Appel Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 BILDER, vi ska ha bilder.- text text. http://pokerforum.nu/forum/pokerevent-kryssning-22-september/40545-pokerforum-nu-bloggar-fran-poker-se-kryssningen.html #14 Har nog ngr flera, men inget som ligger uppe. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Kryssen resulterade i tidernas fylleslag efter en snabb sorti i turneringen! Finns mycke jag skulle vilja dela med mig av. Exempelvis fingerpullandet av en fet brud vilket resulterade i utslag på fingrarna. Påsättandet av en 38-åring. Raggande på ryskor i 4h som inte kunde engelska. Tafsande på nämnda ryskor vilket resulterade i mordhot. m.m. Men av hänsyn till dom inblandade håller jag väl tyst! Hahah när jag kommer hem så ska jag ge en fullständig redogörelse om allas förehavanden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 tjena hata du skriver fan så roligt .tänkt du lirar inget live eller ? du skulle ju kunna komma hit till gislaved å vara med någon kväll . vilka siter spelar du på nu? spelar d på pokerstars ? lr Svenska? hade varit kul å möta dig . Btw jag tror jagh ade klassat dig i tennis har lirat i 5 år för smålandstenar TK Vem är du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 För alla de som undrar BTW så är Alfreds avatar inte en man. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 PM Plz. Sorry, har lovat alla att hålla min stora käft! Men det kanske kommer fram på nåt annat vis.. hehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Jag hittade en bild på "HerrDaniel" ifrån morgonen efter: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 För alla de som undrar BTW så är Alfreds avatar inte en man. Ayn Rand, right? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Jag hittade en bild på "HerrDaniel" ifrån morgonen efter: Alla har vi väl drömt om att få bada i öl. Ja fick bara en sån känsla av att nu-jävlar-är-det-dags-att-förverkliga-den! Erkänn att du är lite avis på att det va jag och inte du som fick uppleva det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Ayn Rand, right? Oui! Men vem är Alfred Djens? Har inte Hata hittat tillbaka till Värnamo? Blev det Uppsala ändå? Btw så är jag sjuuukt sugen att skriva några rader om vad jag har hört... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danijelinho Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Skön läsning detta var. italy och israel barnen har ju fuckat min BR givetvis så kul att följa denna dagbok istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hata. Come out to plaaaay. Vad har du gjort på båten egentligen? Va det du som blev fingerpullad??? Så, ta bladet från mun nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Tror ni får vänta tills han kommer hem från Uppsala, där han enligt en säker källa (mig) befinner sig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 För alla de som undrar BTW så är Alfreds avatar inte en man. Självklart inte, det är ju en avatar. Hata, när ska du stejka mig nästa gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hejsan hoppsan. Nu är jag äntligen tillbaka på småländsk mark och ett mentalt stabilt tillstånd börjar långsamt infinna sig. Händelsekedjan som leder fram till en barfotagående, utelåst HataB2B som i sin tur leder fram till den slutliga katastrofen kan tyvärr inte i sin helhet berättas utan att jag frångår mitt tysthetslöfte till forumit X. Det enda jag skulle kunna göra i nuläget är att redogöra för ett par kvinnovåldsrelaterade händelser samt ett par pokerrelaterade händelser, men att trötta ut er med sådant känns kallt... Men om jag får klartecken från X så kanske en del kan plockas fram ur glömskans mörker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hata, när ska du stejka mig nästa gång? När jag är full, dum och förhoppningsvis har bankrulle till det (till skillnad från förra gången då jag bara var full och dum). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Goddag Mr.Hata. Kul att träffa dig & en Djens som betedde sig som han sniffat lim ända sen avgång. Mötte ju dig under en av dina eskapader med ryskorna i ett seriöst disigt tillstånd, och jag citerar: Hata: Ripperkof....För fan...jag vill ju så gärna...men ingen, INGEN av dem kan ett... ord... engelska.... Tur att dina fingrar kunde ryska. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Ripperkof 4 prez! O vadå sniffat lim, jag var bara dyngrak ifrån 17-10! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Om det ändå vore så väl att mina fingrar någonsin befann sig inne i ngn av ryskorna... Har inget minne av ovanstående konversation, men jag minns att jag 100 ggr under kvällen var 100% på att du åkt ut eftersom du strosade runt i lokalen och höll låda. Varje gång jag frågade om du åkt ut fick jag svar i stil med: "Nej för fan, jag sitter och blindar ett tag bara"... Edit: Hög stjärnstatusfaktor på dig Ripper... Lätt salongsberusad från första sek Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Ripperkof 4 prez! O vadå sniffat lim, jag var bara dyngrak ifrån 17-10! Djeeeeeeeeens var håller du hus? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 O vadå sniffat lim, jag var bara dyngrak ifrån 17-10! Åh fan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Varje gång jag frågade om du åkt ut fick jag svar i stil med: "Nej för fan, jag sitter och blindar ett tag bara"... Haha, ja, det var ju riktigt seriöst. Men när jag vände mig om och såg att referenshatten var på... hur skulle jag kunna sitta kvar....? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Har inget minne av ovanstående konversation Nähä? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Rippe, nästa gång får du fan se till att busta tidigt i turren så det blir mer bar och mindre poker! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Det enda jag egentligen vill är ju att supa. Denna gång var jag tyvärr tvingad att styra hem till Öret dagen efter vilket begränsade mig. Detta misstag skall naturligtvis inte upprepas nästa gång. Samåka X2000? (Swooosh) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Djeeeeeeeeens var håller du hus? Zelda twilight princess, syns om en vecka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts