Gå till innehåll

pinnen klarade grajndmålet, moderatorer: stäng dagboken please


DaPine87

Recommended Posts

Lol, som min polare när han backat mkt på cg på ett par dagar, ibland även nästan spelat bort rullen, så börjar han lira mkt turrar. VARJE jävla gång klonkar han, samma för ett par dagar sen vann han $10300 på en turre efter han spelat bort en hel del på cg på nivåerna nl100/nl200.

 

Ingen som bryr sig kanske, men turre-riggen sätter igång om det gått kasst på cg :P

 

hehe, är fan så, turrar kan man lite på :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Imorn (idag) ska jag åka till stockholm för att hälsa på Anders (urmyrakeback) igen :D Ska bli snuskigt skoj och lär bli sjukt mycket grajndande :D Dagboken startas upp seriöst imorn igen med dagliga resultat uppdateringar o så :)

 

Utvecka "snuskigt skoj"? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går Omahagrinden pajn?

 

Nej nu ska jag skärpa mig lite och börja skriva lite igen :)

 

Just nu lirar jag inge NL längre utan bara PLO :) Spelar mest på 100 nivån men har börjat mixa in lite PLO200 osså. Tycker jag blir bättre och bättre men har på tok för lätt till tilten, blir man kortkall ochl ligger back blir det lätt att alla händer ser bra ut i omaha :mrgreen:

 

Rullen mår allafall bättre än nånsin och ligger på cirkus 14 000$ :)

 

Ska ta en session alldeles strax och kommer troligen spela in en film då som jag eftersom jag inte får nån respons här lägga upp på 2+2 forumet, men kommer att länka till filmen här med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj, massa inlägg :D Verkar som det finns lite intresse allafall :D En fråga till er som läser, vill ni se resultat uppdateringar varje dag, en gång i veckan eller kvittar sånt? Filmer antar jag uppskattas och kommer göra fler sånna lite synd inte så många kommenterar även om kommentarerna jag fått varit mkt bra :) Ska också posta endel HHs.

 

varför har du gett upp NL?gick väl bra?

lycka till! :-)

 

Gett upp o gett upp, har tagit en liten paus där bara eftersom jag tycker att omaha är så fruktansvärt roligt just nu och att NL är mindre roligt just nu :-P Men tror fan jag ska ta en entimmas session varje dag med NL allafall, hade ju precis börjat gått bra efter en lååång svacka och jag hade ju precis kommit upp till NL200 :) aafan så får det bli, minst en timmas NL varje dag allafall :D

 

tack så mycket :)

 

Ska du prata på engelska:shock: ?

 

Ska försöka allfall, hoppas man kan förstå typ vart tredje ord allafall :-P

 

What you said? :D

 

hehe, du kommer ihåg den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dapnjs urmyrakeback har haft en lärare som är ihop med min poalkre fårga urmyarekabcak om ah änenenr kelleykklel! USÄKA DESA FYLLEINLÄG EHD BE OJ FA VFAN ERE CAPS AJA NU SLÅSS MIN ÅPALKRE MÅSTE FAX DETTA HÖRS SENARE APJNNNNNNNNN kiiiiingggggggg...........:-D :-D :-D :-D dapjn rikfti pf räv komem rlaltid vara de najs pfrävrn woo i like him:D:D:D:D:: gl md liret hörs imornrn om man pallarddas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat två sessioner idag och har verkligen fått smaka på den negativa omaha variansen :( Jobbigaste var en 300BB pott på 1/2 där jag hade set och stege och mötte färgdrag plus överpar, han turnar högre set och rivrar kåken :( Sen hade jag nån 17 korts wrap jag degade med och torska för fulla stackar på PLO200. Ligger för tillfället ca 700$ back idag. Blir PLO100 och NL200 resten av dagen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade in en NL200 film för ett tag sen, gick riktigt bra och jag plussade ca 600$ under inspelningen :) Har bestämt så att om ni vill se filmen så får ni skicka PM och lova att ni kommenterar den då :)

 

EDIT: är en NL texas film :)

 

Är ljudet i synk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...