Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon mer som fått den flashiga "kryssningsbiljetten" hem i brevlådan?

 

"Fina destinationerL stålande poker och härligt sällskap-Service och organisation från h!gsta betygé". Och så en bild på en brud utan huvud i bikini.

 

Ladbrokes verkar ha samma reklambyrå som "Nordeas Fraudkampsavdelning"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som fått den flashiga "kryssningsbiljetten" hem i brevlådan?

 

"Fina destinationerL stålande poker och härligt sällskap-Service och organisation från h!gsta betygé". Och så en bild på en brud utan huvud i bikini.

 

Ladbrokes verkar ha samma reklambyrå som "Nordeas Fraudkampsavdelning"...

 

Ja, nu kan jag ju inte svara för vilken byrå som Nordea hade men det verkar inte bättre. Samtliga våra utskick tycks vara påverkade av följande fel:

 

Komma blir till L

Punkter blir till -

Ö blir till !

Etc

 

Vi önskar all kunder förlåt för detta men det var/är inget som vi hade påverkan på tycks det som. Vi tittar på vad vi kan göra för att fixa detta på bästa sätt.

 

Denna reklamkampanj påverkar ju dock inte att Ladbrokes pokerkryssning kommer att vara en fantastisk upplevelese med gott väder, sköna vyer och spännande poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, nu kan jag ju inte svara för vilken byrå som Nordea hade men det verkar inte bättre. Samtliga våra utskick tycks vara påverkade av följande fel:

 

Komma blir till L

Punkter blir till -

Ö blir till !

Etc

 

Vi önskar all kunder förlåt för detta men det var/är inget som vi hade påverkan på tycks det som. Vi tittar på vad vi kan göra för att fixa detta på bästa sätt.

 

Denna reklamkampanj påverkar ju dock inte att Ladbrokes pokerkryssning kommer att vara en fantastisk upplevelese med gott väder, sköna vyer och spännande poker!

 

 

Korrekturläsa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart men det var gjort. När maskinen som trycker dem gör något annat sen så kan vi inte göra mycket annat. Maskinen foldrar och kuverterar också så när det upptäcks är det redan ute. Otroligt trist och kostsamt som du kan förstå.

 

Som sagt, Kryssningen ändrar sig dock inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, mitt konto blev för ett tag sen stulet på ladbrokes. Hade ca 2k på kontot och skulle nog tro att den andra killen, som nickade puttespappat, spelade bort allt från mitt konto Pokerfisen.

Brukar man få tillbaxs pengarna? Har mailat eran support om detta vid ett flertal tillfällen men dom bortser alltid från den frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, mitt konto blev för ett tag sen stulet på ladbrokes. Hade ca 2k på kontot och skulle nog tro att den andra killen, som nickade puttespappat, spelade bort allt från mitt konto Pokerfisen.

Brukar man få tillbaxs pengarna? Har mailat eran support om detta vid ett flertal tillfällen men dom bortser alltid från den frågan.

 

Det var tråkigt att höra att kontot blivit stulet. Det vill man ju helst vara utan. Det är svårt att göra ett allmänt svar på den frågan då det är många faktorer som spelar in om man får tillbaka de eller inte. För det första måste utredningen vara helt klar och det ska vara uppenbart vad som hänt. Vidare så ska vi såklart plocka tillbaka pengarna från den som eventuellt fått dem dumpade till sig.

 

I de fall där kontot blivit hackade kan det inte vara Företagets fel om enskild kund tappat bort lösenord eller inte haft tillräcklig säkerhet på det. det är ett tråkigt svar men det är så det är. Oftast brukar detta dock lösa sig på ett bra sätt och det hoppas vi på även för dig. Det är väldigt svårt för mig att diskutera ditt konto här så jag råder dig till att maila på kundtjanst@ladbrokespoker.com med såna här frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Hur gör man för att söka efter spelare på Ladbrokes?

Jag kunde i den gamla klienten, men hittar inte i denna.

 

 

Peter

 

Hej Peter.

 

Den funktionen är borttagen i den "nya" klienten som vi haft ett tag nu. En idé, som förutsätter att spelaren i fråga har skapat en profil på hemsidan, är att gå till http://www.ladbrokespoker.com och sedan till spelare --> search all players. Det alias du då får fram tar du med till pokerklienten under My buddies där du lägger till det alias som dina vänner. Lite omständigt kan tyckas men mycket säkrare. Om den spelaren sedan inte vill att du ska kunna se vart han elle rhon är så kan han avslå din ansökan om buddy-list.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför finns inte leotop sateliter mera??

 

Hej and217

 

Leotop satelliterna har vi tagit en paus med i två månader. Dels för att det inte finns så mycket Offline events att spela om i europa just nu och dels för att vi vill fokusera lobbyn mer på de turneringar som vi kör nu. Det blir väldigt mycket olika turneringar när vi kör satelliter, dagliga finaler och veckofinaler till Leotop, Leocop, Poker Million VI, Poker Cruise III, NSOP, ELC, Laddies poker II och WSOP. Det skapar en stor förvirring bland många spelare och helt i enligt het med feedback från vår undersökning har vi valt att från tid till tid inte fokusera på enskilda turneringar.

 

Var dock inte orolig, Leotop återkommer med full kraft när det återigen är dags för EPT. Iår ska vi ha en svensk ladbrokesspelare som upprepar Andreas "_Theah_" Hoivolds Dortmundseger från iår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit roligt att ha kvar nagra sateliter till Heads up barcelona pa nagot satt.

 

Hej and217

 

Leotop satelliterna har vi tagit en paus med i två månader. Dels för att det inte finns så mycket Offline events att spela om i europa just nu och dels för att vi vill fokusera lobbyn mer på de turneringar som vi kör nu. Det blir väldigt mycket olika turneringar när vi kör satelliter, dagliga finaler och veckofinaler till Leotop, Leocop, Poker Million VI, Poker Cruise III, NSOP, ELC, Laddies poker II och WSOP. Det skapar en stor förvirring bland många spelare och helt i enligt het med feedback från vår undersökning har vi valt att från tid till tid inte fokusera på enskilda turneringar.

 

Var dock inte orolig, Leotop återkommer med full kraft när det återigen är dags för EPT. Iår ska vi ha en svensk ladbrokesspelare som upprepar Andreas "_Theah_" Hoivolds Dortmundseger från iår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit roligt att ha kvar nagra sateliter till Heads up barcelona pa nagot satt.

 

Ja, jag förstår det men det är tyvärr så att detta är det beslut som tagits. Chansen att köpa in sig finns fortfarande om man är intresserad av det. Ledsen för detta men vi har fattat beslutet i enlighet med vad väldigt många spelare tyckte, att lobbyn var för plottrig med så många satelliter. Jag tackar dig för din feedback och tar med mig det till mina chefer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kan man inte längre se hur många det är som railar, kommer den funktionen tillbaks?

 

Nja, Ladbrokes tog bort den funtionen i enlighet med vad de flesta spelare tyckte var bäst och det finns inga planer på att ta tillbaka den. Är det så att spelare vill ha tillbaka den så föreslår jag att man antingen skickar ett mail till kundtjänsten eller skriver en rad i ladbrokes forum och ser hur stor opinionen är för denna funktion. Så skapar man opinion och med spelarna bakom sig så förändrar man siten. Vi gillar när folk engagerar sig i vår sida och lyssnar noga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...