Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Jag skulle testa lite PLO på Stars.

Har du spelat mycket mot xmrstyle? Verkar ju vara riktigt bra värde och så sitter han på en stor stack.

PLO$400 kanske är lite under din nivå men det finns ju inte alltid tillräckligt med games högre ;P

 

 

PokerStars Game #16576312042: Omaha Pot Limit ($2/$4) - 2008/04/08 - 10:08:11 (ET)

Table 'Hygiea II' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: tomgus456 ($148.20 in chips)

Seat 5: xmrstyle ($1855.70 in chips)

Seat 6: MauriceSch ($547.70 in chips)

MauriceSch: posts small blind $2

tomgus456: posts big blind $4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tomgus456 2 of ClubsAce of ClubsQueen of HeartsAce of Spades

xmrstyle: raises $8 to $12

aabas leaves the table

MauriceSch: calls $10

tomgus456: raises $36 to $48

xmrstyle: calls $36

MauriceSch: raises $144 to $192

tomgus456: calls $100.20 and is all-in

xmrstyle: raises $532.20 to $724.20

MauriceSch: calls $355.70 and is all-in

*** FLOP *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts

*** TURN *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts9 of Spades

*** RIVER *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts9 of Spades9 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

MauriceSch: shows Jack of SpadesKing of ClubsKing of Spades5 of Clubs (two pair, Kings and Nines)

xmrstyle: shows Ace of Hearts3 of Spades7 of Hearts6 of Hearts (a flush, Ace high)

xmrstyle collected $799 from side pot

tomgus456: mucks hand

MauriceSch said, "LOL"

xmrstyle collected $443.60 from main pot

 

Om du träffar mig någon gång där så shortstackar jag antagligen och kör in allt som en dåre =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle testa lite PLO på Stars.

Har du spelat mycket mot xmrstyle? Verkar ju vara riktigt bra värde och så sitter han på en stor stack.

PLO$400 kanske är lite under din nivå men det finns ju inte alltid tillräckligt med games högre ;P

 

 

PokerStars Game #16576312042: Omaha Pot Limit ($2/$4) - 2008/04/08 - 10:08:11 (ET)

Table 'Hygiea II' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: tomgus456 ($148.20 in chips)

Seat 5: xmrstyle ($1855.70 in chips)

Seat 6: MauriceSch ($547.70 in chips)

MauriceSch: posts small blind $2

tomgus456: posts big blind $4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tomgus456 2 of ClubsAce of ClubsQueen of HeartsAce of Spades

xmrstyle: raises $8 to $12

aabas leaves the table

MauriceSch: calls $10

tomgus456: raises $36 to $48

xmrstyle: calls $36

MauriceSch: raises $144 to $192

tomgus456: calls $100.20 and is all-in

xmrstyle: raises $532.20 to $724.20

MauriceSch: calls $355.70 and is all-in

*** FLOP *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts

*** TURN *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts9 of Spades

*** RIVER *** Jack of Hearts10 of Spades4 of Hearts9 of Spades9 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

MauriceSch: shows Jack of SpadesKing of ClubsKing of Spades5 of Clubs (two pair, Kings and Nines)

xmrstyle: shows Ace of Hearts3 of Spades7 of Hearts6 of Hearts (a flush, Ace high)

xmrstyle collected $799 from side pot

tomgus456: mucks hand

MauriceSch said, "LOL"

xmrstyle collected $443.60 from main pot

 

Om du träffar mig någon gång där så shortstackar jag antagligen och kör in allt som en dåre =)

 

 

Har knappt lirat ngt på stars och när jag gör det går det allt som oftast åt helvete 8-):-D Lägg in samma fråga i Djens dagbok är mitt tips: det ryktas om att han har abnorma mängder statistik på spelare där...

 

Edit: ska förtydliga att jag inte vet om så är fallet utan det är en gissning från min sida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de bara jag eller går de inte att vinna en 80-20 på B2B..

 

Nej, det är inte bara du. Därför denna dagbok.

 

Fast man kan ju undra, om någon blir utdragen måste ju någon dra ut. Men inte verkar dessa personer skapa några dagböcker här på forumet.

 

Jag ska nog börja spela lite på B2B och bara leta efter 20-80 lägen och sen skapa en konkurrerande dagbok.

 

Förresten Hata, har följt dig på forumet och det verkar som du nu är stabil på PLO och spelar heltid. Vad har du för pokerambitioner numera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har knappt lirat ngt på stars och när jag gör det går det allt som oftast åt helvete 8-):-D Lägg in samma fråga i Djens dagbok är mitt tips: det ryktas om att han har abnorma mängder statistik på spelare där...

 

Edit: ska förtydliga att jag inte vet om så är fallet utan det är en gissning från min sida

 

Och ryktena stämmer inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för OT hata! Men Poque, var är dom bevisen? :o

 

dagboken i sig är ju ett bevis? fan tror du egentligen..........vi är trötta på tjatet om selektivt minne, det är lite grann som psykologers universalsvar på allting också... BARNDOMEN, BARNDOMEN och barndomen igen ! selektivt minne grabben , "nej jag blir faktiskt badbeatad mer än andra..." nej.... selektivt minne..(här faller ett piano från himlen rakt på snubben) varpå han säger: ajdå... där slog variansen till rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dagboken i sig är ju ett bevis? fan tror du egentligen..........vi är trötta på tjatet om selektivt minne, det är lite grann som psykologers universalsvar på allting också... BARNDOMEN, BARNDOMEN och barndomen igen ! selektivt minne grabben , "nej jag blir faktiskt badbeatad mer än andra..." nej.... selektivt minne..(här faller ett piano från himlen rakt på snubben) varpå han säger: ajdå... där slog variansen till rejält.

 

Nej vi är trötta på tjatet om riggade sidor. Jag blir minst utdragen på b2b av alla sidor, oj nu motbevisade jag all b2b rigg :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lidköping ligger alldeles för nära Skövde och, framförallt, Karlsborg för att jag ska må riktigt bra av att höra namnet!

Hallå nu ska vi inte klanka ner på Sveriges reservhuvudstad. Dessutom så hade vi en gång i tiden sveriges näst godaste mos enligt typ aftonblaskan eller något liknande. Pizzan på San Remo går inte av för hackor den heller. Har du vägarna förbi så kan jag ge dig en rundtur på sevärdheter, inte för att det finns några men iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten Hata, har följt dig på forumet och det verkar som du nu är stabil på PLO och spelar heltid. Vad har du för pokerambitioner numera?

 

Stabil blir jag nog aldrig! :-) och några direkta pokerambitioner har jag inte heller: spela och ha kul är mottot!

 

Iofs skulle jag gärna testa att spela en EPT eller WSOP, men jag har ingen som helst chans att vinna eftersom jag är urusel på Texas Holdem så det får bli när jag har över 110 000 dollar i så fall (fattas ca 15 000 just nu - men om ca en bad streak kommer det fattas desto mera : / ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vi är trötta på tjatet om riggade sidor. Jag blir minst utdragen på b2b av alla sidor, oj nu motbevisade jag all b2b rigg :S

 

Nej. Du bevisade den! Det finns ett fåtal lyckliga:

Till slut, hur jävla tokriggad siten än må vara, så måste det vara bättre att få in pengarna som 98% favorit. Även mot Turhorapor som enoutsSeneme, never-ever-foldGuldking och Norges svar på downs syndrom: Jones84
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigt när man behöver krysta fram en tegelsten bara. Risken är överhängande att mushanden skakar till i ett avgörande ögonblick.

 

Hmm... Jag önskar också att jag kunde bajsa och ha en hand i musen samtidigt, men min förra flickvän nekade varje gång jag frågade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...