Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär. Nu har jag cashat ut allt ifrån pacific utom 1400 som ska spelas bort på PLO 1000. Det finns nämligen ingen anledning att spela lägre eftersom raken är direkt mördande på pacific...

 

Fy fan vad rake suger hästpung. Den som kom på grejen med "rakeback" för att lura folk till cp siter borde fan skjutas, dessutom har fanskapet bidragit till att skapa alla dessa "nötgrinders" som sitter och förstör..jag blir :twisted: !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alla nötgrinders är impotenta glädjeförstörare som bara tar upp plats vid borden. Må de alla brinna i helvetet och bli nerbajsade av kanadagäss resten av sina värdelösa liv!

 

De kan förresten ta mig sig alla jävla spelförstörande shortstackhoror också! Rolf Slotboommm eller va fan du heter, om jag någonsin träffar dig IRL ska jag spotta dig i ansiktet och köra ner din omahabok i din stora, äckliga käft!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad rake suger hästpung. Den som kom på grejen med "rakeback" för att lura folk till cp siter borde fan skjutas, dessutom har fanskapet bidragit till att skapa alla dessa "nötgrinders" som sitter och förstör..jag blir :twisted: !!
Ja, alla nötgrinders är impotenta glädjeförstörare som bara tar upp plats vid borden. Må de alla brinna i helvetet och bli nerbajsade av kanadagäss resten av sina värdelösa liv!

 

http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokerkronikor/1.862489/roligare-poker-utan-rakeback

 

Äntligen har ni läst vad jag skriver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det hade jag visserligen inte gjort, men nu är det gjort och det var bra skrivet. Synd som fan att siterna kommer fortsätta tråka sig i all oändlighet.

 

Dock vill jag påstå att siterna faktiskt förlorar på att ge ut rake back istället för att sänka raken. Detta beror på att många spelare som faktiskt hade kunnat spela (och dra in mer rake) inte gör det för att de inväntar pengar som egentligen är deras.

 

Iofs kanske det är därför som vissa siter gått över till veckoutbetalning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har pacific poker den mest retarderade cash out-hanteringen genom tiderna?

Först har de tre dagars karantän på uttaget. Ifall man skulle ångra sig. DÄREFTER står det processed i cash out-historiken.

 

Då kan blir man lurad att tro att de har betalat ut beloppet, men det har de självfallet inte. Det tar nämligen 24-48 timmar till innan de verkligen får tummen ur och verkställer cash outen. Så fem dagar för ett litet uttag till neteller. GOOD JOB PACIFIC!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMFG

Satte mig på black jacken och satsade 100 per gång. Vann 300 dollar och det var beskedet jag väntat på tidvattnet var på väg åt rätt håll igen!

 

Genast började jag raisa pre flop på 5/10 omaha och belöningen kom genast; enoutarna och wrapparna haglade lika tätt som kineserna bor i Shanghai!

 

40 minuter senare sitter jag med 5000 på bordet... 8-) Omaha e skoj (när man vet att man har riggen på sin sida)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fick jag nu

Losade med AA mot samma fisk för tredje gången. Han är helt sjuk sämsta jag sett..

 

Första handen AA mot KK73

 

600 pot pre flop K

 

Nästa pot 400 in pre jag har AAds han har JJ48

Flop 48 och jag missar flushdrag... Lolaments

 

Alla potter över 2000...

 

En av händerna skedde dock innan min lucky streak...

 

Ursäkta om jag e rörig tokmultitablar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1829 dollar plus. Det är bra. Vad som är ännu bättre: jag har nog aldrig lirat bättre Hu än vad jag gjorde idag på 24. HU PLO är troligen det spel jag borde hålla mig till. Dock på en site med rake back.

 

Plockade samme kille på cirkus 1400. Det är inget rekord i sig, men med tanke på att han spelade bra och aggressiv poker så måste jag säga att jag är mer än nöjd.

 

Måste förresten gå till en psykolog eller ngt: kollade på american got talent och blev alldeles begeistrad i en joddlande snygging. Jag kunde riktigt se mig själv falla på knä inför denna skönhet och svära henne evig trohet.

 

Efter 3 minuters googlande på hennes namn upptäcker jag till min förskräckelse att hon är 12 ÅR!!!

 

img200706250954510640.jpg

 

Jesus kristus herre messias. Det blir freudiansk psykoanalys 5 år framåt... :-(:cry:

 

EDIT: VIDEO

 

Till mitt försvar skall framhållas att jag bara såg själva framträdandet... Samt att man såg henne lite i ljuset av alla fetton i publiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha. Du tyckte inte flätorna med små rosa band i var en giveaway. Och om du ändå skulle gå igång på en tolvåring kunde du väl valt en snyggare.

 

Kul att du vinner men är rädd att dagboken kommer tappa lite då. Känns som du lever upp när livet likt Rocco först torrchockar och sedan spottar lite lätt. Du behöver lidandet!

 

Nu kommer du bara plocka ut pengar, äta och dricka gott. Du kommer att gå ut på krogen och bli givmild och social i förhoppningen att ligga. Leva gott alltså. Nä, ut och skotta med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter 3 minuters googlande på hennes namn upptäcker jag till min förskräckelse att hon är 12 ÅR!!!

 

Man skulle kunna tro att du skulle kunna få en hint i och med att hon i början av filmen säger att hon är 11....

 

Men för att vara 11 har hon en väldigt "mörk" röst när hon sjunger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man skulle kunna tro att du skulle kunna få en hint i och med att hon i början av filmen säger att hon är 11....

 

Men för att vara 11 har hon en väldigt "mörk" röst när hon sjunger.

 

Nu skrev jag visserligen att jag bara sett själva framträdandet, så det blir ju lite orättvist att påpeka att jag borde ha snappat upp en del av programmet jag inte sett... (och nej, det var inte på youtube jag hittade henne utan på svensk TVs reprisering av programserien).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...