Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Hur gick du tillväga? Att gå från 300$ till 57 000$ låter helt otroligt...vad är din hemlighet bakom framgången? ;-)

 

Ingen direkt hemlighet... Dock ska väl sägas att mina samlade tillgångar inte var 300, utan det var hur mkt jag hade på Ipokerkontot när turen vände...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äntligen, Äntligen, Äntligen har de sänkt priset på denna: http://www.dustinhome.se/pd_5010110176.aspx

 

Givet KÖP!

 

Tack för tipset Loudmouth: http://pokerforum.nu/forum/900605-post19.html

 

Fan vad fint! Precis en sådan dator jag har letat efter. Nu ska jag bara motivera för mig själv varför jag skulle lägga så mycket pengar på en dator när jag egentligen inte behöver en....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej HataB2b! jack_the_dipper här. Skriver från polares konto.

 

Kul till jävligt fina framgångar mannen! Kul att se. Nu blir man lite glad. :) Har inte varit inne på PF sen du åkte till Ukraina, haha. :D Sen glömde jag av det och läste igenom några sidor nu.

 

Du får se till att hitta lite tid till att berätta för oss om din äventyr nu. Du kan väl inte svika dina trogna läsare? Vi som ställt upp i vått och torrt för dig! ;) Inga high roller-fasoner nu! ;) Haha.

 

Förresten, hur blir det med försäkringar och allt när man köper laptops på nätet? Tyckte mig inte finna någon information om det.

 

Tare lugnt,

 

jack_the_dipper

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du från Balterna?(vet inte om det heter så inge klagomål tack).Vad fick dig att åka till Ukraina styra upp en fru eller? Du har förresten en av de bästa DB forsätt med den och lycka till med pokern och säg till när du börjar ge coaching har $400 på ipoker förtillfälllet och nöjer mig med 30k:-D :lol::mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du från Balterna?(vet inte om det heter så inge klagomål tack).Vad fick dig att åka till Ukraina styra upp en fru eller? Du har förresten en av de bästa DB forsätt med den och lycka till med pokern och säg till när du börjar ge coaching har $400 på ipoker förtillfälllet och nöjer mig med 30k:-D :lol::mrgreen:

 

Nej, för tusan *2! Jag är svensk, men ser ut som en sydlänning.

Till ukraina åkte jag för att se Tjernobyl, lära mig lite Ryska och uppleva lite värme på sydligare breddgrader... Jag hade visserligen inte klagat om jag hade träffat en söt tjej också och visserligen blev det lite lek i sänghalmen, men några planer på att inhandla en fru hade jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, för tusan *2! Jag är svensk, men ser ut som en sydlänning.

Till ukraina åkte jag för att se Tjernobyl, lära mig lite Ryska och uppleva lite värme på sydligare breddgrader... Jag hade visserligen inte klagat om jag hade träffat en söt tjej också och visserligen blev det lite lek i sänghalmen, men några planer på att inhandla en fru hade jag inte.

 

Tack för historielektionen trodde Tjernobyl låg i Ryssland, men det räcker väll med att du säger att du är ifrån Sverige och är pokerproffs för att få dom flästa brudarna.

 

Edit:är också riktigt förtjust i dom ryska brudarna:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för historielektionen trodde Tjernobyl låg i Ryssland, men det räcker väll med att du säger att du är ifrån Sverige och är pokerproffs för att få dom flästa brudarna.

 

Edit:är också riktigt förtjust i dom ryska brudarna:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Åker mer än gärna till Ryssland men efter att Sverige skickade hem ett gäng spioner så är det lite halvjobbigt att få visum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej HataB2b! jack_the_dipper här. Skriver från polares konto.

 

Kul till jävligt fina framgångar mannen! Kul att se. Nu blir man lite glad. :) Har inte varit inne på PF sen du åkte till Ukraina, haha. :D Sen glömde jag av det och läste igenom några sidor nu.

 

Du får se till att hitta lite tid till att berätta för oss om din äventyr nu. Du kan väl inte svika dina trogna läsare? Vi som ställt upp i vått och torrt för dig! ;) Inga high roller-fasoner nu! ;) Haha.

 

Förresten, hur blir det med försäkringar och allt när man köper laptops på nätet? Tyckte mig inte finna någon information om det.

 

Tare lugnt,

 

jack_the_dipper

 

Long time no see! Ska försöka få ner en del på pränt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad i självaste helvete har hänt med televisionen?

Kanal5 lyckas fan ta mig inte ens få igång magnum eller law & order special victims unit på nätterna längre! Istället tvingas jag förnedra mig genom att glo på Xena krigarhoran... Patetisk är bara förnamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för historielektionen trodde Tjernobyl låg i Ryssland, men det räcker väll med att du säger att du är ifrån Sverige och är pokerproffs för att få dom flästa brudarna.

 

Edit:är också riktigt förtjust i dom ryska brudarna:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Pokerproffs går faktiskt inte hem, det förknippas med "supa och spela bort pengar". Sådana killar har de redan (som super och spelar). Om du däremot säger att du är en vanlig europé med ett vanligt jobb, så kommer du långt. Skulle du vara "businessman" så behöver du inte leta länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerproffs går faktiskt inte hem, det förknippas med "supa och spela bort pengar". Sådana killar har de redan (som super och spelar). Om du däremot säger att du är en vanlig europé med ett vanligt jobb, så kommer du långt. Skulle du vara "businessman" så behöver du inte leta länge.

 

Egentligen så fungerar det precis som i resten av världen: ju fattigare tjej ju bättre funkar "jag är rik businessman". Ju rikare tjej ju bättre funkar snygg, modern, hipp... Skillnaden i Ukraina är att det finns mer fattiga tjejer än medelklass/rika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla fan fadsf

fasd

fasfgrfds

ghgfsd

gg

 

Hur i självaste helvete kan det ta mer än fyra dagar att föra över pengar från en pokersite till mitt bankkonto när det tar mindre än ett dygn att få en dator levererad????????????????????

 

Jag har en ny dator på mindre än 10 minuters promenad härifrån, men inga pengar att betala den med... Visst är livet underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla fan fadsf

fasd

fasfgrfds

ghgfsd

gg

 

Hur i självaste helvete kan det ta mer än fyra dagar att föra över pengar från en pokersite till mitt bankkonto när det tar mindre än ett dygn att få en dator levererad????????????????????

 

Jag har en ny dator på mindre än 10 minuters promenad härifrån, men inga pengar att betala den med... Visst är livet underbart.

 

i-landsproblem är bra jobbiga.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för historielektionen trodde Tjernobyl låg i Ryssland, men det räcker väll med att du säger att du är ifrån Sverige och är pokerproffs för att få dom flästa brudarna.

 

Edit:är också riktigt förtjust i dom ryska brudarna:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Du har rätt. Tjernobyl LÅG i Ryssland (Ukraina var Sovjetstat) men idag ligger det i Ukraina :). Eller visst är det så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har rätt. Tjernobyl LÅG i Ryssland (Ukraina var Sovjetstat) men idag ligger det i Ukraina :). Eller visst är det så?

 

Helt rätt... Typ halva befolkning är dessutom Ryssar som mer än gärna skulle se en återförening med moderlandet. Motvikten är Julia Timoshenko som inte bara är otroligt snygg utan enligt rykten en riktig sovjethatare pga att kommunisterna hade ihjäl hennes morfar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...