qwerty Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Då har alltså 3 av de fyra med kortast stack redan åkt. Paul Wasicka näste man att åka eller dubbla upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 vart ifrån får ni infon? http://www.cardplayer.com/tournaments/live_updates/3229/3056 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasso Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Ursäkta att jag bryter in i denna trådmen är det någon som vet om man kan se ngn direktrapportering från detta relativt stora event med svenska intressen. http://www.pokerpages.com/tournament/result15271.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Edit: that does it! Jag postar inte ett till resultat i denna tråd! Ett tips från en f.d snabb resultatpostare, är att posta resultatet direkt utan att göra det fint, sedan gör du edit och gör det fint. Då blir du först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qwerty Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Paul Wasicka Doubles Up Som spekulerats tidigare så verkar det vara mest action på bord 3. De kommer nog snart vara nere på 7 spelare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Möblerar dom om borden då va? Om det blir väldans ojämt med antalet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 In case you have all forgotten, David Einhorn is the guy that has pledged to donate all of his winnings to charity, should he win first place, although I'm quite sure he'll keep the gold bracelet for himself. /från CP inte så svårt att säga att man skall ge allt till välgörenhet om man vinner- genom att han säger det får han ännu mer inkomster efter vinsten genom olika sponsoravtal och dylikt som säkerligen uppgår till många miljoner dollars. Om han sade att han skulle donera alla sina vinster i turneringen till välgörenhet (dvs oavsett hur det går) skulle han få mer respekt från mig i vart fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 In case you have all forgotten, David Einhorn is the guy that has pledged to donate all of his winnings to charity, should he win first place, although I'm quite sure he'll keep the gold bracelet for himself. /från CP inte så svårt att säga att man skall ge allt till välgörenhet om man vinner- genom att han säger det får han ännu mer inkomster efter vinsten genom olika sponsoravtal och dylikt som säkerligen uppgår till många miljoner dollars. Om han sade att han skulle donera alla sina vinster i turneringen till välgörenhet (dvs oavsett hur det går) skulle han få mer respekt från mig i vart fall det står väl inte att han ska donera enbart vid vinst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Edit: that does it! Jag postar inte ett till resultat i denna tråd! Ett tips från en f.d snabb resultatpostare, är att posta resultatet direkt utan att göra det fint, sedan gör du edit och gör det fint. Då blir du först. Status, horray. Jag bryr mig längre. Det finns det andra som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 In case you have all forgotten, David Einhorn is the guy that has pledged to donate all of his winnings to charity, should he win first place, although I'm quite sure he'll keep the gold bracelet for himself. /från CP inte så svårt att säga att man skall ge allt till välgörenhet om man vinner- genom att han säger det får han ännu mer inkomster efter vinsten genom olika sponsoravtal och dylikt som säkerligen uppgår till många miljoner dollars. Om han sade att han skulle donera alla sina vinster i turneringen till välgörenhet (dvs oavsett hur det går) skulle han få mer respekt från mig i vart fall Det är precis det han har gjort!! Han donar det han vinner i turneringen oavsett placering!! Om du tittar på videon här så framgår det tydligt. http://www.cardplayer.com/tournaments/multimedia/3229?media_type=videos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coldplay Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Såg att bluff magazine sänder live-radio. Någon som provat det? De har tydligen tre dagars free trial, men jag hittar inte rätt radiokanal. Dyker den upp när sändningen börjar (3 pm)? Testade detta och det verkar som om det är ett begränsat utbud av kanaler i testversionen av radioklienten....no luck där med andra ord japp, tyvärr finns det inte någon bättre (ostrypt) mjukvara heller.... krävs en satellitradio.. Gick även bet på ESPN`s sändning... funkar inte på mac.... "suck" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Tror att han sa innan turneringen att han spelar för välgörenhet och skänker allt som han vinner. Annars är det riktigt dålig stil om han bara skänker bort $12 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Några intressanta fakta om några spelare som är kvar: Michael Binger Satt på det finalbordet där Mats Rahmn tog sin WSOP-seger. Jeffrey Lisandro Sex finalbord totalt i WSOP, varav ett i år. Allen Cunningham Tre WSOP-bracelets. 70 finalbord i större turneringar, 14 segrar av dessa. Prahlad Friedman En WSOP-bracelet Kevin O'Donnell Två WSOP finalbord i år Dustin Holmes Ett WSOP-finalbord i år Eric Lynch Ett WSOP-finalbord i år [/u] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Annars är det riktigt dålig stil om han bara skänker bort $12 miljoner. Ja usch vilken dålig stil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orangutango Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Annars är det riktigt dålig stil om han bara skänker bort $12 miljoner. Ja usch vilken dålig stil ska vi döda honom då grabbar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 In case you have all forgotten, David Einhorn is the guy that has pledged to donate all of his winnings to charity, should he win first place, although I'm quite sure he'll keep the gold bracelet for himself. /från CP inte så svårt att säga att man skall ge allt till välgörenhet om man vinner- genom att han säger det får han ännu mer inkomster efter vinsten genom olika sponsoravtal och dylikt som säkerligen uppgår till många miljoner dollars. Om han sade att han skulle donera alla sina vinster i turneringen till välgörenhet (dvs oavsett hur det går) skulle han få mer respekt från mig i vart fall det står väl inte att han ska donera enbart vid vinst? I utdraget från CP står det vid första plats "should he win first place" - som vanligt kan man inte lita på CP - bra att vi fick det klarlagt. Då är det naturligtvis respekt till killen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 hur många är kvar osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 hur många är kvar osv? 24 kvar. Friberg 2a nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Några intressanta fakta om några spelare som är kvar: Michael Binger Satt på det finalbordet där Mats Rahmn tog sin WSOP-seger. Jeffrey Lisandro Sex finalbord totalt i WSOP, varav ett i år. Allen Cunningham Tre WSOP-bracelets. 70 finalbord i större turneringar, 14 segrar av dessa. Prahlad Friedman En WSOP-bracelet Kevin O'Donnell Två WSOP finalbord i år Dustin Holmes Ett WSOP-finalbord i år Eric Lynch Ett WSOP-finalbord i år [/u] källa? Är det eget så snor jag det, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bustard Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Var inte kevin o donnell på ett wpt-finalbord också? Tyckte han spelade ganska tomtigt, men det är nog bara en tomtes funderingar om en annan potentiell tomte... Isåfall åkte han ut först iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Några intressanta fakta om några spelare som är kvar: Michael Binger Satt på det finalbordet där Mats Rahmn tog sin WSOP-seger. Jeffrey Lisandro Sex finalbord totalt i WSOP, varav ett i år. Allen Cunningham Tre WSOP-bracelets. 70 finalbord i större turneringar, 14 segrar av dessa. Prahlad Friedman En WSOP-bracelet Kevin O'Donnell Två WSOP finalbord i år Dustin Holmes Ett WSOP-finalbord i år Eric Lynch Ett WSOP-finalbord i år [/u] källa? Är det eget så snor jag det, ok? Från Cardplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Några intressanta fakta om några spelare som är kvar: Michael Binger Satt på det finalbordet där Mats Rahmn tog sin WSOP-seger. Jeffrey Lisandro Sex finalbord totalt i WSOP, varav ett i år. Allen Cunningham Tre WSOP-bracelets. 70 finalbord i större turneringar, 14 segrar av dessa. Prahlad Friedman En WSOP-bracelet Kevin O'Donnell Två WSOP finalbord i år Dustin Holmes Ett WSOP-finalbord i år Eric Lynch Ett WSOP-finalbord i år [/u] källa? Är det eget så snor jag det, ok? Från Cardplayer. (Som jag har satt ihop) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Eric Lynch Eliminated 24th ($494,797) Eric Lynch and Jamie Gold get all in preflop. Lynch flips over A6 while Gold shows the 1010. The board comes the 998QQ eliminating Eric Lynch in 24th place. 4e spelaren ut för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Eric Lynch Eliminated 24th ($494,797)Eric Lynch and Jamie Gold get all in preflop. Lynch flips over A6 while Gold shows the 1010. The board comes the 998QQ eliminating Eric Lynch in 24th place. Gold äter shortstacks (fan vilken tur han har med kort) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Tillägg till min lista: Cunningham har fyra bracelets. Han vann ju ett i år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts