Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

börjar bli nyktert i denna dagboken. orka vila levern. köp en ny i kina istället.

 

nyktert? har faktiskt glömt bort hur det känns... försöker prova på det nu pga penicilinet, men mkt sitter kvar i kroppen sen igår än... imorn bitti kanske jag är nykter om jag har tur.. å dom andra festar nu..

 

 

btw, Riktigt nice hotell detta! ska grinda å njuta av roomservicen hela jävla natten medans dom andra slirar.. plus en massage till rummet skulle ja tro..

en massör håller just nu på å masserar psykos-ades här bredvid mig nu.. hoppas inte avsugning ingår.

 

/// All in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

btw va fan har hänt med min kropp? har ca 12 sår på benet och foten och varenda jävla sår är total inflamerat och svin vidrigt.

 

 

Edit. såklar söker jag ju svar som "ingen fara så blir de för alla som festar hårt i thaliand". så pls säg att d är helt normat å skippa HIV snacet =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det ades säger stämmer. nån dator blir de nog.

 

nu har ja fixat min dator. köpte ny hdd och windows vista skiva skiva nu. otroligt skönt då jag är sjukt internetberoende.

för övrigt min andra nyktra dag på rad nu.. ska försöka ta två till efter detta.. klarar jag det så firas det med en 4 dagars fylla på koh panjan lr va fan de heter.

 

nu blir de spa sen grind tror jag.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det stämmer att riggen vart mot oss.. alla satt å backade ett tag. men de löste sig för mig nu då ja hittade en 4k pot på 10-20. riktigt viktig. även där var riggen framme.. hade AA på AT8 me två spader.. deg in flop, turn kmr spader K. men fisken hade AK. tur det.. annars hade min nyktra dag gått åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi gulat lite i Singapore. Införskaffat ett par 11 tum VAIO´s.. Så jävla gulliga. Skål
Är också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls.

 

 

Samma här. Har inte direkt någon användning för denna men vafan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls.

 

Perfekt sammanfattning av allt i singapore; vi har sprungit runt hela dagen och letat efter saker att köpa. Man behöver ju ingenting men allt ser så jävla lockande ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back from the hospital. nu har dom petat och donat i alla mina vidriga sår, och lär komma tillbaka dit i morrn och i övermorgon också =/..hade tydligen också fett med feber och hela kroppen var en enda stor infektion. men de värsta av allt avr att jag lär knapra penselin i 7 dagar och fick absolut inte dricka en droppe alkohol under tiden =/. fan vi som skulle å grisa på koh phangan å full moon direkt vi kom tillbaka. borde väl gå att typ käka 5 dagar å sen sluta om såren å så ser ok ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...