Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

Här tänkte vi lägga upp lite bilder och berätta lite om sjukheter som händer under vår 8 veckors period i thailand. kanske slänger upp en å annan HH också om vi får lust.

 

kommer nog en noggrannare presentation av oss senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har hänt en hel del sjukheter hittils på resan.. mkt av det går tyvärr itne att berätta för vanligt folk så det låter ja bli att ta upp.

 

om nån har nå sköna tips om vad man kan göra i thailand så dela gärna med er. och om ni vet nåra schysta skandinaviska barer lr liknande..

 

 

stötte på Sir_wegs här nere utanför reggae bar.

grodalz5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och om ni vet nåra schysta skandinaviska barer lr liknande.

 

 

Varför varför varför envisas folk med att åka till andra sidan jorden för att hänga med samma människor som man träffar på krogen hemma?

 

Jag vill se bilder på ladieboys, thaibrudar med enorma pingpongskills och webcamshower live från era fester med halva patong.

 

Annars e det säkert kul att hänga med svenska tjejer och prata om hur mycket ni saknar köttbullar och lättmjölk.

 

och ja.. jag vill också åka iväg. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför varför varför envisas folk med att åka till andra sidan jorden för att hänga med samma människor som man träffar på krogen hemma?

 

Jag vill se bilder på ladieboys, thaibrudar med enorma pingpongskills och webcamshower live från era fester med halva patong.

 

Annars e det säkert kul att hänga med svenska tjejer och prata om hur mycket ni saknar köttbullar och lättmjölk.

 

och ja.. jag vill också åka iväg. ;-)

 

 

haha, kan ta ett kort på en ladieboy och brud så ska du få gissa vilken som är vilken, för även om jag vart här i 2 veckor så ser jag fan inte skillnad hahaha =)..

 

btw, åt köttbullar idag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är ju inte direkt pga folket som bor i landet man åker dit.

thailändare är inte så roliga att festa med.

 

ladyboysen är vidriga btw.

 

angående thailkänskor, så finns de riktigt snygga sådana, men dom är rättså få.. men dom som väl är snygga är grissnygga. men kan lika gärna va en ladyboy :) så man får känna efter först.

 

nätet är så sjukt dåligt som watoz säger.. sjukt tiltande att grinda på.

har mest blivit skottning hittils här nere. jag och gretko hittade sjuka superfiskar på 25/50 å slog oss ner å slog lite abc poker. det gick okej.

 

idag blir de beachen hela dan och sen får vi se till kvällen.. planer på att bli nyktra igen.. två på rad blir de isf. sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kort presentation av oss:

 

 

Mig och Gretko lär ni ju känna till vid det här lagret.. två superidioter som inte är alltför omtyckta här på pf. Vi spelar typ samma nivå bägge två.. 3/6 å 5/10 grindar vi.. jag har börjat testa på 10/20 mer å mer på sistone.. sjukt värde där stundtals. vi tar även en del skott tillsammans.

 

Watoz är lite av en legend i gänget.. han är inte lika störd som mig och gretko här på pf, men irl så är han en sjuk jävel. han grindar 2/4 och lite 3/6.

 

Goolarn är också helt sjuk såklart. omöjligt att umgås med oss om man inte är det. Han spelar NL100 - nl200.

 

kommer inte på nå mer att säga såhär på morgonkvisten utan sprit i blodet..

kan väl tillägga att vår humor är lite speciell och inte så många som tycker det är kul förutom vi själva..

 

 

Det är inte omöjligt att den gamle räven Ades_va kommer ner och gör oss sällskap om nån vecka.. isf är alla samlade och det kommer sluta i ännu flera katastrofer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För ett par dagar sedan var vi ut på en båttur för att fira All ins födelsedag. Vi blev fulla. Av en slump följde även Heltok med ut på båtturen, men han blev sur när han inte fick någon skumpa så han ställde sig och visade röven när vi skulle ta bilder. Thats life.

 

Gretko, Watoz, Allin, Golarn och Heltoks bakdel:

img0242fw4.th.jpg

 

Internet suger så förbannat så det blir inge spel för mig, förutom när det blir tal om skott med all in. Hans internet funkar iaf ibland någorlunda.

 

 

Idag blir det beachen. Lutar åt att det blir en och annan bucket.

 

 

:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baah de är verkligen inte kul att grinda på de här skit nätet asså. de hoppar verkligen ur konstant. nån mer som har grindat på koh samui?

 

Bor ni i Lamai? Chaweng? (stavning)

Lamai tycker jag är softare och där måste ni hälsa på Erik som har Viking-bar och som bott på Koh sen innan asfalten kom dit, en riktigt skön typ. Testa hans Vodka pasta, den é grym jag lovar.

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en riktig sjuk sak hände nyss när vi skulle grinda lite pool. när vi kikar ner i polen ser vi p_kungen och mrdawwe kör ett eftermiddags pass i polen. sjukt. kastade mig på kameran å fota. hann precis ta ett kort innan dom kuta iväg.

 

 

 

pkungenmrdawweke9.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor ni i Lamai? Chaweng? (stavning)

Lamai tycker jag är softare och där måste ni hälsa på Erik som har Viking-bar och som bott på Koh sen innan asfalten kom dit, en riktigt skön typ. Testa hans Vodka pasta, den é grym jag lovar.

 

GL

 

 

vi bor på chaweng, vart ner å kika i lamai en sväng bara. men vi käkade faktist på eriks restaurang då. hah ja vodka pastan lär testas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en riktig sjuk sak hände nyss när vi skulle grinda lite pool. när vi kikar ner i polen ser vi p_kungen och mrdawwe kör ett eftermiddags pass i polen. sjukt. kastade mig på kameran å fota. hann precis ta ett kort innan dom kuta iväg.

 

 

 

pkungenmrdawweke9.th.jpg

 

EDIT: btw, har ni vägarna förbi phuket så kan ni ju hojta till och komma o hälsa på oss, sjuka människor uppskattas alltid :)

 

P_kungen är i Australien och Dawwe är i Dortmund så är nog inte dem på bilden ;) haha :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var i chaweng bor ni?

 

jag drar dit 8mars, ska chilla en månad på http://samuibkjresort.com

 

hjort, pokermastah och kanske någon mer hakar på, de är allmänt slöa på att bestämma sig.

 

erik på ciao är rolig. ägg och kaviarmacka är nöten. men vad ni än gör så missa inte chicken fajitas på eldorado.

 

okej, de såg nice ut!

vi bor i ett lägenhetsområde som heter Sweden Village. Det ligger en bit upp på berget bakom Lotus typ.. köpcentret om du vet vart de ligger..

bara att vi höras av om vi ska ut å kröka nån kväll eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: btw, har ni vägarna förbi phuket så kan ni ju hojta till och komma o hälsa på oss, sjuka människor uppskattas alltid :)

 

P_kungen är i Australien och Dawwe är i Dortmund så är nog inte dem på bilden ;) haha :D

 

 

mm låter nice, har planerat en tripp ner dit också. får väl höras innan de isf. bara å PMa msn lr nått. hur är erat nät? hoppar de ofta? för vårat är verkligen katastrof, riktigt jävla irriterande.

 

hmm sjukt för vi var nästan säkra på att de var dom.

 

nu ska de drickas och förhoppningsvis blir de nå katastrofer å rapportera till natten lr morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, Vem skulle säga nej till en äckligt snygg asiat, med ett midje/bröst mått som barbie? med styva silikonpattar som tjatar om att få svälja ens kuk för 200kr..? Två av oss hade lite svårt för det iaf.. efter X antal buckets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, Vem skulle säga nej till en äckligt snygg asiat, med ett midje/bröst mått som barbie? med styva silikonpattar som tjatar om att få svälja ens kuk för 200kr..? Två av oss hade lite svårt för det iaf.. efter X antal buckets.

 

Det där var nästan för billigt för att vara sant så jag hade inte tackat nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, Vem skulle säga nej till en äckligt snygg asiat, med ett midje/bröst mått som barbie? med styva silikonpattar som tjatar om att få svälja ens kuk för 200kr..? Två av oss hade lite svårt för det iaf.. efter X antal buckets.

 

Jag gissar på att du inte tackade nej allafall ;):D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...