Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

Hur lyckades du hitta en no deposit bonus på titans? :S

 

Det fanns en tråd här igår om det, men jag hittar den inte nu. Kolla in pokerprofessor.com, det var via den sajten jag fixade det. Det är säkert nåt affe med den, och bryter det mot reglerna så får mods gärna ta bort länken så PMar jag till de som vill. Dock så verkade sajten faktiskt seriös, du kan ta gratis lektioner i Texas Holdem, FL och NL som för nybörjaren nog är riktigt bra imo.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej klart pesetasarna ska in där. Att han först höjer till 3k och sen steksynar är ju ett gott tecken för framtida drabbningar i alla fall.

 

Bra. I min värld är det verkligen instapush, men vill kolla så min världsuppfattning inte skiljer sig allför mycket från andras. Blir så jobbigt då ;)

 

btw så jobbar jag med schizos :D

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gokväll!

 

Efter trevlig vårfika med kraclob, mr cady å vrakman så är man givetvis inspirerad till lite poker. :) Jag känner mig MTT-sugen, så jag kommer att hoppa över SNG-grinden till att börja med i alla fall. Än så länge är jag reggad till 40k gtd på FTP ($150+12) och 30k gtd på Betfair ($400+20). Kanske hittar jag någon till, men känner att jag ska tokfokusera in vinster i dessa två i första hand. :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...