Gå till innehåll

Thailand, skitsnackstråden


heltok

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

suck..... jaja tar inte lång tid att inse hur meningslöst det är att försöka argumentera med den här människotypen, som att banka huvudet mot betong. En liten bortskämd fjant som antagligen är 22 år gammal (85?) men med intellekt som en 14-åring. Dessutom är min mission att plocka små vidriga avskum på deras "surt förvärvade" bankrulle, varför inte börja med dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lugn gosse, din tid kommer. Men för att inte riskera att försena mitt projekt och slösa min tid och energi på att få höra ytterligare klyschor och menlösheter är denna diskussion för tillfället avslutad. När jag om en kort tid byggt en lite större och stabilare grund tar jag gärna ifrån dig dina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer säkert till största delen. Jag tyckte bara det behövdes ett ytterligare perspektiv, lite märkligt att ingen tagit upp miljöfrågan tidigare.

 

Därför att det är helt meningslöst för oss att bry oss om sådana saker.

 

Och en sak till. Ditt ordval i den första posten var kanske inte jätteläckert om du ville lägga till ett perspektiv. Du låter som en stor jävla idiot som köpt all skrämselpropaganda från mijönissar och kommunister rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Därför att det är helt meningslöst för oss att bry oss om sådana saker.

 

Finns folk som tycker annorlunda, tro det eller ej.

 

Hahaha kommunister? Vad är du för en jubelåsna? Okej om du säger att du personligen inte bryr dig, tycker du säkert får dig att framstå som en cool snubbe. Men att påstå att miljöproblemet endast är skrämselpropaganda från "kommunister" avslöjar vilken slags människa du är. Inte cool alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns folk som tycker annorlunda, tro det eller ej.

 

Hahaha kommunister? Vad är du för en jubelåsna? Okej om du säger att du personligen inte bryr dig, tycker du säkert får dig att framstå som en cool snubbe. Men att påstå att miljöproblemet endast är skrämselpropaganda från "kommunister" avslöjar vilken slags människa du är. Inte cool alls

 

mmm jag bryr mig ganska mycket om vad du säger. det är bäst att jag springer iväg och köper ett gäng utsläppsrätter med detsamma. det är ju det man ska göra om man vill ta sitt ansvar och inte vara en bortskämd och dekadent brat utan insikt som bara gör saker för sin egen njutning och inte bryr sig om den stundande miljökatastrofen som förvandlar jorden till en rykande avfallsstation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väl inget fel att bry sig om miljön, men angrip problemet lite vettigare än att själv kalla folk för omogna brats för att de drömmer om en tillvaro i ett varmt och trevligt klimat.

 

standardsvennen åker ju på nån veckas charter varje år, men hu för pokerspelarna som flyger, jädrans omedvetna avskum.

 

trist att behöva säga det men det känns som att avundsjuka kan vara en faktor här :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väl inget fel att bry sig om miljön, men angrip problemet lite vettigare än att själv kalla folk för omogna brats för att de drömmer om en tillvaro i ett varmt och trevligt klimat.

 

standardsvennen åker ju på nån veckas charter varje år, men hu för pokerspelarna som flyger, jädrans omedvetna avskum.

 

trist att behöva säga det men det känns som att avundsjuka kan vara en faktor här :-(

 

haha bullseye! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur trött jag än är på det här känner jag ändå att jag vill klargöra följande:

Ligger absolut ingen avundsjuka bakom, jag har absolut råd att resa i stort sett nonstop om jag skulle önska. Och du som kommenterade om standardsvenssons en vecka per år har en poäng. Dags kanske för folk i allmänhet att ta lite personligt ansvar. Folk fortsätter helt obekymrat med sitt destruktiva beteende trots alla varningssignaler. Kan till viss del hålla med om att jag uttryckte mig onödigt hårt men det var mest för att markera. Men retar mig helt klart på den likgiltiga attityden hos vissa här. Btw så jävla patetiskt att kalla mig kommunist pga att jag uttalar mig för miljön, måste vara riktigt nollställd för att göra den kopplingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man ögnar igenom den här tråden är det svårt att låta bli att slås av hur proppfull den är av total dekadens och oförmåga till insikt och ansvar. Verkar som var och varannan mupp som håller till på forumet drömmer om att flyga runt och spela internetpoker i olika tropiska paradis. Ta lite ansvar för miljön era vidriga skitungar, flygplanstrafiken är en av de absolut värsta miljöbovarna. Hur ska ni förklara det för era barn och barnbarn sen när jorden bara är en rykande avfallsstation? Det mest tragikomiska av allt är de besserwissrar som aldrig missar en chans att rätta folk som t.ex råkar stava eller formulera sig fel, samtidigt som de själva , om än i liten skala, bidrar till en miljökatastrof. Perspektiv? Något måste göras åt utvecklingen och varför inte börja ta lite ansvar för något annat än eran egen njutning?

 

 

my.php?image=ohrlyoq0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, zodiac är nog den sjukaste människan nånsin...

 

Hur reser miljöaktivisterna förresten? Cykel?

 

Ja vad kan man säga? Sjukaste människan någonsin.....en person som pekar ut ett beteendemönster och en inställning som förstör vår atmosfär, det är alltså den sjukaste människan någonsin. Jag är medveten om att det är liten chans att nå fram till er med ett seriöst budskap, antagligen helt fel forum, men känns helt rätt att lyfta fram miljöaspekten. Man blir faktiskt ärligt chockad när man läser vissa svar på mitt inlägg. Väldigt många som har åsikter liknandes högern i USA, att det är ren vänsterpropaganda att flygresor är miljöskadligt och att att läget är allvarligt. De små pokerspelarna lever i sin egen dekadenta och likgiltiga värld, utan minsta tanke på någon eller någonting annat än sig själv och sin bekvämlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket ställe är bäst i Phuket? Med bäst menar jag följande faktorer (Nära till stranden,boende, internet och mat) Hotell elr lägenhet spelar egentligen ingen roll vi är väll beredda att lägga 5k i hyra var i månaden. I BKK är det Oakwood som är nöten elr? Såg att många skrev BKK > Phuket motivering på det pls. BKK är ju för långt bort från stranden , hur mkt bättre är linan där gemfört med phuket?

 

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phuket är allt som är dåligt med Thailand.

 

Jag hörde nån säga att man slipper bli lurad när man är i Phuket. Det var det dummaste jag hört för allt man blir i Phuket är just lurad. Som tur är för scammarna så vet de flesta utlänningar inte om att de blir lurade konstant och ser trots allt ganska glada ut och tycker att det är ganska billigt och god mat.

 

Jag blir upprörd bara jag tänker på Phuket, så jag orkar inte mer nu. Ha det så kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...