TANDEMCYKELN Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Ja de har Play money difficulties, och fram tills dess att Playmoney bordeninte fungerar som det ska så är resten stängt. Servern har startats om och nu ska det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 En snabb fråga; Något problem om man depositar med en annan familjemedlems visakort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 En snabb fråga; Något problem om man depositar med en annan familjemedlems visakort? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 En snabb fråga; Något problem om man depositar med en annan familjemedlems visakort? Ja. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 En snabb fråga; Något problem om man depositar med en annan familjemedlems visakort? Ja. Tackar gar det att gora inbetalning med bankkonto eller maste man ha visa t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Razorback Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Om jag öppnar ett konto och sätter in 50d på Pokerstars har man rätt till någon bonus då direkt. På någon annan spelsajt kunde man ju sätta in 100d, få bonusen och sedan ta ut de 100d. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Om jag öppnar ett konto och sätter in 50d på Pokerstars har man rätt till någon bonus då direkt. På någon annan spelsajt kunde man ju sätta in 100d, få bonusen och sedan ta ut de 100d. Stars har ingen som helst sign up bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Någon som har nått Silver elle guld statsus ännu? Blir Silver i helgen.. Ja det går att köra tillbaka till VISA kortet, men bara det du satt in tror jag Fel! Tror det här är femte gången jag skriver detta i den här tråden. Går att ta ut så mycket du vill till VISA. Jag får det inte att fungera iaf, vad är du för medlem? är silver men det fungerar inte för mig. Jag har diamant status! Nä, det har inget med VIP-statuset att göra. Det ska funka iaf. Har du deponerat på nått annat sätt oxå? Neteller kanske? Isf måste de pengarna tillbax till neteller först innan du kan ta ut till VISAt. Vad jag vet kan du _inte_ ta ut pengar till ditt VISA. Inte ens så mycket som du hhar satt in med ditt VISA. Tyckte jag läste om det för någon dag sen, det var några nya regler från VISA. Lät skumt men, tja.... jag kan ju ha drömt allt men nä.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Det står att det inte går, men det går ändå av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foo Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Det går i allmänhet att ta ut pengar till europeiska Visa-kort, men inte amerikanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Jag laddar ned mjukvaran och försöker installera. Hur jag än gör slutar det med nedanstående felmeddelande. Hjälp! http://img118.imageshack.us/img118/9342/pokerstarserror5sa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Jag laddar ned mjukvaran och försöker installera. Hur jag än gör slutar det med nedanstående felmeddelande. Hjälp! http://img118.imageshack.us/img118/9342/pokerstarserror5sa.jpg Långskott, men är du inloggad som en användare med administratörsrättigheter? På din egen burk alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fitandiknowit Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Jag laddar ned mjukvaran och försöker installera. Hur jag än gör slutar det med nedanstående felmeddelande. Hjälp! http://img118.imageshack.us/img118/9342/pokerstarserror5sa.jpg Långskott, men är du inloggad som en användare med administratörsrättigheter? På din egen burk alltså. Oj, det vet jag inte ens själv. Tack för tipset hur som helst. Ska undersöka saken. EDIT: Testade att logga in som gäst på datorn. Tyvärr med oförändrat felmeddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gakan Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Cashout to VISA only available if you have made at least one purchase with a CFT eligible VISA and your cashout to VISA is from $100.00 to $2,000.00) Most VISA cards issued by European banks are CFT eligible. VISA cards issued by US and Canadian banks are not eligible at the present time. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 nån som vet pris fördelningen på pokerstars freerolls? Man måste ju komma på 27:e plats på dom flesta för att kvala vidare, men är man garanterad pengar om man kommer till "final turneringen"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 nån som vet pris fördelningen på pokerstars freerolls? Man måste ju komma på 27:e plats på dom flesta för att kvala vidare, men är man garanterad pengar om man kommer till "final turneringen"??? Tror jag har skrivit om det tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 kan du inte bara skriva de igen så slipper ja kolla igenom 20 sidor tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 kan du inte bara skriva de igen så slipper ja kolla igenom 20 sidor tråd Då skulle jag behöva söka reda på inlägget och jag har inget behov av att vet hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Jag vet att sånt här hör hemma i bonussnacktråden, men det kan väl vara bra om nån säger till i den här tråden när de börjar köra sin reload bonus igen..? QoS, det är väl ok? Bara säga till, oxo håller man snacket i bonustråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Någon annan än mig som har enorma connection-problem på Stars? När jag spelar turnering där har jag nästan alltid en 5-20 sekunders fördröjning på allt jag gör. Ofta, väldigt ofta, blir jag disconnected och måste sitta ute en hand eller två. Har mailat supporten men bara fått ett sånt meningslöst standardsvar tillbaka... Nån som har nåt bra tips, eller är det mera tjat på supporten som gäller? Jag har för övrigt väldigt stabil internetuppkoppling och har inga problem med andra pokersiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Behöver tips om vad som är mest lönsamt? 1. Vänta med att signa på pokerstars till de har ett sugn-up erbjudande. 2. Signa nu och vänta på reload bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Behöver tips om vad som är mest lönsamt? 1. Vänta med att signa på pokerstars till de har ett sugn-up erbjudande. 2. Signa nu och vänta på reload bonus. Pokerstars har aldrig haft något signup-erbjudande vad jag vet. Så sätt in pengarna nu och lira! Reloadbonusarna kommer lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Någon annan än mig som har enorma connection-problem på Stars? När jag spelar turnering där har jag nästan alltid en 5-20 sekunders fördröjning på allt jag gör. Ofta, väldigt ofta, blir jag disconnected och måste sitta ute en hand eller två. Har mailat supporten men bara fått ett sånt meningslöst standardsvar tillbaka... Nån som har nåt bra tips, eller är det mera tjat på supporten som gäller? Jag har för övrigt väldigt stabil internetuppkoppling och har inga problem med andra pokersiter. Vågar nästan sätta en slant på att du har BBB`s 10/10 lina. Om så är fallet finns det flera trådar om det problemet, men ingen lösning så vitt jag vet. Kolla sidan 12-13 i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Behöver tips om vad som är mest lönsamt? 1. Vänta med att signa på pokerstars till de har ett sugn-up erbjudande. 2. Signa nu och vänta på reload bonus. Pokerstars har aldrig haft något signup-erbjudande vad jag vet. Så sätt in pengarna nu och lira! Reloadbonusarna kommer lite då och då. Men om jag bara registrear mig utan att stoppa in några pengar. Kan jag ändå ta del av reload bonusarna eller är det viktigt att det verkligen är REload? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Borde funka att bara regga ett konto och vänta tills det är en bonus. Du behöver ju aldrig några koder på stars, utan bara att deponera mellan deras angivna datum för bonusarna. Men jag är inte hundra på detta... edit. kollade igenom lite gamla mails från stars, där står det i ett mail Add a 20% bonus to your next deposit between now and Thursday, September 8 at midnight Möjligt att "next" betyder att du måste ha deponerat tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts