Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

Ser va du menar... Första kommentaren va mer mot Shahin som iof fick riktigt nice odds men han dega enbart på d...

 

Att Manning vann MVP förra säsongen va största skämtet någonsin, bara för dom hitta rush efter en kall start och gick till playoffs vafan d har Philip Rivers gjort två säsongen i rad nu och inte ens vart nära d priset...

[23:26] <Staahla> haha rivers

[23:26] <Staahla> vurra måste vara drrolands nya konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det någon som har en etta eller tvåa till övers i Sthlm eller Gbg från månadsskiftet? Lämnade in studiebevis i höstas och då sa de att nästa gång det ska ske är under vårterminen men eftersom jag inte hört ett knyst så loggade in på min sida och upptäckte till min stora förskräckelse att jag inte har något hyresavi för mars. :shock: Stängt för dagen har de också så kan inte ringa förrän på måndag. Vet inte om det bara är dåligt uppdaterat eller om det är riktigt brått, hursomhelst så blev det en riktig blåslampa i röven på mig. :-)

 

För intressenter så kan jag utöver hyra bjuda på både ordvitsar och tips om hur man spelar break even-poker både inom explo- och GTO-skolan. Tänk på det. Har även en stor samling 80-talsfilmer på laptopen med godbitar som Youngblood, Beaches och Over the Top. Mitt mellannamn är Skötsam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fortfarande inte sett Over the Top. Skäms lite :S

Det bör du göra snarast i så fall.

 

Härligt med OS, la in två bet på backhoppningskvalet. Hann inte reka före då jag var ute i sista sekunden så litade på rötan och randomklickade på två namn. Det visade sig att jag betat mot regerande världsmästaren Kuettel och finlands bad boy (lol) Olli men bägge satt ändå. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har en etta eller tvåa till övers i Sthlm eller Gbg från månadsskiftet?

...

För intressenter så kan jag utöver hyra bjuda på både ordvitsar och tips om hur man spelar break even-poker både inom explo- och GTO-skolan. Tänk på det. Har även en stor samling 80-talsfilmer på laptopen med godbitar som Youngblood, Beaches och Over the Top. Mitt mellannamn är Skötsam.

 

Ja men är du snygg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...