Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag _VAR_ reggad till turneringen...

 

men i och med att ni bytte tid så avregistrerades alla? jag fick mina $11 dollar tillbaka men missade turneringen. Varför gjorde ni såhär? Oerhört besviken...

 

antar ni informerade med era ***** popups... men eftersom det alltid är massa reklam så läser man dem inte utan trycker snabbt bort dem....

 

Hade man sett fram till denna fina turnering med övervärde och så ser ni till så man missar den... buu

 

Jag är ledsen men jag tror ingen turnering nånsin varit så mycket meddelad som den var. återigen djupt ledsen för att du drabbades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte cleara bonusen via turneringar va?

Synd att de har ändrat, innan var den bäst på nätet för lösa nybörjare på Fl SH..

 

Man kan tyvärr inte det just nu. Vi har bara PP på cashspel för tillfället men jobbar på att införa det på både turneirngar och Sit and Go inom en inte alltför avlägsen framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan Richard e du Svensk! 3 år på laddies utan ett ord på Svenska i dom heta "scandi muff" debatterna haha visa lite stake nu :mrgreen:

 

ps, snälla banna mitchy :lol: och unbanna mig!

 

Hej Joa793

 

Jag ska försöka reda ut detta snabbt och enkelt. Richard har jobbat på laddies i en halv evighet och är han som sköter om forumet mest, Jag är Rickard, alltså med ck. Jag har jobbat här sen Januari och sköter väldigt sällan om forumet på ladbrokes. Däremot sköter jag detta.

 

Jag skulle aldrig ge mig in i en Scandie muff diskussion i Ladbrokes forum men bevisade för hela påokeravdelningen vem som var bäst under beat the team häromdagen. Åkte ut som tredje siste MGR medan Orginal-Richard åkte bland de första.

 

Så är det emd det.

 

Fridens Liljor

 

Rickard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...