Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har varit i slagsmål i haad rin 2ggr.

 

 

testa att vara nykter en fullmoon ska ni få se på läskiga grejjer. ladyboy-pickpockets, folk med skärsår på fötterna, avdäckade västerlänningar överallt, poliser som säljer knark, gängbråk israel vs thai etc etc.

 

men jävlar vilken fest! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kom jag watoz och all in just hem från full moon party, klockan är nu 12.30 på dagen... Vi missade våran båt för att få festa typ en halvtimme extra och fick lov att betala ung en miljon för en sån där ful liten taxibåt.

 

Vi hade den sötaste lilla hundtjejen med oss under största delen av kvällen; hon hade inget annat än alkohol i blodet och öste verkligen HELA natten med oss. helt jävla otrolig var hon. Avsaknaden av en normal person att konversera med just nu är enorm.

 

PS. Om nån ser en liten fräknig brittisk(london-ish) asiat i koh phangangnasn så får ni fråga efter hennes nummer eller msn. Hon ser inte thai ut utan snarare kinesisk typ. Vi har ingen som helst aning om vad hon heter men det får ni gärna ta reda på åt oss.

Hälsa henne att vi saknar henne.

 

 

Ack så fager, blott så orörd.

 

 

 

Nu jävlar måste jag få i mig nått så jag kan sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Censur pa mitt blaoga, inklusive ovriga ansikte, pls. Vill ej figurerar med portratt har. Varfor? Bara vill inte. Hoppas ni hade en sjysst kvall iaf. Om ni catchar mer sana dar saker som gretko uppenbarligen atit av, sa kan jag ta med er pa en grym halfmoon nasta vecka. Det ar ratt mkt sjysstare. Mer enhetligt. Me like!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan vaknad precis. klockan är 9 på kvällen. kommer nog ta ett par dagar innan man blir återställd från gårdagen. men de avr de värt för de var en riktgit roliga natt asså. sjukt att när vi står å ska handla nå skit kommer pimout å säger hej. han hade ett väääligt fint blåöga dessutom =)...

 

låter nice med halfmoon pimpout, vilket datum var de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådär....

 

vaknade just efter 21 timmars sömn och känner mig lite smådåsig.

klockan är halv elva så jag kommer antagligen få sitta här ensam ett tag; watoz sover oftast långt in på eftermiddagarna och all in kommer säkert vara avdäckad ett tag till. har jag tur kommer väl gretko igång snart dock.

 

blir antagligen inga detaljerade redogörelser av full moon partyt pga diverse anledningar men vi kan säga som så att jag, watoz och all in hade en av/den roligaste kvällen i hela våra liv. gretko blev illamåendes nån gång där i mitten och fick lov att ta sig hem.

den enda tråkiga biten var att vi hade en trevlig liten brittisk tjej med oss som var fastklistrade vid oss från typ 2 till klockan 10 på morgonen eller nått liknande. hade det inte varit för att alla jävla ställen stängde hade vi säkert röjt vidare i några timmar till. just ja, det var inte den tråkiga delen. det tråkiga med detta är att vi inte har en aning om vem hon var. vi har inget telefonnummer eller msn - och värst, vi vet inte vad hon heter.

skamligt.

 

överväger att ta nått och gå och lägga mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dsc00364mr5.jpg

Från vänster, watoz(blått), unknown engelsk tjej, all in(stora leendet bakom), sen jag i keps.

 

Jag sa det förut men kan säga det igen, om nån ser den där tjejen får ni gärna fråga efter namn iaf. Nån slags msn eller nått vore också schysst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dsc00364mr5.jpg

Från vänster, watoz(blått), unknown engelsk tjej, all in(stora leendet bakom), sen jag i keps.

 

Jag sa det förut men kan säga det igen, om nån ser den där tjejen får ni gärna fråga efter namn iaf. Nån slags msn eller nått vore också schysst...

 

 

 

hahah men fy fan där var man vacker asså. nybadad å fin. som sagt var en riktgit rolig natt/morgon. fortf fett sliten men de får vi jobba bort idag. tycker verkligen iten fullmoon är så överskattat som många säger. iofs bara vart på 2men har haft riktgit roligt båda gångerna. cheers all

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kväll? Det ser ju ut att vara mitt på dan vilket troligtvis inte förvånar ngn iofs... ;-)

 

Det var på morgonen typ kl 08-10 nån gång... festen fortsatte ju.. helt jävla sinnessjukt kul. sen var de bara hem till sängen å sova i 22 timmar i streck..

å nu sitter man här igen med flaskan i hand..

Skål grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, läste det här i en annan blogg, stämmer rätt bra på er oxå vad det verkar; "Don't detox, retox."

 

jag kör på den stenhårt. funkar sådär..

 

 

blev tydligen utgång igår igen, vaknade upp på morgonen och slängde i mig nått mot ångesten osv för att sedan få höra att vi skulle ut och supa. happ, då var det väl bara att börja ösa i sig då... vi öste på med våra nya grannar - två skottar(ena är apotekarie!!!!!!!!!!!!!!!!) men råkade ut för total jävla vätskebrist.

efter det satt jag och all in inne på golvet på ett litet 7eleven och bara plockade godsaker från hyllorna och åt där inne. vi fick bra mkt blickar och kommentarer kan jag säga, vi satt säkert där i en halvtimme och åt och drack.

efter det träffade vi två svenska brudar nere på stan och watz tjatar om att vi måste träffa dom idag igen. var väl likfan dock, de var faktiskt ganska snygga - bara det att jag vet iinte hur mkt mer min kropp klarar.

hehehe

 

 

obs. detta var alltså alldeles inpå vårat lilla dygns-sovpass som detta skedde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dsc00364mr5.jpg

Från vänster, watoz(blått), unknown engelsk tjej, all in(stora leendet bakom), sen jag i keps.

 

Jag sa det förut men kan säga det igen, om nån ser den där tjejen får ni gärna fråga efter namn iaf. Nån slags msn eller nått vore också schysst...

 

Vem är den E-ade killen i bakgrunden? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vilken helskön dagbok.

sitter ni o myser med era 11" Vaio nu?

o mina klasskamrater anklagar Mig för att vara alkoholiserad... jag är inte ens på folköls-stadiet i fylla vad det gäller frekvensen fester i förhållande till er :)

 

föresten, vad köptes det för klockor i singapore?

bra pris?

 

fortsätt skriva en underhållande DB, gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha vilken helskön dagbok.

sitter ni o myser med era 11" Vaio nu?

o mina klasskamrater anklagar Mig för att vara alkoholiserad... jag är inte ens på folköls-stadiet i fylla vad det gäller frekvensen fester i förhållande till er :)

 

föresten, vad köptes det för klockor i singapore?

bra pris?

 

fortsätt skriva en underhållande DB, gl

 

hmm jag tror varken gretko eller allin har använt sina vaios på en vecka eller nått. allin sitter mest på sin trasiga 17"are och gretko brukar låna våra datorer.

 

äh, det känns faktiskt inte alls så farligt på alkoholstadiet, jag skulle nästan se att vi festade mer.:) det blev visst fest idag också... jag och gretko har varit igång i några timmar nu och watoz börjar just komma igång. allin är spelsugen och kommer antagligen stanna hemma ikväll.

 

 

klockorna som införhandlades var en tag heuer för allin för c:a 13k eller nått, en CK klocka för 2nånting för mig och sen köpte gretko nån svart liten sak för 2knått. tror det är mkt billigare med klockorna här nere, gretko fick syn på han har på sig för 12 eller nått här nere, och den kostar 18 eller nått i sverige.

 

nu håller vi på och röjer upp lite inför att det ska komma en tjej och städa åt oss. vi har fått massa varningar för att det är för grisigt och vi betala för städning varannan dag för att få bo kvar; till på detta är så stökigt så vi måste röja upp varje gång innan städerskan kommer, annars vägrar hon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cred till all in, han verkar ha bra smak för klockor. själv har jag en Link :)

 

haha, sånt e så fint när man måste städa upp INNAN städhjälpen kommer, så gör mina föräldrar också när de ska ha dit städerskan hemma...

"det är ju pinsamt om vi visar upp ett smutsigt hem". Hallå, vad fan får skurkärringen pengar för? :)

 

om de bara visste hur min lägenhet såg ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...