Gå till innehåll

pinnen klarade grajndmålet, moderatorer: stäng dagboken please


DaPine87

Recommended Posts

Blev en till NL100 slask session på ipoker och ytterligare ett plus :) Idag så tog jag inte 3K händer och imorn har jag lite att göra så det blir garanterat megamycket grajnd till veckan :D

 

 

Dag 3:

 

session 1: 1075 händer 57$

session 2: 617 händer 464$

session 3: 571 händer 270$

 

Totalt idag: 2263 händer 791$

 

 

Totalt sen starten: 8280 händer 2420$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det nån som vet varför min högra bröstvårta blir sjukt öm endel gånger då jag super, vet att ingen har gjort något med den, men det är minst andra gången som den är öm och det svider som satan när jag rör den... händer bara då jag förtärt stora mängder alkohol...

 

...tankar?

 

Skjortan skavar emot ;) jag har haft samma probelm :P LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man börjar ju fundera om han skämtar... Löjligt dåligt spel iaf!

 

Speciellt 44 handen i trevägspotten! :)

 

hehe, "I will protect my hand with a little bet" sen ställer han :mrgreen: Finns många guldkorn :D Bästa är nog ändå om man scrollar ner lite och kikar på kommentarerna, folk avgudar hans spel :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, "I will protect my hand with a little bet" sen ställer han :mrgreen: Finns många guldkorn :D Bästa är nog ändå om man scrollar ner lite och kikar på kommentarerna, folk avgudar hans spel :D

 

TonyG är guds gåva till pokern? Känner mig ju som tightlaban efter att kikat det där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

länken var fel tror jag, http://tonyg.pokerworks.com/2007/06/full-tilt-3-6nlh.html

så ska den va, allså alla som inte tittat ni ska titta nu ffs :D

 

"Nästa gång så har jag bäst hand och då dubblar han mig" Tony G efter att ha bluffat bort 1/4 av sina marker ^^

 

Underbart hur han klankar ner på alla motståndare, som killen till vänster om han som han tror är tight, fast ändå så blir han reraisad av den killen 3 gånger typ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelet flyter på bra just nu och känner mig odödlig för tillfället ;-) Dock mår inte antalet händer så bra som det bör :-(

 

 

Dag 4:

 

session 1: 520 händer 400$

 

 

Totalt idag: 520 händer 400$

 

 

Totalt sen starten: 8800 händer 2820$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla trött så blev bara lite NL100 lir. Gick segt igen och hade lite oflyt, KK AI pre mot 1010 för 100BB stackar med 1010X floppen t.ex :-P Blir att sova nu och vända rätt dygnet igen.

 

Dag 4:

 

session 1: 520 händer 400$

session 2: 368 händer 78$

session 3: 426 händer 2$

 

 

Totalt idag: 1314 händer 324$

 

 

Totalt sen starten: 9594 händer 2744$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad ni har för regler ang bettet, men i värsta fall kan du ju autofolda en jävla massa händer på tiomanna $0.01/0.02 typ. "Kostar" väl $3 per 1k händer.. :mrgreen:

 

hehe tänkte också på det men skulle inte kännas så rätt faktiskt :-P Ska klarat den hederliga vägen :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cash, har haft samma. oftast är det skjortan som skavt emot som fan. Finns fan inget värre än att typ behöva gå o böja sig lite framåt i fyllegången från bussen pga smärtan när det skaver

 

Låter ju som en logisk förklaring :)

 

Frågan är bara varför skjortan skall skava så mycket just när man är full, för man har ju aldrig problemet annars :) Kanske man rör på bröstvårtorna extra mycket i fyllan, nått sorts undermedvetet parningsmove?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar ett NL400 skott, för första gången på typ 1 vecka gör jag ett FPS move och bluffar bort ett inkköp, bra pinnen gå upp en nivå och gör spel du inte behärskar, IDIOT!!!! Handen eftter mot samma person KK mot AA, hade ingen lust o släppa mot han.. Stänger ner 400 borden och lirar vidare på dem andra, stoppar in på turn med AA mot färgdrag plus tvåpardrag och torskar för 100BB stackar, TILT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va segt:-( Man lyckas alltid att göra de dåliga spelen när man är uppe på en högre nivå. Antar att det har att göra med att man känner att det är så viktigt att vinna potterna man är inne i då de är större än vanligt. Dåliga beslut blir ofta följden.

 

Hoppas de ordnar upp sig. Du är ju on a rush ffs:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kall dag med mycket oflyt och tyvärr även mycket dåligt spel. För lite händer idag också.

 

 

Dag 6: 2030 händer 0$

 

 

Totalt sen starten: 15649 händer 3463$

 

EDIT: Ligger 2351 händer efter mitt mål på 3K händer om dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...