Gå till innehåll

Bästa skärm för heltidspoker?


Beachkung

Recommended Posts

hittade en billig är, är denna bra?

 

http://se.pricerunner.com/computing/peripherals/monitors/518582/details

 

mycket mer kan jag tyvär itne betala, såvidare man inte får en MYCKETbättre för 1k mer eller nått

 

Som sagt, värdelös responstid. Håller inte om du ska kolla på film eller spela spel på datorn. Men vsst, om du bara ska spela poker så duger den.

 

Jag har en Samsung 204B som endast har 4ms responstid. Mitt råd är att spara lite mer penger och satsa på en sån!

 

Den har ja med. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 770
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hittade en billig är, är denna bra?

 

http://se.pricerunner.com/computing/peripherals/monitors/518582/details

 

mycket mer kan jag tyvär itne betala, såvidare man inte får en MYCKETbättre för 1k mer eller nått

 

Som sagt, värdelös responstid. Håller inte om du ska kolla på film eller spela spel på datorn. Men vsst, om du bara ska spela poker så duger den.

 

Jag har en Samsung 204B som endast har 4ms responstid. Mitt råd är att spara lite mer penger och satsa på en sån!

 

Den verkar rätt bra tycker jag. Kostar bara 4600kr på datorbutiken så den är väl rätt billig för att vara 20tum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade en billig är, är denna bra?

 

http://se.pricerunner.com/computing/peripherals/monitors/518582/details

 

mycket mer kan jag tyvär itne betala, såvidare man inte får en MYCKETbättre för 1k mer eller nått

 

Som sagt, värdelös responstid. Håller inte om du ska kolla på film eller spela spel på datorn. Men vsst, om du bara ska spela poker så duger den.

 

Jag har en Samsung 204B som endast har 4ms responstid. Mitt råd är att spara lite mer penger och satsa på en sån!

 

 

 

Jag tänkte också köpa en sådan. Kan man spela 4 bord på bossmedia utan överlappning då???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har funderat på en ny skärm som ja tänkte köra med upplösningen 1600x1200

Hur får man reda på hur stor upplösning grafikkortet klarar av

ja har ett winfast A310 ( http://www.digit-life.com/articles2/gffx/gffx-12.html#p1 )

Om jag vill ha ännu större upplösning finns de några bra kort ni rekommenderar?

 

Well, det är monitorn det hänger på (undantag, 30" och uppåt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det dell som har den billigaste 30" skärmen? Är såååååå sugen. Med 3 extra bord så tjänar man ju ihop skärmen rätt så snabbt ;)

 

Vet att du är sugen på den där megaskärmen men är det inte bättre att köpa två st 20 tums? Får ju plats med fler bord och det blir billigare!

 

2st 20"=8bord

1st 30"=9bord

 

Apple sänkte för övrigt priset på sin 30" till 21 995 kronor (tidigare 26 495 kronor) nu i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det dell som har den billigaste 30" skärmen? Är såååååå sugen. Med 3 extra bord så tjänar man ju ihop skärmen rätt så snabbt ;)

 

Vet att du är sugen på den där megaskärmen men är det inte bättre att köpa två st 20 tums? Får ju plats med fler bord och det blir billigare!

 

2st 20"=8bord

1st 30"=9bord

 

Apple sänkte för övrigt priset på sin 30" till 21 995 kronor (tidigare 26 495 kronor) nu i veckan.

 

Aha, hade inte en aning, men när SNGGrindaren (seriöst Pine, byt tillbaka till ditt förra nick ;)) sa att man får plats med 3 extra bord så utgick jag från att det blev 7 st sammanlagt.

 

Men då kanske det är värt att investera i en 30 tummare istället alltså. Ser ju lite snyggare ut med en skärm iställlet för två oxå.

 

Är det någon som kör med Dell's 30" som kan säga ifall den är något att ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...