Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack SE.

 

Kom 8a i NBs SM-kval, fem paket. :( Kom 56a i WCOOP event #1 för knappa $3k. Tappade lite fokus på slutet, och spelade framförallt en hand lite vekt på slutet.

 

Aja, det har varit en bra första vecka att ha kommit igång med pokern igen. Klart $270k hade suttit fint, men summerar första veckan med typ 10k upp. Fattig som man är these days känns det sjukt skönt, och den här veckan ska jag byta sajt hade jag tänkt.

 

Lukas är fortfarande dålig i magen, så vi får skjuta upp hans inskolning på dagis ytterligare. Undrar när jag ska få komma igång med plugget?

 

Uppsignad för badmintontävling också! Nu ska kilona rasa och jag ska fan se till att bli fit i vinter. Hade kommit igång ordentligt med löpträning, när jag blev sjuk och har inte kunnat träna på typ 2,5v nu.

 

Nu blir det parklek.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmmm, korvstroganoff med dragon! Supergott faktiskt med lite gräddig husman emellanåt. :)

 

Har varit med barnen hela dagen, magsjuka och förkylning om och på varandra. Inskolningen av Lukas skjuts ytterligare på framtiden, eftersom jag nu måste vara hemma med Linus som blivit rejält sjuk. :(

 

Ikväll blir det inga turneringar. Måste sova en natt känner jag. Har förmodligen barnen själv veckan ut, så känns lite kallt att dygna mitt i liksom...

 

Tog en kort session på stars, efter att jag vann lite i WCOOP #1. Gick riktigt bra, kollade upp de som satt på PTR och hittade två finingar och plussade 1k på typ 20 min. :) Den jag vann mest av satt på ett 50bb max 1/2-bord. :D

 

Lite till lir nu, sen får jag se om jag inte tar å kollar en rulle med Maria om barnen somnar fort.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...