Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

Kära läsare,

 

efter ihärdiga påtryckningar från min gode vän Djens har jag beslutat mig för att starta en sommardagbok, främst för att ta del av dagboksriggen som härjar här på forumet. Det har inte undgått mig hur denna forumdels skribenter hamnat på en permaheater så nu ska jag plussa som Dapine, punkrock, rilleg och sorkenkk.

 

Merparten av spelet kommer ske på 0.01/0.02 på b2b där jag spelar "Väldigt löst och aggressivt med stor framgång". Det kommer dock även bli lite spel på andra nivåer och nätverk. Jag hoppas även dagboksriggen ska påverka antalet händer då detta på sistone har varit mitt största problem, jag är för lat för att spela.

 

Slutligen, frågor till er ärrade dagboksförare:

 

Vad påverkar dagboksriggen mest? Uppdateringsfrekvens? Spamfrekvens? Antal HHs? Annat, t.ex omröstningar?

 

Go.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad påverkar dagboksriggen mest? Uppdateringsfrekvens? Spamfrekvens? Antal HHs? Annat, t.ex omröstningar?

 

Den klassiska dagboksriggen är ju att om man skriver i dagboken att man har plussat så kan man se fram emot den ultimata terroristriggen nästa session.

 

Edit: Jag ser förresten att du har hoppat upp i nivå rejält. För bara några veckor sedan spelade du 0,001/0,002 på B2B (enligt vissa källor) och nu lirar du 0,01/0,02. Tänk på att gå ned i nivå igen om det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouch, måste svida att tappa 3000 inköp på 0,01/0,02 !

Jo, på 570 händer med. Över 5 BI/hand, måste vara någon form av rekord.

 

Surt, men som saxin sa så går det inte att abusa dagboksriggen, tyvärr. Inte ens när Asia vakar över dig.

Nej, jag tror felet är att jag redan semirushade när jag startade boken efter att legat över 10ptbb sen slutet av April. Det finns nog inget säkrare sätt att finna motriggen än genom att söka medrigg när det går bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en minisession, 200 händer. 2.5k upp ivf. Har nämligen ett annat gift att ta hand om, blev inlurad av en nätpolare i Oblivion. En bannad pf:are faktiskt. Brukar inte spela datorspel annars men detta har fångat mig fullständigt. Tror det senaste spelet jag spelade före detta (bortsett från FM som jag spelar från och till) var Fallout 2 för flera år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...