Gå till innehåll

pinnen klarade grajndmålet, moderatorer: stäng dagboken please


DaPine87

Recommended Posts

såja, punkrock och jag har slagit vad :D Jag måste snitta 3K händer per dag resten av månaden. Klarar jag det får jag 200$, klarar jag det inte får han 200$, inget stort bet men roligt ändå och kommer höja motivationen :D Kan nämna att jag enbart en dag i min pokerkarriär spelat mer än 3K händer :-P

 

Säga vad man vill om punken, men att hitta EV det lyckas han då med ;)

 

Hur har det gått för dig nu i juli dådå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Säga vad man vill om punken, men att hitta EV det lyckas han då med ;)

 

Hur har det gått för dig nu i juli dådå?

 

hehe, jag är tävlingsmänniska så jag kommer aldrig nånsin misslyckas med detta, han kunde fått 5 ggr pengarna om det vore så ;-)

 

Juli har gått helt ok om man jämför med hur det gått senaste 2 månaderna, är upp ca 5300$ på spelet och 500$ på bonusar och rakeback så 5800$ totalt då och jag siktar på att slå mitt gamla rekord sen i Februari på 11K$ nånting :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer rejka typ 3.5-4K under den här tiden. Det blir ~5-6% rakeback. Hyggligt!

 

hehe, inte det som är själva grejen med det. Lirar jag 3K händer varje dag så är det ungefär 1-1.5K händer mer än jag normalt hade lirat vilket ger massa mer $$$..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt störd session nyss. Börjar med att en snubbe limpraisar AI 100BB med 44, jag synar med KK och han hittar en äcklig 4:a på rivern. Sen lite små jobbiga utdragningar, tvåpar mot rivrad färg, KK AI pre mot 99 torsk, turnad stege mot river färg 2 ggr, men som tur var alla dem sistnämna mot 30-50BB snubbar. Vann också nån stor pott där FI skämmer ut sig så tror jag är ungefär BE, kanske lite plus, kollar i PT och ligger back 2.5 inköp, sweet :D Sånt gillar vi.....inte :( Men det hela löser sig tillslut då jag rivrar stege mot en snubbe som rivrar TPGK och jag får han AI för 1.5 ggr potten typ :-P Sen vann jag lite mer småpotter som jag inte kommer ihåg så blir tillslut lillplusset med typ 30$ :)

 

 

Dag 1:

 

session 1: 986 händer.

session 2: 1025 händer.

session 3: 1006 händer.

 

Totalt idag: 3017 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du inte kunna skriva hur det gått efter varje session och sedan också totalt, blir lite lättare att hålla koll då. Alltså typ:

 

session 1: 1054 händer. +$54

...

...

 

Totalt idag: 3020 händer. +$166

 

 

bra idé, fixar det direkt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var rätt kortkall mest hela tiden och fick mycket omslag på mina CB, men träffade hårt några gånger då dem betalade av riktigt fint :)

 

Dag 2:

 

session 1: 892 händer 421$

 

Totalt idag: 892 händer 421$

 

 

Totalt sen starten: 3909 händer 1029$

 

------------------------------------------------------------------------

 

Vet att jag spelar handen katastrofalt dåligt men skyller på att jag var skitnödig :-P Ska degen in på turn?

 

Prima Network No-Limit Hold'em, $3.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

 

Hero ($300.85)

UTG ($482.75)

MP ($251.50)

Button ($226.46)

SB ($351.67)

 

Preflop: Hero is BB with K[:diamond:], Q[:club:].

3 folds, SB completes, Hero bets $15, SB calls $9.

 

Flop: ($27) Q[:spade:], K[:heart:], 7[:club:] (2 players)

SB checks, Hero bets $18, SB raises to $36, Hero calls $18.

 

Turn: ($99) 9[:diamond:] (2 players)

SB bets $48, Hero calls $48.

 

River: ($195) A[:diamond:] (2 players)

SB checks, Hero checks.

 

Final Pot: $195

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säga 100 till och därigenom spara 100 så att du får en gråtsyn av sämre 2 par eller AK (som iofs drog ut dig) på rivern.. Om han pushar turn mot din reraise kan du iofs inte vika vilket gör det till ett rätt farligt spel. Jag tror den här handen är väldigt read dependent.

 

Som spelat hade jag bettat 80 på rivern.

 

Men jag är ingen nl-donk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte whina så skiter i de, men jävla massa donks vid borden idag..

 

 

 

Dag 2:

 

session 1: 892 händer 421$

session 1: 1130 händer 98$

 

Totalt idag: 2022 händer 519$

 

 

Totalt sen starten: 5039 händer 1127$

Du ligger då OK plus iaf :P Kör hårt!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett rätt fint pluss igen trots att jag förlorade min största CG pott på mycket länge. 710$ potten till en CP idiot med JJ AI på 575 brädan mot 64 efter en stor 3 bet av mig pre, tilt!!!

 

 

Dag 2:

 

session 1: 892 händer 421$

session 2: 1130 händer 98$

session 3: 978 händer 502$

 

Totalt idag: 3000 händer 1021$

 

 

Totalt sen starten: 6017 händer 1629$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...