Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

För er som inte spelat på b2b innan kan jag lämna en redogörelse. jag fick den av en dansk på PLO bordet.

 

Skodsborg: N IGGERS

Skodsborg: wow

Skodsborg: speed up c

Skodsborg: '

Skodsborg: i never play this site again

Skodsborg: ******** N IGGER S ***

 

HAHHAHA igår satt han ju med 800++ på 0.5 1 och kände sig som kungen av B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Torsten Flincks version av "Rövarkungens ö" är nöten. Trehundrafemtiofjärdenöten var dock Torstens prilla under Sommarkrysset på Grönan.

 

'Rövarkungens ö' + 'Vi fortsätter spela rock'n roll, men vi håller på att dö' är så förbannat bra att jag nästan börjar lipa när jag tänker på det. Flinks version har jag inte hört, men skall genast ladda ner den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, vart är världen på väg?

Mitt liv är en patetisk fars och jag är ofrivillig skådis i eländet.

Idag hade jag 3 ärenden att utföra: Köpa alkohol, skriva mig som boende i Sverige och skaffa nya hörlurar till Ipoden.

 

Det första som händer är att jag träffar min lillebror som praoar i en spelbutik. Självfallet måste han berätta om de 200 senaste nintendo-spelen och skillnaden mellan vanligt och chippat Xbox.

 

Jag snackar med honom sisådär 15 minuter. När jag slutligen når skatteverket är jag självfallet 14 minuter försenad. David - Värnamo 0-1.

 

Inte alltför besviken kommer jag in på systembolaget (i själva verket är bolaget alltid en riktig stämningshöjare - jag älskar i att spekulera i vilka som är smygalkisar, finalkisar* och vanliga alkoholister).

 

Nåväl... Jag inhandlar lite cider och jäger. I kön har jag otroligt roligt: framför mig har jag en riktig bonnalkis. Ni vet, en sån där välnärd bonde med träskor och illasittande jeans. Denna stackars människa radar, helt skamlöst, upp inte mindre än 8 stycken Vodka Explorer på rullbandet. Samtidigt är han tvungen att dra upp jeansen, som hela tiden hasar ner, var tredje sekund.

 

Han påminner mig något oerhört om Hippo i Punch Out till NES: hippoback.gif

 

Ett par nervösa skratt senare är det min tur i kön. Jag lämnar på förfrågan fram passet till damen i kassan. Istället för att som vanligt bara ta en snabb titt och lämna tillbaka passet så tittar hon på passet, tittar på mig, tittar på passet osv i minst 2 minuter.

 

- Är jag mig inte lik, frågar jag otåligt.

- Hrmm, du ser väldigt annorlunda ut. Du var mycket tjockare när det här kortet togs, va?

(Nej det gjorde jag inte, kärringjävel.

Det är polisens värdelösa kamera som bär skulden till att jag ser ut som kriminellt drägg).

- Men du kan väl se att det är jag iallafall?

Tankepaus.

- Jo, man kan ju förändras, hrm, mycket under de där åren.

- mmm, hehe

 

Till slut kommer jag iallafall därifrån med min alkohol och matchen David värnamo är kvitterad till 1-1.

 

Nu följer den sista och jävligaste episoden. Jag går in på Expert för att köpa mig ett par hörlurar. Jag hinner inte leta många sekunder förrän det kombmber en sån där påträngade jävel som nyss gått företagets försäljningskurs.

 

- Vill du ha hjälp med något?

- naah, jag vill egentligen bara ha ett par klassiska hörsnäckor till min ipod.

Går det att få tag på sådana eller?

- Ja, men då har vi de här nya BOSS-snäckorna. Helt klart Marknadsledande.

(NEJ, jag vill inte ha en lång jävla snabel som sträcker sig hela vägen in genom örat och ligger och vibrerar 1 mm från trumhinnan).

- Nej jag vill bara ha ett par helt vanliga hörlurar.

Då lyckas han med konststycket att plocka fram ett par ultra high-techsnäckor som ser ut att vara hämtade från någon obskyr star warsepisod.

- Har ni inga plana, helt vanliga klassiska örsnäckor?

Nu äntligen verkan han fatta och plockar fram ett par som tycks vara helt normala. Jag köper dem givetvis direkt. Allt för att slippa se ytterligare 22 stycken marknadsledande snäckor.

 

Halvvägs hem stoppar jag in mina nya hörsnäckor i min Ipod och hör absolut ingenting. Självfallet tror jag att jag har glömt sätta på volymen, men icke. Dock har jag ljudet ganska lågt. Jag höjer sålunda upp volymen, men inte förrän jag når absolut maxvolym på ipoden hörs minsta pip. På ultra mega maxvolym hör jag näppeligen Totta Näslund kämpa sig igenom rövarkungens ö.

 

David - Värnamo 1-2. Ridå.

 

Nu ska jag öppna upp min Jäger och trösta mig. Sedan ska jag busta det som är över på redbet efter semesterköp med tillhörande cashgamerulle (som i sin tur är dedikerad att förloras mot Djens 55xx då jag missat samtliga wrapsteg och flushdrag på :8d::9d::4c: -brädan)

 

*Smygalkisar: oftast kvinnor i övre medelåldern som bara MÅSTE fråga om de har inne det ena eller det andra supersofistikerade vinet med den där speciella druvan som de i själva verket VET inte finns i sortimentet. Allt för att låta påskina att de bara dricker för 'den goda smakens skull'...

 

EDIT: Köp ALDRIG dessa hörlurar Z0463_img.jpg

 

 

Köp dessa istället:

 

shure e3c

DSC00057.jpg

 

Du kan tacka mig via PM sen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NES är den enda spelkonsoll som gett mig fysiska skador! Skulle man slå polaren i Track n Fields armbrytning så fick man vara beredd på både köttsår på fingrarna och nerskalade naglar i den berömda skrapa lott-tekniken.

 

Sådana skador känns igen :-D

Då mest på spel som hyper olympic od.

Jag även lyckas stuka en handled genom att spela flipper, och detta utan att tilta spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NES är den enda spelkonsoll som gett mig fysiska skador! Skulle man slå polaren i Track n Fields armbrytning så fick man vara beredd på både köttsår på fingrarna och nerskalade naglar i den berömda skrapa lott-tekniken.

 

Då körde du ändå feg taktiken skulle man satsa använde men knogarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nåväl... Jag inhandlar lite cider och jäger. I kön har jag otroligt roligt: framför mig har jag en riktig bonnalkis. Ni vet, en sån där välnärd bonde med träskor och illasittande jeans. Denna stackars människa radar, helt skamlöst, upp inte mindre än 8 stycken Vodka Explorer på rullbandet. Samtidigt är han tvungen att dra upp jeansen, som hela tiden hasar ner, var tredje sekund.

 

:-D :-D :-D :-D Trots en jätteseg backsession tårades mina ögon av skratt =)

WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag även lyckas stuka en handled genom att spela flipper, och detta utan att tilta spelet.

 

Respekt...

 

Själv slog jag rebuy-rekordet på östgöta nation, i Lund, på fyllan. Utan tvekan min största flippermerit.

 

På tal om Lund förresten; Imorrn går årets stora prestigematch i tennis av stapeln på victoriastadion i Lund. Ytterst hårt och kvalificerat motstånd väntar. Jag har bara vunnit en enda match mot denna tennislegendar (enligt mig den enda "riktiga" matchen oss emellan - konstigt nog tycker han att de 18 andra matcherna var minst lika viktiga, men jag avfärdar honom som alltför partisk för en rättvis bedömning).

 

För vinst krävs en prestation utöver det vanliga:

Denna spelare har inte bara otroligt fina grundslag, han är dessutom född med en löjlig mängd, sjuklig tur. 11-12 nätrullare per match hör inte till ovanligheterna (själv påstår han att dessa bollar kommer pga hans hårda top spin, men varför bollen studsar över mig när jag är framme vid nät och dimper ner en meter från nät när jag är vid baslinjen har turmonstret såklart ingen förklaring till...)

 

Det enda som kan rädda hem en seger är mitt nätspel som håller yppersta världsklass. Dessvärre är mitt grundspel, minst sagt, uruselt. Det får till följd att jag sällan kommer fram till nät i ett fördelaktigt läge. Taktiken blir att försöka få in ETT hyffsat slag för att sedan rusa på nät och hoppas pressa fram en dålig retur.

 

Om jag bara kan undvika tilt och inte fegspela bara för att han satt 2 passerslag och 1 lobb på raken så måste det gå vägen! Ytterligare en förlust och jag är för all evighet förnedrad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har jag lirat omaha? Texas är ju rena sedelpressen. Jag som varit övertygad om att marginalerna varit löjligt små sedan alla började använda alla dessa pokertrackerfuckerprogram...

 

Iofs blir man sällan upphetsad av att spela texas, men va fan... natten är ung.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som inte spelat på b2b innan kan jag lämna en redogörelse. jag fick den av en dansk på PLO bordet.

 

Skodsborg: N IGGERS

Skodsborg: wow

Skodsborg: speed up c

Skodsborg: '

Skodsborg: i never play this site again

Skodsborg: ******** N IGGER S ***

 

Jag spelade också lite €2/4 Omaha mot danske. Vad nickar du djens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och lyssnar på franska sångerska kate ryan och drícker jäger med min turapa till polare som nyss förndedrade mitg i tennis.. 0-6 3-6. Katasttfo och ridå, men det blir returmatch på söndag om inte den fega apan ska fortsäta gnäälla på fotfel och skadeproblem. Sluta nu. Han kan väl spela?

 

Vann iaf biljardmatchen, men va fan ärd et värt mot n tennisseger? Jaja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NES är den enda spelkonsoll som gett mig fysiska skador! Skulle man slå polaren i Track n Fields armbrytning så fick man vara beredd på både köttsår på fingrarna och nerskalade naglar i den berömda skrapa lott-tekniken.

 

när vi lirade som mest brukade vi linda fingertopparna med tape för att inte nöta sönder dom för mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...