Gå till innehåll

Thailand, skitsnackstråden


heltok

Recommended Posts

Jag tror att jag vet vad det betyder, men jag vill inte avslöja något. För övrigt så misstänker jag att han inte var låg iaf.

 

Om han menar din sexiga morsa borden han fan quota dig eller nått!

 

Btw, din morsa är sjukt het.. om jag var du hade ja helst haft henne i samma säng...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut som om det blir Koh Samet, utbudet pa trevliga hotel verkar vara battre dar, fins det nagra specifika favouriter dar?

Detta verkar vara ett mellanklass alternativ:

http://www.siamvisit.com/thailand/location/Koh-Samet/94/Vongduern-Villa/324

Nagonsom har varit dar?

 

 

Annars är Koh Chang nice om man bara ska turista o inte satsa på heltidgrind.

 

Många sköna öar o åka runt till, fin strand (white sand beach ska man bo på btw) o allmänt gött. Lite turistigt kanske men de kan man väl ta.

 

KOh Chang Beach resort har jag för mig att ställe jag bodde på sist hette, 2,2k baht per natt, o de var nice där. Ta en seaview bungalow så kan man sänka en singha på balkongen också, inte så tokigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja,

 

jag och två polare åker ner för att grinda i 2.5 månader nu och startar i Pattaya för att det verkar lätt att hitta en lägenhet med bra Internet där. Någon som har ett hotell att rekommendera medans vi letar boende?

 

/Mattias

 

 

ja men du får sloss om lägenheterna med feta tyskar med guldkedjor runt halsen LOL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... nu är vi på plats i Pattaya, en riktigt mysig stad. Vi har inte sett så många tyskar än, men massa ryssar. Vi har hittat nötlägenheter men det fanns bara ettor kvar tyvärr :( Någon som har bra boende nära en strand där man kan hyra en två sovrumslägenhet eller större med bra Internet?

 

/Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo! Ska till Thailand om några veckor med ett par polare. Vi flyger till Phuket och tänkte stanna där 1-2 dagar innan vi drar vidare. Är det någon som har tips på något bra ställe att bo på ett par nätter? Kan tänka att man i allmänhet åker från Phuket stad till någon bra strand och bor där om man vill bada lite o så? Tips på "ort" och hyfsat hotell/liknande som har bra standard men inte är superlyx? Tack på förhand!

 

/Uffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... nu är vi på plats i Pattaya, en riktigt mysig stad. Vi har inte sett så många tyskar än, men massa ryssar. Vi har hittat nötlägenheter men det fanns bara ettor kvar tyvärr :( Någon som har bra boende nära en strand där man kan hyra en två sovrumslägenhet eller större med bra Internet?

 

/Mattias

 

hur mår du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...