Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Morrn morrn!

 

Har precis avslutat barnens frukostprocedur med tillhörande bajsning. Sjuka som de är, så passar det med lite Bolibompa nu och pappa hittar lite morgongrind mot amerikanska nattugglor. Plussade $750 nu på mindre än 10 min! :) Blir en liten session till, sen måste vi nog komma ut och hitta på något skoj idag, trots att de är sjuka. Börjar klättra på väggarna av att vara så låst. Man vill inte direkt bege sig jättelångt hemifrån när barnen är magsjuka...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morrn morrn!

 

Har precis avslutat barnens frukostprocedur med tillhörande bajsning. Sjuka som de är, så passar det med lite Bolibompa nu och pappa hittar lite morgongrind mot amerikanska nattugglor. Plussade $750 nu på mindre än 10 min! :) Blir en liten session till, sen måste vi nog komma ut och hitta på något skoj idag, trots att de är sjuka. Börjar klättra på väggarna av att vara så låst. Man vill inte direkt bege sig jättelångt hemifrån när barnen är magsjuka...

 

/SK

 

Frukost, Bolibompa, $750 epic imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morrn morrn!

 

Har precis avslutat barnens frukostprocedur med tillhörande bajsning. Sjuka som de är, så passar det med lite Bolibompa nu och pappa hittar lite morgongrind mot amerikanska nattugglor. Plussade $750 nu på mindre än 10 min! :) Blir en liten session till, sen måste vi nog komma ut och hitta på något skoj idag, trots att de är sjuka. Börjar klättra på väggarna av att vara så låst. Man vill inte direkt bege sig jättelångt hemifrån när barnen är magsjuka...

 

/SK

 

 

Hyra in barnvakt för 1/7 av morgonens vinst imo! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, tycker det är undantagstillstånd när dom är sjuka... VAB imo! 8-)

 

Hoppas dom kryar på sig och du får fortsätta dominera pokern.

 

Jo, sant. :) Lite ironisk dock, är kanske inte världens roligaste pappa just när jag sitter å lirar. :)

 

Swingade på bra i slutet, från 1200 upp till 200 ner och kliver på knappa 500 upp för morgonen.

 

Nu lite mellis, sen måste vi nog ta oss ut.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh så nice!

 

Vilken site spelar du nu?

HU PLO d.v.s. och vilken nivå? ;-)

 

Inte så sugen på att outa var jag spelar direkt. Är så dålig trafik att man lätt listar ut vem jag är. Spelar inte så stor roll kanske, men kan vara hemlig ett litet tag till. :)

 

Spelar väldigt varierande stakes eftersom trafiken på många sajter är halvkass, särskilt dagtid. Idag har jag lirat plo50, 100, 200 och 600 t.ex. :) plo200 är det jag spelat absolut mest dock.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit kall i cg senaste dagarna och tappat ett par k eurosar. Hittade dock ett helt ok plus igår på turrar, vilket var skönt. Lite segt dock att jag nystade med tre kvar i en av de mindre söndagsturrarna med AJ vs A8 aipf, men men...

 

Imorrn blir det inskolning av lukas på dagis äntligen! Nu packa upp nya soffan som kom hemlevererad idag, sjukt najs. :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Imorrn blir det inskolning av lukas på dagis äntligen! Nu packa upp nya soffan som kom hemlevererad idag, sjukt najs. :)

 

/SK

Den var faktiskt sjukt najsig! Sorry om jag hånade soffan och kallade den för Ikeasoffa. :roll:

 

Och den där Linus då! Sicko matvrak han är! Vad väger parveln? 7 kg max och han käkade nästan lika mycket som jag!!! OMFG!

Roligast var ändå tävlingen "vem-kan-äta-med-minst-kläder-på-sig". Din son krossade dig HU. ÄGD du är av din son! :mrgreen:

 

Tack för middagen! Returmatch hos mig? (men inget bareass då)

GG! WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...