Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ladbrokes var en av de första sajterna jag spelade på, långt innan jag skaffade Neteller. Satte då in pengar genom VISA-kortet. För några månader sen ville jag skicka in lite pengar där, då genom Neteller, vilket inte gick. Ringde då upp supporten och fick svaret att man bara kunde använda sig av en metod och det fanns ingen möjlighet att byta från VISA till Neteller.

 

Så frågan blir då, stämmer detta fortfarande?

 

(kanske finns svar på tidigare sidor men om någon känner för det får de gärna svara ändå)

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Terror on Ladbrokes

 

Sitter och slögrindar lite NLT på Laddan när jag helt plötsligt plockar upp topp-par + flushdrag i BB - gött!

 

SB pottar ut och nu är det dags för mig.

 

Hmmm.. ska jag syna eller höja och i så fall hur mycket?

Låt oss begrunda motståndarens stack. Men vänta... var är motståndarens stack? Hallå!? Ok Ladbrokes, jag fattar skämtet... fram med stacken nu.

 

10 seconds left to act...

 

WTF! Det här på allvar...

 

In och pilla... menu, change table size...

 

5 seconds left to act...

 

Fuck... SYN!

 

 

 

Vad fan är det här för något? Varför i helvete ändrar dom inte skiten? Är det någon som pratat med Ladbrokes om detta? Jag har skickat mail men fick bara standardsvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes var en av de första sajterna jag spelade på, långt innan jag skaffade Neteller. Satte då in pengar genom VISA-kortet. För några månader sen ville jag skicka in lite pengar där, då genom Neteller, vilket inte gick. Ringde då upp supporten och fick svaret att man bara kunde använda sig av en metod och det fanns ingen möjlighet att byta från VISA till Neteller.

 

Så frågan blir då, stämmer detta fortfarande?

 

(kanske finns svar på tidigare sidor men om någon känner för det får de gärna svara ändå)

 

Tack på förhand!

 

Klart det borde ska gå o byta till neteller, när jag var tvungen o uppdatera då jag fick ett nytt visakort så skickade jag in lite uppgifter om körkort osv så fixade de det, maila care@ladbrokes.com så borde de fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes var en av de första sajterna jag spelade på, långt innan jag skaffade Neteller. Satte då in pengar genom VISA-kortet. För några månader sen ville jag skicka in lite pengar där, då genom Neteller, vilket inte gick. Ringde då upp supporten och fick svaret att man bara kunde använda sig av en metod och det fanns ingen möjlighet att byta från VISA till Neteller.

 

Så frågan blir då, stämmer detta fortfarande?

 

(kanske finns svar på tidigare sidor men om någon känner för det får de gärna svara ändå)

 

Tack på förhand!

 

Hade samma problem när jag i veckan skulle spela lite på ladbrokes igen.

 

Beror på vilken valuta du har, själv hade jag SEK, och fick då göra så som mejlet beskriver nedan, om man däremot har kontot i dollar skulle det inte vara något problem att byta deposit metod.

 

"Hej XXX

Du har valt SEK som vald valuta på ditt Ladbrokes konto. Vald valuta går

inte att ändra i efterhand. Det du kan göra är att öppna ett nytt konto

på Ladbrokes och välja GBP, Euro eller USD. Problemet uppstår om du

redan har ett registrerat poker konto hos oss, då vi endast tillåter ett

poker konto per IP/hushåll och person. Därför är du bunden till det

kontot med SEK förutsatt att du vill spela poker. Det kommer

förhoppningsvis gå att använda SEK med NETeller, eller en annan

likvärdig betalningsmetod, inom en snar framtid.

Men innan dess är det omöjligt för dig att använda den på ditt konto om

du redan registrerat pokern med SEK som vald valuta.

 

I särfall kan dock vår pokeravdelning besluta om att ett nytt pokerkonto

kan få öppnas. För att de ska kunna göra det krävs att du har startat

ett nytt användarkonto med någon av de nämnda valutorna. När du har

gjort det så ska du skicka ett mail till vår engelsktalande

pokeradministration där du skriver ner namnen på dina båda konton samt

ger tre olika förslag på pokeralias som är så lika som möjligt det du

har nu. Har du t ex "ladbrokes" så välj "ladbrokes1", "ladbrokes_" eller

"ladbrokes-". Ansökan om det nya kontot ska skickas till

care@ladbrokespoker.com.

 

Vänliga hälsningar

Swedish Customer Services

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade ett argt mail nyss till dem, jag ska fasiken ha pengar för detta :(

 

När brorsan satt och lirade en $2 SnG (inte så mycket men ändå) så fick han $10 i ersättning när det strulade för honom. Var ju det han skulle få om han vunnit SnG:n.

 

Får nog leta sig till någon annan site i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade ett argt mail nyss till dem, jag ska fasiken ha pengar för detta :(

 

När brorsan satt och lirade en $2 SnG (inte så mycket men ändå) så fick han $10 i ersättning när det strulade för honom. Var ju det han skulle få om han vunnit SnG:n.

 

Får nog leta sig till någon annan site i fortsättningen.

 

Så är vi 2 :) det spelar absolut ingen roll vilken limit man spelar på $ är $ oavset vad.. och betala måste de göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som tagit ut till bankkonto?? förstår inte vad de vill veta kan någon vara snäll och förklara, gärna någon som lyckats med ett uttag till bankkonto.

 

Account Holding Branch = ??

 

Bank Code = ?? (IBAN-landskod, eller BIC-kod, eller clearing nr?)skall vara 4 bokstäver/siffror

 

Account Number = ?? (Bara kontonummret, eller hela med clearing nummer?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som kan logga in på ladbrokes just nu?

 

Får ett felmeddelande som säger: The client could not reach the required game on the server.

 

Samma skit här....

 

Samma sak hände mig igår kväll...trots att jag inte spelat på L. på en månad, hände bara en kvart efter att jag loggat in...cashade ut direkt, siten verkar ju usel efter uppgraderingen - dessutom svarar de inte på mailsupporten - och grafiken har blivit sämre; störande med de skarpa, grälla färgerna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...