Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

Jag mailade multipoker och frågade om jag kunde börja spela hos dem även om jag hade konto hos Empire (det borde rimligen ligga i deras intresse att få nya spelare), men se det ville sig inte:

 

We are sorry to tell you that we do not allow a player to open more than one account in our poker gaming system. You currently have an account with one of the website that is supported by our poker system which is powered and regulated by iGlobalMedia.com. Thus, creating another account will not be allowed.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Empires support, men jag tror det är samma. Det lustiga är att när jag signade upp på party och stängde mitt multi-konto fick jag intrycket av att det inte var nödvändigt när jag kommunicerade med multi-supporten, även om det inte var helt glasklart. Då fick jag intrycket av att det var ok att ha konto på flera party-siter, men inte spela på dem samtidigt (...duh!)

 

Så vetefan...verkar inte bli något EPT för mig tyvärr så jag får nog säga upp min plats...vill inte gärna att de skall konfiskera pengarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så irriterad på denna dumma "nätverks regel" att man inte får ha ett konto på varje sajt som är med. Senast idag satte den stopp för att få bonusen på MultiPoker (för mej). Dom borde programmera mjukvaran som man bara kan köra ett program åt gången istället, likt B2B.

 

 

Jag fick en galen ide om det är fler som stör sig rejält på denna regel. Tänk om dom fick ett mejl från någon som representerade i storleksordningen 2000 (pokerforum har 5000 medlemmar) aktiva spelare i nätverket, som är missnöjda med detta, och därför kommer sluta spela i nätverket (ok, säg under minst en månad tex) om ingen ändring sker. Tror ni dom skulle tänka på saken då?

 

Kanske bättre ide är att alla skickar ett mejl själva. Och man skulle kunna göra som dom själva gör, lägga upp ett färdigskrivet brev som alla intresserade kan skicka till dom.

 

 

Kan vara en dum ide, eller en bra, men nu finns den ute iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gud va irriterande!

 

Nu har jag installerat halva XP Pro. Men där tar de stopp, den står bara och maler på men inget händer.

Installationen är klar om 39 minuter står de, men inget händer förutom att jag kan läsa om hur fantastiskt Windows XP är...

 

Visste ni tex att Windows XP är perfekt för bärbara datorer?

Det är också lätt att hålla kontakt med vänner och familj med Windows Xp.

 

Gud va ja hatar sånt här, varför kan de inte funka för engångskull... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en splitter ny dator för några veckor sedan. Att formatera hårddisken tog kanske 90 minuter, att installera Windows 98 (hade ingen bootbar version av XP) tog väl 60 minuter, Win XP 40-45 minuter. Ungefär.

 

Fast det var ju installationer "direkt mot roten" (visst låter jag datakunnig? ;)) - kanske går snabbare eller tar längre tid med ett program som VMWare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en splitter ny dator för några veckor sedan. Att formatera hårddisken tog kanske 90 minuter, att installera Windows 98 (hade ingen bootbar version av XP) tog väl 60 minuter, Win XP 40-45 minuter. Ungefär.

 

Fast det var ju installationer "direkt mot roten" (visst låter jag datakunnig? ;)) - kanske går snabbare eller tar längre tid med ett program som VMWare.

 

Aha ok tack men ja trodde du hade installerat de i VMWare.

Ja får väl installera om allt igen och hoppas på de bästa...

 

Vilket strul bara för att få öppna ett konto till. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu rör de på sej iallafall, bara 27 minuter kvar. Det har iofs gått en timme redan.

De kanske är skivan som de är fel på, men ja ser inga repor eller smuts på den.

 

Aja, de e bara å sitta och hålla vakt i 2-3 timmar till. ;)

 

Vilket strul bara för att få öppna ett konto till. ;)

Vad gör man inte som smutsig bonushora? :)

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...