Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Vad i självaste helvete är det egentligen frågan om?

 

Hittade en tjej på spraydate (som jag slösurfar om dagarna som omväxling till bride.ru - har ingen presentation eller ngt sådant). Eftersom hon verkade vettig och dessutom väldigt söt trots att hon var osminkad (halleluja!) så mailade jag för första gången i mitt liv en tjej som jag inte träffat IRL. Snäll som jag är föreslog jag att hon skulle följa med mig på Dylankväll. Hur har hon mage att inte ens svara mig? Det börjar bli dags att åter skruva åt tumskruvarna på kvinnosläktet så att de vet sin plats!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tyvärr kan jag inte skapa en ny poll i dagboken, men hur tycker ni med erfarenhet av kvinnosläktet att nästa steg ska bli?

Ska jag:

1: Svälja min stolthet och skicka ett mail alá "ber om ursäkt om jag var lite rättfram i mitt förra mail, men jag tycker verkligen du verkar både söt och trevlig och vill verkligen träffa dig IRL!"

2: Glömma det hela och ragga upp ngn stackars full, vilsen 17-åring i syfte att reparera mitt sargade självförtroende.

3: Skicka ett argt mail där jag ber henne dra åt helvete!

4: Göra ngt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att få svar på mail utan att ha presentation? Har man skapat en användare men ingen profil? I dont get it. Hur som haver så brukar flickotöser inte svara på meddelanden från någon som ej har bild eftersom de kan få en sådär 20-30 meddelanden om dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan jag inte skapa en ny poll i dagboken, men hur tycker ni med erfarenhet av kvinnosläktet att nästa steg ska bli?

Ska jag:

1: Svälja min stolthet och skicka ett mail alá "ber om ursäkt om jag var lite rättfram i mitt förra mail, men jag tycker verkligen du verkar både söt och trevlig och vill verkligen träffa dig IRL!"

2: Glömma det hela och ragga upp ngn stackars full, vilsen 17-åring i syfte att reparera mitt sargade självförtroende.

3: Skicka ett argt mail där jag ber henne dra åt helvete!

4: Göra ngt annat?

 

2:an och 3:an verkar rätt givna tycker jag. Ett tips är att gå på helsingkrona nation en schalgerfredag så är det nästan garanterat napp på en 88:a eller yngre.

 

Inte för att jag vet alltså... men jag har hört att det ska vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan jag inte skapa en ny poll i dagboken, men hur tycker ni med erfarenhet av kvinnosläktet att nästa steg ska bli?

Ska jag:

1: Svälja min stolthet och skicka ett mail alá "ber om ursäkt om jag var lite rättfram i mitt förra mail, men jag tycker verkligen du verkar både söt och trevlig och vill verkligen träffa dig IRL!"

2: Glömma det hela och ragga upp ngn stackars full, vilsen 17-åring i syfte att reparera mitt sargade självförtroende.

3: Skicka ett argt mail där jag ber henne dra åt helvete!

4: Göra ngt annat?

 

5. Skita i saken och låta saker hända naturligt. Varenda tjej som jag har varit ihop med, inklusive frugan, har varit tjejer som jag mer eller mindre har snubblat in i. Att "försöka" bli ihop med någon känns rätt dödfött. Allt ordnar sig om man inte anstränger sig för mycket. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att få svar på mail utan att ha presentation? Har man skapat en användare men ingen profil? I dont get it. Hur som haver så brukar flickotöser inte svara på meddelanden från någon som ej har bild eftersom de kan få en sådär 20-30 meddelanden om dagen.

 

Jag har 3 Bilder. Hade iofs bara 1 när jag skickade mailet. Såg dock att hon var inne på min sida dagen efter jag skickade mitt mail! Dock var jag lite klantig i mailet och skrev ung såhär: Hej. Om du ser ut sådär utan smink är jag kär! Jag ska på dylankväll i XXX den XXX i 4:e. Om du vill hänga på vore jag mer än glad. Annars kan du alltid adda mig på min MSN: xxxxxx

 

Värliga hälsningar

 

Givetvis borde jag skrivit typ: Hej jag är en 25 årig egenföretagare som är intreserad av musik, träning och resor... etc etc innan jag slog till med att föreslå en dejt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2:an och 3:an verkar rätt givna tycker jag. Ett tips är att gå på helsingkrona nation en schalgerfredag så är det nästan garanterat napp på en 88:a eller yngre.

 

Inte för att jag vet alltså... men jag har hört att det ska vara så.

 

Jo, min tunga har befunnit sig inne i en och annan mun på den nationen (en av mina gamla resekamrater bor på den nationen). EDIT: inga superbabes skall dock erkännas: en negress som såg ut som en av spådamerna i en bondfilm och en semi-tjockis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HV BLÅ tjalalallala HV Blå tjallalalaa!!!

Spelar som i trans just nu, medvetna om att jag förväntar mig stordåd av dem!

 

HV? Nej, här har du lite riktiga hockeygudar i stället:

 

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=365197

 

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=366757

 

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=367746

 

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=368773

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, min tunga har befunnit sig inne i en och annan mun på den nationen (en av mina gamla resekamrater bor på den nationen). EDIT: inga superbabes skall dock erkännas: en negress som såg ut som en av spådamerna i en bondfilm och en semi-tjockis.

 

Fast nu när jag tänker efter... du borde stå vakt där. Mitt fotbollslag vaktar där och man är aldrig så het som när man drar på sig den gula vaktjackan (av någon helt outgrundlig anledning dock).

 

Jag har också haft en del inte helt lyckade kvällar där men inte med några damer som är väldigt mycket yngre än mig själv dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HV? Nej, här har du lite riktiga hockeygudar i stället:

 

Vi vet ju båda att HV 71 är det mest genuina laget i elitserien med mest egna produkter och sanna fans...

 

Göteborgarna är ena riktiga medgångssupportrar. Fullsatt varje säsong de ligger i topp annars är scandinavium tomt som graven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vet ju båda att HV 71 är det mest genuina laget i elitserien med mest egna produkter och sanna fans...

 

Göteborgarna är ena riktiga medgångssupportrar. Fullsatt varje säsong de ligger i topp annars är scandinavium tomt som graven.

 

Och ändå har Frölunda 3:e högst publiksnitt i Europa.... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vet ju båda att HV 71 är det mest genuina laget i elitserien med mest egna produkter och sanna fans...

 

Göteborgarna är ena riktiga medgångssupportrar. Fullsatt varje säsong de ligger i topp annars är scandinavium tomt som graven.

 

Them's fightin' words, care to go a few rounds?

 

 

 

 

 

Och jag som bara är avis eftersom Frölunda åkte ur tidigt och måste leva på gamla minnen. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Them's fightin' words, care to go a few rounds?

Och jag som bara är avis eftersom Frölunda åkte ur tidigt och måste leva på gamla minnen. :cry:

 

Hade självfallet föredragit en klassisk final mellan HV och Frölunda framför tråkiga Linköping (kolla bara på deras fantasilösa dräkter). Fördelen är dock att jag hyser visst hopp om att kunna lura till mig biljett till ngn match...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sköna med HV är att i min stackars hjärna är de alltid underdogs (oavsett resultat under säsongen) pga att säsongen 94/95 har etsat sig fast i hjärnan! Härliga minnen förresten: halva min småländska mellanstadieskola höll av ngn idiotisk anledning på Brynäs (jävla kaffelag BTW - må de ruttna i helvetet tillsammans med det andra kaffe-laget: Bajsestad.

 

Det var typ bara jag och min kompis Jonas som verkligen höll på HV, men i takt med att publiklag som Djurgården åkte ut så utökades fanskaran och lagom till finalen höll halva skolan på HV.

 

Det hela mynade ut i att det var gruppslagsmål varje matchdag och dagen efter varje match i finalserien mellan HV fansen och Brynäsfansen. Resultatet blev de 10 bästa skoldagarna i mitt 25-åriga liv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sköna med HV är att i min stackars hjärna är de alltid underdogs (oavsett resultat under säsongen) pga att säsongen 94/95 har etsat sig fast i hjärnan! Härliga minnen förresten: halva min småländska mellanstadieskola höll av ngn idiotisk anledning på Brynäs (jävla kaffelag BTW - må de ruttna i helvetet tillsammans med det andra kaffe-laget: Bajsestad.

 

Det var typ bara jag och min kompis Jonas som verkligen höll på HV, men i takt med att publiklag som Djurgården åkte ut så utökades fanskaran och lagom till finalen höll halva skolan på HV.

 

Det hela mynade ut i att det var gruppslagsmål varje matchdag och dagen efter varje match i finalserien mellan HV fansen och Brynäsfansen. Resultatet blev de 10 bästa skoldagarna i mitt 25-åriga liv!

 

Du är med andra ord en typisk HV-fan, en Sovjet/Ryss-svärmare och en våldsverkare. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...