Pokershark Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Är det bara jag som inte kan logga in i klienten? Citera
Pokershark Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Är det nån som har lust att logga in i sin pokerstars klient? Antar att det är min dator som spökar men vore bra att dubbelchecka innan jag gör nåt drastiskt:) Citera
Papa Kubo Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Jag kan logga in och det är full fart vid borden, så det verkar som om problemet ligger på din sida. Citera
Pokershark Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Jag kan logga in och det är full fart vid borden, så det verkar som om problemet ligger på din sida. Usch då. Tack i alla fall för hjälpen! Citera
PaisanoDay Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Tveksam till VISA svaret, dvs att du kan sätta in direkt till kortet. Detta gäller endast upp till det belopp som du satt in från kortet. Exempel. Sätt in 100 dollar ok att ta ut 100 dollar. Över detta går det inte mer Iallafall var det så förr när jag försökte ta ut mer än jag satt in. Citera
TjockisBagarn Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 har pokerstars några freerolls? Citera
Ekenstar Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 har pokerstars några freerolls? Ja, fast dom är inte värda att spela. Citera
TjockisBagarn Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 har pokerstars några freerolls? Ja, fast dom är inte värda att spela. Hur stor prisspot, hur ofta, antal max spelare respektive genomsnittligt antal spelare? Dessutom kan tillläggas att teoretiskt sätt så är inga freerolls värda att spela. Eller kanske B2Bs 20k$ freerolls... Citera
Ekenstar Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 har pokerstars några freerolls? Ja, fast dom är inte värda att spela. Hur stor prisspot, hur ofta, antal max spelare respektive genomsnittligt antal spelare? Dessutom kan tillläggas att teoretiskt sätt så är inga freerolls värda att spela. Eller kanske B2Bs 20k$ freerolls... Brukar väl vara 2000-6000 pers eller nåt sånt. Inga priser i den men de 27 som kommer först går vidare till en annan turnering, Round 2. Dit går alla de som kommer top 27 i en veckas alla freerools. Det är en turnering med 1000 dollar i prispengar. Senaste var det 783 pers med i den och 63 fick pris. Så dom är verkligen INTE värda att spela Citera
Donner Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Tveksam till VISA svaret, dvs att du kan sätta in direkt till kortet. Detta gäller endast upp till det belopp som du satt in från kortet. Exempel. Sätt in 100 dollar ok att ta ut 100 dollar. Över detta går det inte mer Iallafall var det så förr när jag försökte ta ut mer än jag satt in. Jo, det går. Kolla sista sidan i den här tråden. Jag orkar inte skriva om allt. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=214267&highlight=#214267 Citera
TjockisBagarn Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 vad är inköpet på pokerstars billigaste SnGs? Citera
TANDEMCYKELN Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 vad är inköpet på pokerstars billigaste SnGs? 9/18 personer - $5+0.50 45 personer - $1+0.20 Citera
Genius Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Är det någon insättningsbonus? Hittar ingen på siten.. Citera
Potz Postad 15 September , 2005 Rapport Postad 15 September , 2005 Är det någon insättningsbonus? Hittar ingen på siten.. Nej, du får signa upp och vänta på en reload. Citera
Myssion Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Lirar lite PokerStars på skolan ibland. Problemet är att jag måste ominstallera programmet varje gång jag spelar eftersom allt installerat raderas nattetid. Nu undrar jag om nån vet i vilken fil mina anteckningar om mina motståndare sparas, så att man kan spara den filen på en diskett och kopiera över nästa gång man spelar, så att man inte blir av med anteckningarna. Någon som vet? (Eller är det bara så att denna info sparas i min inloggning och inte på själva datorn, och jag har bara haft oturen att inte möta samma motståndare 2 ggr...?) Citera
Mr Zero Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Leta reda på PokerStarsmappen på datorn och kopiera textfilen "notes" Citera
Myssion Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Leta reda på PokerStarsmappen på datorn och kopiera textfilen "notes" Hehe, det där var ju så löjligt enkelt så att nu skäms jag faktiskt... Men tack ändå. Citera
derpase Postad 22 September , 2005 Rapport Postad 22 September , 2005 Hur funkar deras reloadbonusar? Går det bra att ta ut summan först å sen sätta in det igen. Verkar iofs som det står att man inte kan göra det fast det tror jag det står på multipoker också fast där funkar det alltid att göra så ändå. Citera
Donner Postad 23 September , 2005 Rapport Postad 23 September , 2005 Hur funkar deras reloadbonusar? Går det bra att ta ut summan först å sen sätta in det igen. Verkar iofs som det står att man inte kan göra det fast det tror jag det står på multipoker också fast där funkar det alltid att göra så ändå. Om du gör en cashout under bonusperioden så är det kört. Citera
Ayahuasca Postad 25 September , 2005 Rapport Postad 25 September , 2005 att sälja platser är skitsmidigt. till vilken turnering är det? om det är till 500 k guaranteed har jag till en kille som brukar köpa mina har nog sålt fyra stycken till honom utan problem. det är pokerstars support som sköter det hela. säg till om du vill ha hans mail. Vad får du för en sån plats? ~$200? http://www.sellyourseat.com Kan garantera att det är säkert. Sköts som sagt genom PS egna support. De har en rate på 90%, dvs. $490 för $T530 och $195 för T$215. Citera
Donner Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Jag har spelat på Pokerstars i många år nu och aldrig haft några connection problems med sidan. Har alltid haft 100% i connection. Men nu efter jag har flyttat, och i samma veva köpt en ny dator, så har det blivit generalknas. Det laggar så jag blir sitting out innan jag får agera i var och varannan hand. Jag har provat att stänga av brandväggen och att stänga av virusskyddet, men det hjälper inte ett skit(kanske lite, men bra blir det inte). Och det är BARA pokerstars som krånglar. Alla andra sajter rullar på hur bra som helst. Nån som känner igen problemet och vet vad det beror på? Finns det några inställningar jag kan ändra på? Jag har bredbandsbolagets 10 Mbits in och ut om det kan vara till nån hjälp. Citera
Matt83 Postad 30 September , 2005 Rapport Postad 30 September , 2005 Nån som känner igen problemet och vet vad det beror på? Finns det några inställningar jag kan ändra på? Jag har bredbandsbolagets 10 Mbits in och ut om det kan vara till nån hjälp. Jag har också bredbandsbolagets 10 Mbits in och ut och även jag har problem med connectionen (den ligger nästan aldrig på 100%). Så det kanske är bredbandsbolaget som är problemet? Citera
Jeppan Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Hur är fisktätheten på Pokerstars? Är det 21 eller 18 års gräns som gäller? Citera
Knapp_0 Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Nån som känner igen problemet och vet vad det beror på? Finns det några inställningar jag kan ändra på? Jag har bredbandsbolagets 10 Mbits in och ut om det kan vara till nån hjälp. Jag har också bredbandsbolagets 10 Mbits in och ut och även jag har problem med connectionen (den ligger nästan aldrig på 100%). Så det kanske är bredbandsbolaget som är problemet? Låter exakt som det problem jag hade med BBB. Jag har beskrivit det i en tråd tidigare. Eftersom problemen uppstod på två abonnemang i två städer när BBB köpte Bostream så var det inget snack om saken. Alla disconnects kostade mig mycket pengar innan jag tappade tålamodet och böt operatör. En "rolig" knorr på min historia var att jag fick tag i ett "inofficiellt" användarnamn och lösenord som jag använde den sista tiden med BBB. Och då försvann problemen. Min slutsats är att de tekniska problemen egentligen var inställningar av kontot. Tyvärr är arrogansen hos BBB total. Citera
Recommended Posts