Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha, vad är du för pokerspelare Hata? HU för rollz ska det ju vara, inte knallpulverpickadoll versus luftgevär på däcket i gryningen efter en blöt kryssning.

 

Mjo, men HU for rolls känns så uttjatat. Det slutar alltid med att den ene vill ha 14-korts omaha med 13 floppar och den andre vägrar spela annat än 7-korts PL stötpoker hi/lo med tredubblad ante...

 

Dessutom är jag, om möjligt, ännu sämre på att skjuta än att spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bläddrade tillbaka lite och såg bilderna på dig i Stalinkepa och efter det vill jag be uppriktigt om ursäkt om jag på något sätt förolämpade dig Hata. Please don't hurt me.

 

Va, ser jag inte sympatisk ut på det kortet? ;-)

 

Ska bli skoj att se bataljen mellan dig och Djens, blir det hålkameror och livekommenterande?

 

Det förutsätter jag! Gdaily har ju dessutom allt att vinna på det: han behöver knappast leta efter händer till sina handanalyser i pokerTV på ett bra tag...

 

Edit: Det ryktas att Gdaily och Djens har EXAKT samma syn på hur omaha ska spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arrrrrrrghhhhhhh backar 400 på omaha 5/10.

Dumt av mig att chansa med halvt inköp, men om man ser pokerns motsvarighet till den här tjejen

så är det svårt att låta bli.

 

Slår om till 150 pre flop med AA68 och världsstjärnan kallsynar med 334J of suit.

 

Behöver jag berätta att floppen kommer 368?

 

På 10 min går killen från 245 till 1650 och drar såklart. Nu sitter jag med samma kille på 1 2 och gråter då han ger bort inköp efter inköp till alla andra spelare utom mig. Snälla skjut mig. NU!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pheew, rättade till felet genom att sätta 850 pot på PLO 200.

 

Borde verkligen inte lira omaha, spelberoendet tar över direkt. Hjärtat pumpar 180 slag i minuten och svetten rinner. Att jämföra med texas där jag i lugn och ro tänker igenom varje beslut och dess konsekvenser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De personer som producerar film, musik och annat förtjänar att få betalt för det de gör precis som folk inom andra brancher.

 

En av anledningarna till att jag laddar hem illegalt är att jag lyssnar på en del på band som jag ABSOLUT inte vill understödja ekonomiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och kollar på idolklippen på tv.se. Känns så typiskt svenskt med idol... Alla som går vidare har bra, eller i vissa fall nästintill perfekta röster, men inte en enda har en unik röst.

 

Med andra ord hade alla passat utmärkt i doa-kören i bakgrunden.

 

Jag är beredd att slå vad om att om de tagit in Johnny Cash, Bob Dylan, Neil Young och Bruce Springsteen utklädda så hade åtminstone 2 av dem rykt direkt.

 

Eftersom jag är på ovanligt gott humör ska jag bjuda er på ett av tidernas bästa framträdande med ALLA legender samlade på EN scen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YUns1b7Khw4

 

Lägg märke till att ingen röst är helt perfekt, men varje röst är härligt unik. Claptons första solo är så jävla bra att jag orgasm varje gång jag hör det!

 

Den som inte uppskattar den här låten borde, helt ärligt, lynchas i första bästa träd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mentala hälsa är på förhand räddad genom att jag begränsar omahabudgeten till 10 000...

 

Jag har som princip att inte spela bort mera än jag har med mig & eventuellt lyckas låna + "hitta".

 

Av den anledning är det tax-free som är första stoppet efter hytten så att jag kan åtminstone bli lite full & ha en ordentlig baksmälla på måndag.

 

USD? Till 5/10 SEK? Låter vettigt.

 

Hmm; Vilka blinds körs på båten?

 

5/10 är väl det minsta men PAF kommer såklart att erbjuda spel med högre blindar om det finns spelare.

Antar att det är ok att övermörka också.

 

Arrrrrrrghhhhhhh backar 400 på omaha 5/10.

Dumt av mig att chansa med halvt inköp, men om man ser pokerns motsvarighet till den här tjejen

så är det svårt att låta bli.

 

Slår om till 150 pre flop med AA68 och världsstjärnan kallsynar med 334J of suit.

 

Behöver jag berätta att floppen kommer 368?

 

På 10 min går killen från 245 till 1650 och drar såklart. Nu sitter jag med samma kille på 1 2 och gråter då han ger bort inköp efter inköp till alla andra spelare utom mig. Snälla skjut mig. NU!

 

Mhh... låter som min dag.

Sitter på ett PLO8B-bord (10-manna) där en kille pottar pre & flop 19/20; alltså med alla händer utom triss & fyrtal i handen verkar det som...

Väntar bara på min tur att bli utdragen av liraren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råkade kolla på Lena PH:s slagerframträdande med 'Det gör ont'. Jesus Kristus Herre Messias Fader Vår i Himmelen vilka ben den tjejen har!

 

Utan tvekan Milf-varianten av Alizee. Varför springer jag aldrig in i sådana skönheter när jag är ute, och framförallt; varför tar de aldrig med mig hem? Otacksamma djävlar är va de är!

 

Helt osökt leder det in på frågan, varför jag lirar omaha med fler än 3 spelare vid bordet? Ren och skär lotto...

 

Under gårdagens shorthanded-batalj lyckades jag tack vare en Spetsnaz-aktig insats, som skulle få självaste General Zjukov att darra av avundsjuka, kämpa till mig ett plussresultat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena hata :D du skriver fan så roligt .tänkt du lirar inget live eller ? du skulle ju kunna komma hit till gislaved å vara med någon kväll :P . vilka siter spelar du på nu? spelar d på pokerstars ? lr Svenska? hade varit kul å möta dig :). Btw jag tror jagh ade klassat dig i tennis :) har lirat i 5 år för smålandstenar TK ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssen resulterade i tidernas fylleslag efter en snabb sorti i turneringen! Finns mycke jag skulle vilja dela med mig av. Exempelvis fingerpullandet av en fet brud vilket resulterade i utslag på fingrarna. Påsättandet av en 38-åring. Raggande på ryskor i 4h som inte kunde engelska. Tafsande på nämnda ryskor vilket resulterade i mordhot. m.m. Men av hänsyn till dom inblandade håller jag väl tyst! :lol:

 

Knäppte 2 fina bilder iaf på milt uttryckt dunderpackade HataB2B och Albert samt på djens som trivs i HataB2Bs hatt! :-)

 

dsc00360wk6.th.jpg dsc00362nd8.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...