Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

allright grabz, vem har knullat flest horor? har pa hawaii kostar horona $200 sa det ar det ar fan i overkant.. forfan ni ar i thailand och ni berattar om era supartag, det vi vill lasa om ar horknulleriet!!. ingen som har dragit en femkant eller natt????

 

// fett full Urban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

allright grabz, vem har knullat flest horor? har pa hawaii kostar horona $200 sa det ar det ar fan i overkant.. forfan ni ar i thailand och ni berattar om era supartag, det vi vill lasa om ar horknulleriet!!. ingen som har dragit en femkant eller natt????

 

// fett full Urban

 

förekommer det sådant här Thailand?

 

mvh

maskinernisterna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken, idag var vi ner ichg köpte bong samt pipa. nu sitter majoriteten och är kreativa.

 

Watoz heter t ex Pelle Granqvist descison hart club.

 

Seen you all att the tables (igår)

 

Landy har återhämtat sig, skål för det!

 

Gunnar :)

 

Nu ska vi röka ört. Malen ört. Grind! Inte mört. blod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken, idag var vi ner ichg köpte bong samt pipa. nu sitter majoriteten och är kreativa.

 

Watoz heter t ex Pelle Granqvist descison hart club.

 

Seen you all att the tables (igår)

 

Landy har återhämtat sig, skål för det!

 

Gunnar :)

 

Nu ska vi röka ört. Malen ört. Grind! Inte mört. blod.

 

Hur är kvaliten på "örterna" som strandförsäljarna säljer?

 

Bra eller anus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"allright grabz, vem har knullat flest horor? har pa hawaii kostar horona $200 sa det ar det ar fan i overkant.. forfan ni ar i thailand och ni berattar om era supartag, det vi vill lasa om ar horknulleriet!!. ingen som har dragit en femkant eller natt????

 

// fett full Urban"

 

Oavsett om det där e ett skämt eller inte är det riktigt osmakligt, men framför allt korkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är kvaliten på "örterna" som strandförsäljarna säljer?

 

Bra eller anus?

 

Blodpuddingen har varit helt ok hos dom vi köpt av. en vi har ej köpt av beach johans.

 

så vi vet inte, me vi har köt vårat av baron Hakon ch det har varit helt ok jävla skitbra fan asant hearts.

 

puss

 

 

GRetko

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej alla, all in här. ades har intagit fosterställning i vår säng. väntat.

watoz är filosofisk. GG är tom. jag själv mår bra, davva är hungrig.

 

kvällen är ung. natten tung.

 

funderar även på maskinering framåt småtimmarna.. de jobbiga är att vi ska upp halv 8 imorn.

 

/rocker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kom just hem från en sån där dykdag med speedboats.

Det var riktigt schysst med undantag för hemresan.

 

2timmar+ i nån jävla stormhelvete på speedboat.

Regnet kändes som hagel och vi fick givetvis för oss att sitta längst fram i både drag störtregn och där vågorna känns av mest.

 

Nu jävlar ska det supas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde bara att det var 14-åriga emos som sparade banden från hultsfred :shock:

 

jaha, de trodde du.. då vet vi.

han kanske är en 14 åring.. om inte annat så längtar han väl tillbaks till den tiden.

 

nu ska de krökas. lär hälla upp grogg å dra igång. tror nåt sjukt händer idag. känner det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde bara att det var 14-åriga emos som sparade banden från hultsfred :shock:

 

 

ack såp fel man kan ha, gretko är 17 år sönderknarkad och allnmänt stenhård. ändå glider han runt med ett gammalt hultsfredband. cheeers anyway

 

 

idag har varit en riktgit nice dag, var ute på en snorklingstur till koh tao och en liten ö bredvid som var riktgit nice. får se om man orkar dra upp nån schysst bild från dagen. nu är de iaf dags för utgång. cheeeeeers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemen här nere är enorma.

 

Vad hände igår? Vad gjorde vi och vart var vi?

Men framför allt, hur får jag bort henne från sängen?

 

Som gretko sa har All In försvunnit. Senast jag såg honom var han dyngrak ensam ute på bargatan utan åkdon. Exempel på hans brusighet är väl att han skrek "fuck you" åt 10åriga blomflickorna. Vi är oroliga.

Det tokregnar också så vi kan inte ta oss ner till stan och leta.

 

 

För er som är oroliga kan jag dock berätta att iaf Landy ligger inne i säkerhet, loppjäveln har dessutom fått tag på en kudde som vi nu aldrig mer kan använda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är hemma. lever osv.. vaknade upp på ett hotell totalt förvirrad.. fattade inte mkt.. men låg kvar å försökte pussla ihop natten.. det gick sådär. kul var det iaf. nu blir de en bärs lr liknande.

 

nej ingen av oss är landy. lirat en del mot han på ongame dock, vår hund här i thai heter landy. han ligger bredvid mig nu och vilar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...