Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Så det e hos Kraclob medriggen finns. Vann först AJ vs K3, där sb ställde först in med K3 å jag syn på bb med AJ.

 

Sen hittade jag ett fint squeeze play med T8o på CO efter två limpare, alla vek.

 

Sen ställer jag 22 på sb först in, bb har hittat 99 men jag (läs: Kraclob) klonkar såklart en tvåa på floppen.

 

Well, ska fortsätta bomba på, e ju inte mina pengar ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutade med att kraclob kom in tebax, jobbade på bra men åkte en bit innan de finfina stålarna. Jag gick rätt even steven igår med mina % i kraclob plus ITMen i ipoker.

 

Ny BJ-story...

 

Ska ta ut mina $1k till moneybookers från CD-poker. Får ett mail om att jag har nån äcklig pending bonus och att jag bara kan ta ut det som överstiger bonusen, typ.

 

Jag tar ut 850, eftersom jag ser att jag han en bonus pending på typ 139 eller nåt. 150 kvar på kontot... Vad gör SK då?!?! :shock: BJ FTWWWWWWWWW!

 

Kliver in, nöter med små bets. Jobbar på kring 150 typ 5 minuter, sen lossnar det i vanlig ordning och jag pumpar rätt raskt upp det till $1k. Gör en ny pay out på $850 och bustar de resterande $150. Det va $700 snabba cash :D

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorrn blir det lite warm up inför SM. Kommer lira en 1500+100 MTT på Cosmopol. Hojta om ni ska dit!

 

Har varit hemma själv med Lukas i stort sett hela dagen, han är magsjuk och jag på väg att bli :(

 

Ska lira ett GT-kval nu. GL TO ME!

 

/SK

Hojt!

Vi ska jämför skägg. (tror du vinner)

Tänkte lira lite NL20/20. Lite krasslig och skola imorn = stannar inte hela natten.

/Nicke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan Krippa !

Har ju hyllat dig och Max Cady i min egen db som jag fått inspiration att starta tack vare er två.

Visserligen skiljer det sig en hel del på våra nivåer, men ditt ödmjuka och hjälpsamma sätt på pf är beundransvärt, man kunde hoppas att fler tog efter ditt mycket goda exempel, tror även att det är många av oss NooB:s som ser upp till dig.

Vill bara med dessa enkla rader skicka min uppskattning.

 

mvh/Nelly

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Krippa !

Har ju hyllat dig och Max Cady i min egen db som jag fått inspiration att starta tack vare er två.

Visserligen skiljer det sig en hel del på våra nivåer, men ditt ödmjuka och hjälpsamma sätt på pf är beundransvärt, man kunde hoppas att fler tog efter ditt mycket goda exempel, tror även att det är många av oss NooB:s som ser upp till dig.

Vill bara med dessa enkla rader skicka min uppskattning.

 

mvh/Nelly

 

 

:oops::mrgreen: Hade missat ditt inlägg helt. :)

 

Tack, det var kul att höra.

 

GL!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...