Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ojojoj, dagens första skratt levereras som vanligt av aftonbladet.

Ur en artikel om att det tillverkats en engångskurs på universitetet för prinsessan Madeleine:

 

"När Aftonbladet frågar Karin Påhlsson närmare om turerna kring det hela, blir hon närmast hotfull:

 

– Tänker du slå upp det här i Aftonbladet. Då ska jag hemsöka dig när jag dör."

 

Aftonbladets reporter måste ju ha blivit alldeles skräckslagen när han fick höra ett sådant fruktansvärt påhopp! Frågan är om han kommer att kunna sova utan valium uppblandat med morfin under de närmaste åren?

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article919257.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu skrev jag visserligen att jag bara sett själva framträdandet, så det blir ju lite orättvist att påpeka att jag borde ha snappat upp en del av programmet jag inte sett... (och nej, det var inte på youtube jag hittade henne utan på svensk TVs reprisering av programserien).

 

Stå upp! Du behöver inte förklara dig för dessa töntar! Mer Hata åt folket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste förresten gå till en psykolog eller ngt: kollade på american got talent och blev alldeles begeistrad i en joddlande snygging.

 

Antar att det inte är Schweiziska alperna och getterna som var det som gjorde dig upphetsad? :)

 

 

Hahaha. Du tyckte inte flätorna med små rosa band i var en giveaway. Och om du ändå skulle gå igång på en tolvåring kunde du väl valt en snyggare.

 

Har de såna på getterna i Scweiz? Isf taskigt mot djuren.

 

Man skulle kunna tro att du skulle kunna få en hint i och med att hon i början av filmen säger att hon är 11....

 

Men för att vara 11 har hon en väldigt "mörk" röst när hon sjunger.

 

A just det... Det var de bitarna jag tyckte var tråkiga och onödiga i mina andra citerade inlägg ovanför...

 

Har nog sett för mycket lolitaporr för att reagera över flätor och rosa band...

 

Det är lätt att bli porrskadad om man grindar för mycket...

Max 80 timmar i veckan är att rekommendera om man ska hinna med ett par timmars socialt liv vid sidan om. ;-)

 

Jag älskade när du gick all-in mot mig..mellan öl drickning och sönder tjatning ... du på knappen o jag i BB, du tittade aldrig på korten o jag hittade A,9, Du kastade upp 6,7 , En 7;a på floppen, så jag gick till baren ;-) Du skulle bjuda på en öl... men.. men...

Antar att jag har den på ditt öl konto hehe

 

/Skoberg

 

Oki... Lägg dig i listan av de som jag glömde att bjuda på öl.

PM:a när du har vägarna förbi Stockbyn så bjuder jag på en på valfritt ställe.

 

Förresten resten... alla som jag bjöd på öl efter Omahahahabordet kan räkna med att jag inte har många minnesbilder och därmed inte heller kommer ihåg att jag bjudit på något....

 

Jag & några andra finnpajsare fortsatte med 10€ SnG i baren 1 våning nedanför med startstack på 17 tändstickor och blindar på 1/2 tändstickor att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför men iaf så överförde jag 500€ till B2B, det börja hyffsat, kom upp till 1300€ ungefär men sen så får jag världen otur med mig, första handen KK flop KQ3 han går all-in jag callar, han visar 3/4 :S men turn 3 river 3.. några händer där efter QQ all-in pre-flop mot 8/9 han får stege.

 

Handen där på AK mot A3, han får stege... och sen vara det roliga slut =)

 

Får hålla mig till pokerstars :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför men iaf så överförde jag 500€ till B2B, det börja hyffsat, kom upp till 1300€ ungefär men sen så får jag världen otur med mig, första handen KK flop KQ3 han går all-in jag callar, han visar 3/4 :S men turn 3 river 3.. några händer där efter QQ all-in pre-flop mot 8/9 han får stege.

 

Handen där på AK mot A3, han får stege... och sen vara det roliga slut =)

 

Får hålla mig till pokerstars :)

Konstigt....

För med ditt nick här antar jag att du e finne och då har du ju ++++medrigg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TTTTTTTTTTTTTTIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllttttttttttttttttttttttttttttttt

, satte in 400 € p.å B2B Vann 0 potter förlora 400 rakt av

 

Förlåt men, hahaha. B2B går verkligen inge bra för dig. Det måste vara sjukt frustrerande. Hur uppgiven var din min när det var på noll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bmin dag.

MBin ip.odsladd glap.p.ar så att ip.oden ej går att ladda.

 

Jag sätter in 400 p.å b2b och vinner noll p.otter.

Går in p.å .pacific sp.elar hu 5 10 och blir hitnrunnad.

P:lötsligt slutar,tangentbordet fungera normbalt helt utan anledning.

 

Varje gång jag trycker p.unkt blir det retur sambt vissa tangenter skriver ut flera tecken. och jag har inte ens sp.illt något p.å detta helvete skit-tangentbord.

Hittar ingen action p.å något bord så jag sätter mbig p.å black jacken.

Det kalaset går på 4200 dollar.

Nästa utmbaning blir ytterligare 400 euro på b2b.

vinner så klart inte..

 

 

,imborrn ska jag sätta in 1200 dollar p.å B2B.

Troligen kombmber jag busta demb mbed och det vore ju ödets underbara ironi omb mbin p.okerkarriär avslutas i denna avskyvärda djävulshåla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte lägga ned nu. Den här dagboken har The Kwan.

 

- Kwan? That's your word?

- Yeah, that's my word. Some dudes might have the coin, but they'll never have the kwan. It means love, respect, community, and dollars, the entire package...the kwan.

- Great word... towel?

- No, I air-dry.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inrättar mig i ledet.. Detta är den mest underhållande dagboken. Framförallt i begynnelsen när kriget mot B2B stog i fokus.

 

Önskade verkligen att du skulle vinna striden, inte bara för din egen skull utan för alla oss andra som stupat för B2B's rigg-bajonett men inte haft samma mod att tappert resa sig.

 

Men ingen kan begära att någon ska återuppta en sådan omänskligt svår uppgift som att krossa B2B. Inte utan uppbackning. Därför har jag ett förslag. Vi är många som blivit våldtagna av B2B och om alla vi avsätter säg, 10 soldater var till en gemensam kamp ledd av HataB2B kanske kriget får en vänding och vi kanske får behålla vår underhållande dagbok.

 

Hade gärna donerat mer, men B2B har tagit allt jag har..

 

Hur stor startrulle kan det bli?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...