Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Är det bara jag här på forumet som följer NBA-slutspelet? Kanonserien Cavs-Celtics drar igång om 30 min och den är jag förväntansfull inför. Hoppas gamlingarna kan göra en serie av detta ivf så inte James springer hem det i fyra raka. Rondo har öppnat slutspelet skapligt ivf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stålet tillbaks. det var som fan.. Du skulle varit med igår.. var ute på ett Stureplanshak och vid 3 glider jag ut för att dra hem och vem är den första jag får syn på? Jo, en grispackad Primören såklart som knappt kunde stå på benen men som tydligen skulle dra in på samma nattklubb jag precis lämnat.:-D Vilken kung han är den mannen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stålet tillbaks. det var som fan.. Du skulle varit med igår.. var ute på ett Stureplanshak och vid 3 glider jag ut för att dra hem och vem är den första jag får syn på? Jo, en grispackad Primören såklart som knappt kunde stå på benen men som tydligen skulle dra in på samma nattklubb jag precis lämnat.:-D Vilken kung han är den mannen!

De två storgrisarna möts vid avlösningen. Vågar inte tänka mig hur Primören såg ut 03 på Valborgsmässoafton. In lär han inte kommit ivf. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YOO wazup staahlissss. Tebow i första rundan=naaajs!!

 

och nba e najs synd bara på tiderna. :(

Jag läste någonstans att Broncos tradade upp sig för att kunna ta Tebow dessutom så då vore det konstigt om de inte satsade stenhårt på honom. Hoppas han får starta ett gäng matcher redan nästa säsong. Ska bli kul att se Lions val också, Suh. 139 pannor och denna accelerationen. :shock:http://www.youtube.com/watch?v=hBNo1jj1h54

 

Lebrons armbåge ser inte helt pigg ut i första quartern btw. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste någonstans att Broncos tradade upp sig för att kunna ta Tebow dessutom så då vore det konstigt om de inte satsade stenhårt på honom. Hoppas han får starta ett gäng matcher redan nästa säsong. Ska bli kul att se Lions val också, Suh. 139 pannor och denna accelerationen. :shock:http://www.youtube.com/watch?v=hBNo1jj1h54

 

Lebrons armbåge ser inte helt pigg ut i första quartern btw. :S

 

mm haha vilket jääääävla kraftpaket. Ska bli så sjukt intressant och rolig säsong.

 

Drar igång nbastreamen nu oxå. Hoppas på lite bra basket då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sökte runt på nätet efter en

(Broncos) men hittade bara jänkarföretag och där kostar det skjortan med leverans, skatt etc samt tar upp till 5 veckor. 99/100 träffar på Google handlar dessutom om att Tebows tröja slagit alla tiders försäljningsrekord så det är ett rent helvete att leta. Någon här som har tips på ett bra ställe att beställa ifrån?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Sökte runt på nätet efter en
(Broncos) men hittade bara jänkarföretag och där kostar det skjortan med leverans, skatt etc samt tar upp till 5 veckor. 99/100 träffar på Google handlar dessutom om att Tebows tröja slagit alla tiders försäljningsrekord så det är ett rent helvete att leta. Någon här som har tips på ett bra ställe att beställa ifrån?

 

 

... http://www.buysnus.com ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Intresset är antagligen minimalt här men för de som gillar NBA, missa inte Blake Griffin i LA Clippers innan han dör. Aldrig tidigare har någon spelare i NBA spelat med sådan orädsla för sin kropp. (Larry Bird exkluderad) Passa på att se honom innan han går sönder. Fullständigt BRUTAL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...