Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag tycker du e alltför negativ. du borde ha en mer positiv attytid till ditt pokerspel och livet i allmänhet gl hf

 

edit iofs ere kul o läsa din negativitet

 

Vad sitter du och skriver människa? Att säga till hata att han ska skriva mer positivt är som att säga till Stephen King att han ska skriva kortare och mindre läskiga noveller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har jag inte, men tack för tipset! När går nästa match?

 

 

 

Då är vi två. Men allvarligt talat, vem vill vara tillsammans med en stureplansbrud? Bäst före datum på dem snittar vid 22-årsålder. En fräsch idrottstjej däremot; Bra bäst före datum, fast stjärt och, förhoppningsvis, fler intressen än smink och hårstyling...

 

ja, då är vi verkligen två.

 

norge kom ju vidare så, jag rapporterar när det börjar närma sig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag tolka det som att du överväger att begå kollektivt självmord tillsammans med mig när Djens för tredje gången drar ut mina dubbla nötdrag med en s.k. 'jag trodde att jag hade en coinflip på den floppen'

 

Ang. din negativa inställning till livet:

Du föds utan att veta något.

 

Efter 15-20 beroende på mognad och intelligens miserabla år utan att ha vetat något börjar du inse att livet faktiskt är så jävligt som du inte visste att det var.

 

Här kommer fasen där du blir lönnfet, tycker om dig själv när du sitter med dina lika lönnfeta vänner, tittar på fotboll, "brölar", och livet är bättre efter 13-16 öl. Efter detta sätter du dig och spelar Omaha på b2b, efter att ha förlorat 3 pubkvällars värde intalar du dig själv: "Vilken otur jag har"

 

De enda Tjejer/Kvinnor/Damer/Valar du kommer att ha en chans på resten av livet är typen som sätter in text-tv annonser i stil med:

 

"Hej, är en väldigt mullig, kramgo snäll 30årig ensamstående mamma med två barn, boendes på landet. Jag gillar god mat och mysiga hemmakvällar. Jag söker en ung, snygg vältränad kille 10 år yngre än mig själv med ordnad ekonomi och latställe i Frankrike för goda tider tillsammans."

 

När du sedan är 40 år och har dejtat dessa kvinnor i tio år där de utnyttjat dig och du är på ruinens brant så börjar du dessutom tappa håret. Du har tröstätit dig tjock över din havererade ekonomi, fått ta jobb som skoförsäljare och inte fått ligga på 4 år, trots att din senaste tjej dumpade dig 3 dagar sen för en 20 år yngre italiensk playboy.

 

Grattis, Du är Al Bundy!!!

AlBundy.jpg

 

(OT: 50% av text-tv annonserna ser ut som jag beskrev ovan! :shock: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Text

 

HAHAHA - jag kan riktigt se det framför mig: Polarna har heta milfs till fruar och välkammade ungar medan jag sitter ensam, utslagen och porrsurfande framför datorn. Enda ljuspunkterna i tillvaron är viasats pay per view och den årliga Finlands-semestern...

 

På tal om annonser har jag en personlig favorit som jag hittade i tidningen 'Stockholm city' för 2 år sedan:

 

"Hej.

Jag är en kille som söker kontakt med annan man för att småbråka och brottas med. Kanske kramas lite. Är inte homosexuell".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga här.

Men ehm, för att späda på ryktena om hur smarta jänkare är:

 

http://edition.cnn.com/video/#/video/offbeat/2007/09/19/chimney.man.weht?iref=videosearch

 

Jag tror du kommer gilla denna hata.

 

I am, ehrm, speechless...

 

Ska förövrigt visa den här filmen för min syrra nästa gång hon påstår att "vem som helst kan bli ingenjör" (hon lever i den där välkända svenska "alla kan"-illusionen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, finns det någon som vet om ngn site med lika uselt motstånd som mellannivåerna på pacific, men som inte våldtar med 4 dollar per pot och som kanske bjuder på något, någon gång i halvåret?

 

testa spela på fulltilt

Omaha spelarna är katastrof och rigger verkar vara på noll jämt :) än så länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inte risk att man hoppar överbord efter en omahasession?

 

Ska jag tolka det som att du överväger att begå kollektivt självmord tillsammans med mig när Djens för tredje gången drar ut mina dubbla nötdrag med en s.k. 'jag trodde att jag hade en coinflip på den floppen'

 

Harakiri efter en omgång med "glädjespridaren" är nog lite mera i min smak...

Ta med en bössa med skott så grejar jag en smör/köttkniv från restaurangen.

 

Njae, den kommer såklart att tas med, men eftersom jag inte vill slita ut turen i den så används den bara på bubblan/i pengarna och, självfallet, vid omahaborden...

 

Jag utesluter inget. (=

 

Spara hatten till Omahahan/DC-bordet...

För er mentala hälsans skull hoppas jag att jag är kvar i turneringen väldigt väldigt länge.

 

De som har råkat ut för mig tidigare vet vad de har för att vänta...

Efter 15-20 öl/groggar finns det definitivt inte en lucka mer än 30s som jag är tyst utan hjälp av silvertejp och klonkskillzen har redan orsakat ett xx antal nervsammanbrott. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...