Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har inte spelat på Ladbrokes på att tag, och la idag märke till deras knasiga programvara. Spelar man flera bord, och är i tur att fatta beslut, så öppnas inte det bordet automatiskt! Man måste gå ner själv och öppna det, vilket är tröttsamt. Jag mailade till dem - och fick svaret att de har kontaktat sin programvaruleverantör, och avvaktar svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Jag frågade i chatten när jag spelade, men kan det verkligen vara sant - går det inte att ta bort de där förbannade pop-upsen om turneringar som startar? Aldrig varit med om liknande tilt.

 

Ja, det där är verkligen svindrygt. Har man grindat en lång session har man 30 pop-ups att stänga ner innan man kan titta hur mycket man plussa.

 

Verkar inte vara något att göra åt det men det är fin fisk dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tar man på lättast sätt reda på hur mycket man "omsatt"? Jag har kört deras signup ($100 5x) samt reloaden. Har fått båda bonusarna men det står att man måste omsätta dessa en gång innan man får plocka ut pengarna.

Jag har handhistoriken sparad i pokeroffice om det nu är till någon hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jävla skitsida, vafan har dom för värdelös support?

"SKicka ett mail imogron innan turneringen så kommer vi registrera dig", okej jag skickar ett mail och nu fyra timmar senare och när turren börjar om 30min har jag inte fått ett enda jävla svar. Kul eftersom när jag frågade igår så fick jag svar efter 2h, idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddan är en ganska märklig sajt faktiskt. Det verkar som att de skyr mail och helt saknar en marknadsavdelning.

 

Minns när jag och två andra högrejkande kompisar efter flera år gjorde uppehåll från Ladbrokes.... ingen tog över öht kontakt med oss, vi fick inte ens något slags standard-massmail... jag menar det är ju ganska bra pottodds att sträcka ut en hand till den typen av spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktig jävla skitsida alltså. Cashade ut 2600$ till min moneybookers och ca 4-5 timmar efter låser dem kontot och vill fråga om id kort. JAg skicka in allt som behövdes. Sen efter det så fick jag inga svar eller någonting. Ringde dem och då sa dem att kontot var under investigation. Har mailat flera gånger men inga svar? Är det så man behandlar kunder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bogis:

Man loggar in med exakt samma konto. det är alltså inte möjligt att ha mer än ett konto på de två. Det är samma pokerrum.

 

Duoflow:

Trevligt med nordiskt samarbete, eller hur? Ledsen men ibland blir det fel även i dataprogram, då blir dansk svensk och vice versa verkar det som.

 

lundaliraren:

Man kontrollerar hur mycket man omsatt genom att kontrollera i sin Playcheck som man kommer åt genom Meny -- My account -- Playcheck i Lobbyn.

 

Limpafton:

Ta åter kontakt med kundtjanst@ladbrokespoker angående detta om det inte löst sig. Ta det med mig Rickard så kommer jag ta tag i detta åt dig omedelbart.

 

Franco_Baresi:

Må hända att det varit så bakåt i tiden och i ditt fall i synnerhet men jag kan försäkra dig om att det inte är Ladbrokes policy på något sätt. Ladbrokespoker bryr sig om alla sina spelare men har upp till nyss haft en fristående nordisk maknadsföring som inte var Ladbrokes international. Det är slut på det nu.

 

Avslutningsvis:

Ladbrokes har precis nyligen startat upp en svensk supportavdelning helt inriktad på poker som ni nu kan använda om ni vill. Detta betyder att du inte länge behöver maila på engelska eller invänta svar i "evighet" när ni kontaktar Ladbrokes poker.

 

E-postadressen till svenska supporten är kundtjanst@ladbrokespoker.com och där hjälper vårt team bestående av Rickard, Marcus och Christopher dig med pokerfrågor från kl 09.00 ända fram till midnatt (svensk tid såklart). Mail som skickas mellan 00:00 och 09:00 besvaras så snart morgonskiftet startar.

 

För mer information se http://www.ladbrokespoker.com/sw

 

Tack för mig och välkomna till en ny era

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lät ju trevligt, nog för att under mina snart tre år hos Ladbrokes gått väldigt smidigt hittills. Men det är trots allt bättre med en svensk support.

 

Trevligt att du tycker det och vi håller med. Det är smidigare med en svensk support såklart. Framförallt är det en indikation på att ladbrokes nu tar ett större grepp och satsar stort på norden och Sverige i synnerhet. Jag är personligen glad över att vara med och starta upp detta och hoppas på många bra diskussioner och feedback härifrån.

 

Rickard

Swedish Poker Team

http://www.ladbrokespoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se gamla trötta Ladbrokes genomgå en förändring!

 

Hoppas innerligt att detta innebär att ni i framtiden visar trogna och högrejkande spelare större uppmärksamhet än vad ni gör idag. Idag kan en spelare rejka +1mkr årligen och inte ens ett tack får denne. Alla människor är "suckers for attention" så att då och då ge ytterst lönsamma spelare gåvor el liknande är förmodligen ganska stort +EV rent lojalitetsmässigt och lönsamhetsmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart innebär det en förändring, en förändring som vi hoppas attraherar våra trogna och "äldre" spelare såväl som nya spelare. Vet inte om jag håller med om "trötta gamla ladbrokes" men om det är vad du vill kalla oss så visst. Så länge det är i dåtid så är det ok för mig. Jag är en person som tror gott om framtiden och hålle rmig positiv, självklart blir detta bra.

 

Vi startade upp VIP Club för två och en halv månad sen och har sedan dess gett bort och låtit de som rejkar mest spela om Poker Cruise biljetter, VIP resor till premier leauge och London,EPT, Nordic Series Of Poker och iPods bland annat. Läs mer om VIP Club här: http://poker.ladbrokes.com/vipclub/sw/

 

Nu är inte detta allt som händer såklart. Vi har kvalificeringar igång till SM, Poker Cruise, Poker Million VI, WSOP och mycket mycket mer. Mycket nöje!

 

Rickard

Swedish Poker team

http://www.ladbrokespoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...