iofs bara 1 när jag skickade mailet. Såg dock att hon var inne på min sida dagen efter jag skickade mitt mail! Dock var jag lite klantig i mailet och skrev ung såhär: Hej. Om du ser ut sådär utan smink är jag kär! Jag ska på dylankväll i XXX den XXX i 4:e. Om du vill hänga på vore jag mer än glad. Annars kan du alltid adda mig på min MSN: xxxxxx

 

Värliga hälsningar

 

Score

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sidenote: Tycker det var ett skönt meddelande, rakt på sak o ärligt. Jag skulle tackat ja direkt *blink blonk*

 

Åhhh, en sån kommentar värmer verkligen en vilsen själ en mulen aprilmorgon som den här! :oops: = )

 

Det är spännande att 99% av alla kontaktsidors medlemmar uppger att de tränar idogt. Sjukt att det inte byggs fler gym.

 

Lika fantastiskt att 80 % uppger sig vara äventyrliga eller impulsiva när jag de facto vet att 99% av alla kvinnor i det här landet är riktiga trygghetsnarkomaner som tycker de har backpackat när de tagit båten mellan Koh Lanta och Phi Phi-Island...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 3 Bilder. Hade iofs bara 1 när jag skickade mailet. Såg dock att hon var inne på min sida dagen efter jag skickade mitt mail! Dock var jag lite klantig i mailet och skrev ung såhär: Hej. Om du ser ut sådär utan smink är jag kär! Jag ska på dylankväll i XXX den XXX i 4:e. Om du vill hänga på vore jag mer än glad. Annars kan du alltid adda mig på min MSN: xxxxxx

 

Värliga hälsningar

 

Givetvis borde jag skrivit typ: Hej jag är en 25 årig egenföretagare som är intreserad av musik, träning och resor... etc etc innan jag slog till med att föreslå en dejt.

Så länge du inte du inte gör som John Fitzgerald Page aka The Biggest Douche in the Universe så borde det vara lugnt :-P

 

Läs med försiktighet, risken är att du slår dig för pannan så hårt att du tuppar av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge du inte du inte gör som John Fitzgerald Page aka The Biggest Douche in the Universe så borde det vara lugnt :-P

 

Läs med försiktighet, risken är att du slår dig för pannan så hårt att du tuppar av.

 

Haha han har varit med på ett Dr. Phil avsnitt med namnet "Male Egos - Out of Control" och skriver det sen på sin hemsida.

 

Edit: såg nu att det inte är hans hemsida :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att fira in min nya bärbara med dess blanka 1680*1024-skärm så ska jag chansa med 100 euro på B2B.

 

 

Blev det datorn, som du länkade i ett par poster tillbaka?

 

tar gärna en snabb recension då jag själv är på jakt efter en ny laptop.

 

Nickar du slaktarn på FTP?! lirar HU just nu mot OMGClayAiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...