Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pengar är ju liksom inte så viktiga. Går ju alltid att spela ihop nya. Tycker man.

 

Det där med pengar och glädje är ett intressant ämne förresten... Jag blev tusen gånger gladare igår när jag vann 750 kronor på min sportsbetting på HV blå än när jag vann 13 000 dollar på poker...

 

Märkligt nog blev jag ännu gladare utav att jag liksom kunde kolla på och hålla i mitt spelkvitto från Svenska Spel. Man kan ju inte annat än hoppas att de låter Ladbrokes etablera kontor i sverige så att man kan få ha samma underbara känsla utan att bli rånad rent oddsmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som härligt, underbart galenskap! Får man lov att fråga varför du ska till denna gudsförgätna håla?

 

Introduceras till mamma och syster. Det börjar fan bli allvar :ola:

 

hur kan ni resa runt där???.. har ni inte sett hostel???

farligt farligt..

Det är skitkul att åka runt i världen, och det är inte alls farligt i Ukraina. Du blir rånad bara, lungt och städat.

 

Jag har å andra sidan tankar på att ta mig till Colombia också, det kan däremot vara lite farligt, men har hittat ett (två) bra skäl för en resa dit:

 

http://www.loveme.com/women/info91944.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med pengar och glädje är ett intressant ämne förresten... Jag blev tusen gånger gladare igår när jag vann 750 kronor på min sportsbetting på HV blå än när jag vann 13 000 dollar på poker...

Så är det nog för många. Kan väl tänkas bero på:

 

1) Pokerrullen är bara siffror i saldot. Man har inte känt på pengarna, de är abstrakta. (Symtomatiskt slarvar jag betydligt mindre med lönechecken än med pokerrullen.)

 

2) Att få in en spelbong händer inte så ofta. (Förutom för flickvänner som aldrig tippat eller ens sett en hel hockeymatch tidigare. :evil: :evil: :evil: ) Fullträffen betyder mer än pengarna, om man är en moderat hobbyspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hjgsdilfgjds

gf' jd

dsgjd

sd

jgfds

fgjdgfs

 

Är vad jag borde skrika eftersom jag förlorat 5-6 potter idag över 4000 dollar.

Märkligt nog ligger jag trots detta +, vilket är fullkomligtobegripligt...

 

att träffa holkar mot set+fd i 6k potter will do that to you. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm såg du min lilla push med 89TJ? Hmm...

 

Ja, din AAxx rr stege mot 3paret och hur du träffade din frirullefärg i den andra 6k potten. Är man rungood så är man , senast jag träffade en frirullning var 04. Så ja jag är bitter, jag vill med ha en massa tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan sjukt detta: för en vecka sedan var jag nere på mina sista 300 dollar på kontot... Nu passerade jag 50 000 gränsen! Lyckan ler, för första gången i världshistorien, mot mig och jag kan knappt tro det är sant!

 

Det enda som saknas nu är att den "osminkade tjejen" svarar ja till mitt dejtförslag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan knappt tro mina ögon när jag kollar i lobbyn:

$ 57 580 och 4a utcashade!

 

Mellan 2:00 och 3:30 fick jag 3 fyrtal varav ett av dem gav en riktigt stooooooooor pot...

 

Hur gick du tillväga? Att gå från 300$ till 57 000$ låter helt otroligt...vad är din hemlighet bakom framgången? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillade läsa den här dagboken mer då den var deppig.... får jag säga så? :( du skrev mer livfullt då än spewa runt lite puppies and sunshine typ.

 

Jo, alltså det är klart att jag inte ger mig in i några utförliga historieskriverier när jag sitter på 5/10 och 10/20 och försöker spela poker i jämförelse med när jag utblottad och deprimerad väntar på att nästa frirulle ska starta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...