Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra matcher inatt, speciellt Dal-Por. Citerar Simmons twitter:

 

"Well that was awesome. Gotta love sports."

Helt klart.

 

Nu hänger Magic löst. Jag hoppas på en mirakelvändning då Magic - Bulls lockar betydligt mer än Hawks - Bulls. Hornets - Lakers i natt var en riktigt sevärd.

 

Arturo på Arturos Silly Little Stats om matchen:

I’ll let my twitter timeline as I was watching the game tell the story

 

1. CHRISPAUL! Just needed to be said.

2. I’m Chris Paul dammit!!!!!

3. I’m gonna start calling him Chris F#$%ing Paul

4. At this point, i’d put 3 guys on Chris F##$ing Paul

5. Switch Paul and Rose. Nobody beats Chicago. Nobody.

6. RT @pnharrel This is Chris F#$#ing Paul saying screw you LA, we are going seven.

7. Chris F$#%ing Paul saying screw this I’m getting this ball myself.

8. Watch,Watch, I’m going to get Jarrett Jack the game winner #chrispaulisthemvp

9. @upandatom786 It’s the Magic Johnson thing. CP3 + 11 random guys is a playoff team with a shot for rest of career if he’s healthy.

10. Chris F$%$ing Paul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, fyra matcher klara. Och en semifinal bestämd.

 

Miami - Boston börjar söndag kväll svensk tid så kom gärna in med tips före dess. Själv ska jag fundera lite till om jag ska tippa Boston bara för att inte jinxa Miami. Under 170 poäng i alla matcher?

 

Ställning so far i det ytterst prestigefyllda tipset:

 

24 Shahin

22 Matte_m, Staahla

20 Othello, tomten

15 Carl_n

12 Beckham, psykologas, Sansrom

10 okocha

 

Sjuk avslutning på senaste SAS-MEM matchen. Enoutare för split på river när man är all-in? Tyvärr är ju league pass klienten helt efterbliven så det var inte direkt en överraskning att det blev OT :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså va händer med nfl?

 

http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6439599

 

"Two NFL general managers told ESPN's Sal Paolantonio on Thursday morning that all transactions (free agent signings, player trades) are still on hold. Most important there are no negotiations with potential draft picks. The Carolina Panthers, who own the No. 1 overall pick in the draft, which begins Thursday night (8 p.m. ET, ESPN), cannot contact any of the possible top picks."

 

Hur fan ska draften inatt gå? KAOS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, fyra matcher klara. Och en semifinal bestämd.

 

Miami - Boston börjar söndag kväll svensk tid så kom gärna in med tips före dess. Själv ska jag fundera lite till om jag ska tippa Boston bara för att inte jinxa Miami. Under 170 poäng i alla matcher?

Synd att de inte möts i östfinalen, det är den mest spännade matchupen i slutspelet. Jag vet inte ens vilka jag håller på här.

 

Sjuk avslutning på senaste SAS-MEM matchen. Enoutare för split på river när man är all-in? Tyvärr är ju league pass klienten helt efterbliven så det var inte direkt en överraskning att det blev OT :(

Systemet är katastrof. Min rutin är att starta en annan match först för att ta bort "show made shots" och sånt och sen håller jag handen över knapparna för quarters, så jag inte ser om det blir OT, medans jag slår på fullskärm. Det fungerar bra fram till halvtid där pausen är för lång för att spola med knapparna. Här är största spoilrisken då jag måste jobba med mätaren men jag har hittat en ganska bra handledsvinkel för täckandet så oftast fungerar det. De borde ta bort de där förbannade knapparna (de fungerar inte ens för mig om inte deras enda syfte är att spoila) och lägga till en halvtimme efter varje match så man inte blir spoilad av var på mätaren man är.

 

 

alltså va händer med nfl?

 

http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=6439599

 

"Two NFL general managers told ESPN's Sal Paolantonio on Thursday morning that all transactions (free agent signings, player trades) are still on hold. Most important there are no negotiations with potential draft picks. The Carolina Panthers, who own the No. 1 overall pick in the draft, which begins Thursday night (8 p.m. ET, ESPN), cannot contact any of the possible top picks."

 

Hur fan ska draften inatt gå? KAOS!!!

Guld!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev han visst. Fairley och Suh ihop i Lions. Det kommer inte bli kul för quarterbacksen som möter Detroit nästa säsong. Om det nu blir någon.

 

haha nee Rodgers får akta sig :D...rolig draft faktiskt. Vissa val blir man ju rätt chockad över. Typ minnesotas. Eftersom jag är ett fan av Jake Locker så tycker jag det var kul att han blev draftad sådär tidigt men ändå rätt överraskande. Mitt lag falcons får ännu farligare offensiv nu oxå med JJ. Hade dock önskat mig en bra defensiv spelare istället men Ryan kmr bli ännu bättre nu med ett vapen till.

 

Fan alltså hoppas verkligen det blir en 2011 säsong. Längtar så mycket nu.

 

 

Edit: fan va rolig 2p2 drafttråden är. Gillar den här kommentaren

 

"hopefully dalton or mallet drops to the 3rd round, carolina could really use a qb"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha nee Rodgers får akta sig :D...rolig draft faktiskt. Vissa val blir man ju rätt chockad över. Typ minnesotas. Eftersom jag är ett fan av Jake Locker så tycker jag det var kul att han blev draftad sådär tidigt men ändå rätt överraskande. Mitt lag falcons får ännu farligare offensiv nu oxå med JJ. Hade dock önskat mig en bra defensiv spelare istället men Ryan kmr bli ännu bättre nu med ett vapen till.

 

Fan alltså hoppas verkligen det blir en 2011 säsong. Längtar så mycket nu.

 

 

Edit: fan va rolig 2p2 drafttråden är. Gillar den här kommentaren

 

"hopefully dalton or mallet drops to the 3rd round, carolina could really use a qb"

Det får bli att följa Lions nästa år. 139 kg Suh och 132 kg Fairley ihop som defensive tackles! Den snabbaste duon med snittvikt på över 135 kg någonsin inom något? Och så Stafford och Megatron på det.

 

 

"The dummy flinched!"

 

 

Sayonara!

 

 

sjukt att dissa Cam. Han var ju helt fantastiskt förra året

Det ska bli intressant att se hur han lyckas i NFL där han inte kan springa rakt igenom motståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det får bli att följa Lions nästa år. 139 kg Suh och 132 kg Fairley ihop som defensive tackles! Den snabbaste duon med snittvikt på över 135 kg någonsin inom något? Och så Stafford och Megatron på det.

 

 

vore roligt om de skulle få till enfin säsong ska heja som fan.

kan inte bedöma omNewton kan lyckas, men e säkert rätt riskfyllt för att va nr 1 val (inte för att nr.1 val brukar va så säkra kort men ändå).hade ett uppehåll i min uppdatering från jan -april. i de första mockdraftsen trodde man han skulle gå sent runda 1 vad hände egentligen?

 

A.J Green till Bengals va lite lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore roligt om de skulle få till enfin säsong ska heja som fan.

kan inte bedöma omNewton kan lyckas, men e säkert rätt riskfyllt för att va nr 1 val (inte för att nr.1 val brukar va så säkra kort men ändå).hade ett uppehåll i min uppdatering från jan -april. i de första mockdraftsen trodde man han skulle gå sent runda 1 vad hände egentligen?

 

A.J Green till Bengals va lite lol

Ja, säg det. Jag förstod det som att han försämrade sina chanser under scoutlägren men där var jag ganska fel ute som vanligt.

 

Här är CBS betyg på förstarundan:

 

http://www.cbssports.com/#!/nfl/draft/story/14998621

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det är ju såklart helt rimligt. Så länge du inte är upprörd över att han försökte få lite deg för att spela collegefotboll.

sjukt slavsystem i mitt tycke.

 

alltså jag gillar ju Bush och han gjorde väl samma sak? Skillnaden är väl att han erkände och gav tillbaka sin heisman. Cam verkar vara sjukt osympatisk och oärlig. Men tycker ändå det ska bli kul att följa honom speciellt då han spelar i Falcons division :D

 

Edit: Sen håller jag med om Lions. Ska bli kul att följa. Gillar dom. Hoppas dom fixar nån/några som kan skydda Stafford bara. går ju inte lyckas om han ska sitta skadad halva säsongen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chicago - Atlanta

 

Miami - Boston

 

Los Angeles - Dallas

 

Oklahoma City - Memphis

 

 

Måste bara whina lite till om league pass klienten. Jättespännande att se om Orlando skulle få till OT på slutet. Nej vänta, det fanns ingen plats för OT. Gaaah.

 

 

Also, tveksamma NFL-spelare (även andra sporter för den delen *host* Kobe *host*) finns det väl mängder av? Big Ben, Favre, Vick, Burress, Pacman osv. Plus några jag inte kommer ihåg namnen på...Han som hyrde nån för att skjuta sin gravida flickvän...en annan som var med i slagsmål där två dog och vittnade mot sina polare och gick fri...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...