Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

idag när jag försökte nå cashiern kom detta fram

 

"We have identified that you may be located in a country from which we cannot accept transactions due to local legislation. If you believe that your location has been incorrectly identified please call customer services on: 00350 43003"

 

wtf, loggade ju in igår o det funka prima

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

idag när jag försökte nå cashiern kom detta fram

 

"We have identified that you may be located in a country from which we cannot accept transactions due to local legislation. If you believe that your location has been incorrectly identified please call customer services on: 00350 43003"

 

wtf, loggade ju in igår o det funka prima

 

Det hela beror på att det spanska telefonbolaget telefonica routar genom USA just nu, av någon anledningen händer detta. Kontakta support så fixar de så att du kommer in ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att cleara ladbrokes 100% $500 bonus. Om vi säger att vi satt in $500 vilket betyder att man ska ha 15,000 playerpoints. Om man bara lyckats få ihop hälften dvs 7,500 playerpoints på 30 dagar får man $250 då eller ingenting?:shock:

 

På deras hemsida kan du antingen kräva hela eller halva bonusen.

Du gör alltså helt enkelt så att du går in och kräver halva bonusen om du har spelat in 7500PP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara nya rutiner för denna månad ser jag. Jag kommer inte nå 25000 pp.....utan troligen kring 14-15000 ponts. Som jag förstår får jag då inte längre per automatik min cashback utan måste skriva o begära få den!?!?

 

Förklara please...MGR-Rickard :)

 

Ha de!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara nya rutiner för denna månad ser jag. Jag kommer inte nå 25000 pp.....utan troligen kring 14-15000 ponts. Som jag förstår får jag då inte längre per automatik min cashback utan måste skriva o begära få den!?!?

 

Förklara please...MGR-Rickard :)

 

Ha de!

 

Det stämmer att det är nya rutiner denna månad. Så här kommer det fungera:

 

Kravformuläret kommer att finnas tillgängligt från mitten av Juli. Kravformuläret kommer man komma åt både genom hemsidan och i Pokerklienten. Man kommer att kunna fylla i sina krav för antingen 20% eller 25% RakeBack. Du kommer behöva skriva in ditt användarnamn (inte ditt pokeralias) och din registrerade emailadress samt att klicka ”Kräv nu” för att sända till oss. Är du osäker på din registrerade email så kontakta support.

 

OBSERVERA: Du måste spara dina nödvändiga Pokerpoäng (minst 5,000 PP för 25% RakeBack och 10,000 PP för 25% RakeBack) fram till slutet av kampanjmånaden för att dina krav skall godkännas. Kraven kommer behandlas på basis av bidragande till rake under Juli månads kampanj som utskrivet ovan. Kravet måste sändas in innan 23.59 den 5:e Augusti. Din RakeBack kommer krediteras ditt pokerkonto senast den 6:e augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer att det är nya rutiner denna månad. Så här kommer det fungera:

 

Kravformuläret kommer att finnas tillgängligt från mitten av Juli. Kravformuläret kommer man komma åt både genom hemsidan och i Pokerklienten. Man kommer att kunna fylla i sina krav för antingen 20% eller 25% RakeBack. Du kommer behöva skriva in ditt användarnamn (inte ditt pokeralias) och din registrerade emailadress samt att klicka ”Kräv nu” för att sända till oss. Är du osäker på din registrerade email så kontakta support.

 

OBSERVERA: Du måste spara dina nödvändiga Pokerpoäng (minst 5,000 PP för 25% RakeBack och 10,000 PP för 25% RakeBack) fram till slutet av kampanjmånaden för att dina krav skall godkännas. Kraven kommer behandlas på basis av bidragande till rake under Juli månads kampanj som utskrivet ovan. Kravet måste sändas in innan 23.59 den 5:e Augusti. Din RakeBack kommer krediteras ditt pokerkonto senast den 6:e augusti.

 

THANX!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofta kan bonusen ha kommit in utan att man märker det och det kontrollerar man i Playcheck genom att välja last 10 admin events i advanced view.

 

Ah, så det är där man kollar det. Jag hittade min junibonus som kom in 3'e juli, men bör man kunna se hela detta årets cash back:ar eller är det bara senaste 30 dagarna eller nåt som syns?

 

För övrigt måste jag säga att deras välkomstbonus på $500 för 15000 poäng är skitjävla bra och enkel. Måste ju motsvara nära 100% RB. Kan de inte ha någon sådan reload... :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när kommer microgaming med 'table popup' funktionen som pokerstars och fulltilt har? dvs, alla bord står pa 'queue' tills du agerat klart på det senaste bordet innan nästa kommer upp. just nu poppas vilket bord som helst upp så fort man måste agera..(snackar om 100% overlapping)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LEOCOP: Satelliter till main-event är endast den kvällen innan+sng????

 

Nu tror jag inte rikitgt att jag hänger med. Kvalen till LEOCOP startar idag och det kommer finnas gott om chanser att kvalificera sig till alla eventen. Håll utkik på hemsidan och i pokerklienten för det som passar just dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när kommer microgaming med 'table popup' funktionen som pokerstars och fulltilt har? dvs, alla bord står pa 'queue' tills du agerat klart på det senaste bordet innan nästa kommer upp. just nu poppas vilket bord som helst upp så fort man måste agera..(snackar om 100% overlapping)

 

Mja, det tror jag är en fråga som främst måste ställas till Microgaming själva. Jag har inte den direkta kontakten med dem på daglig basis men jag lägger in en request om svar på det så får vi se vad de kommer tillbaka med. jag ska här då vara ärlig och säga att jag inte har förhoppning på svar direkt omedelbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag inte rikitgt att jag hänger med. Kvalen till LEOCOP startar idag och det kommer finnas gott om chanser att kvalificera sig till alla eventen. Håll utkik på hemsidan och i pokerklienten för det som passar just dig.

 

 

Står på hemsidan att det ska vara veckofinaler till Main Event på lördagar, men jag hittar ingen i klienten. Har jag missat nåt? När startar de?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...