Gå till innehåll

Bästa skärm för heltidspoker?


Beachkung

Recommended Posts

  • Svars 770
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tjo.. hade med tänkt köpa en skärm nu...

 

Är Samsung 204b "20.1 tft en bra skärm? Står att det är 1600x1200 men bara 60 hz, spelar det någon roll ? Denna går på 4295:- butikspris..

 

Är den bra och okej pris eller finns det bättre i samma prisklass?

 

60hz är la max på plattskärmar? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör idag 2st 19" skärmar.

 

Är det möjligt att köra med 2st dell 30" eller apple 30". Klarar dagens grafikkort det. Någon som vet.

 

Hittade svaret på min egen fråga, postar det här då det säkert kan vara av intresse för andra.

 

"If you wish to run any combination of these two 30" LCD displays, it will require a graphics card that features two dual-link DVI connectors."

 

Frågan är dock vilka grafikkort som har "two dual-link DVI connectors"

 

Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör idag 2st 19" skärmar.

 

Är det möjligt att köra med 2st dell 30" eller apple 30". Klarar dagens grafikkort det. Någon som vet.

 

Hittade svaret på min egen fråga, postar det här då det säkert kan vara av intresse för andra.

 

"If you wish to run any combination of these two 30" LCD displays, it will require a graphics card that features two dual-link DVI connectors."

 

Frågan är dock vilka grafikkort som har "two dual-link DVI connectors"

 

Någon som vet?

 

Kontakta Mikael Moser hos Dell.

 

Mikael Moser

Home & Small Business Group

Sales Representative

Dell Computers Köpenhamn

 

Tel: 08-587 705 51 ext. 5928

Fax: 08-590 056 33

E-mail: mikael_moser@dell.com

 

Han antydde för mig att det skulle gå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste slå igång stöd för andra skärmen i grafikkortets kontrollpanel.

Högerklicka på skrivbordet, välj egenskaper/properties och fortsätt därifrån.

 

Om du har Nvidia-kort och de nyare drivrutinerna kan du hoppa direkt in i "NVIDIA:s Kontrollpanel" efter att du högerklickat på skrivbordet.

Sen väljer du bara 'bildskärm' - 'Flera bildskärmar' - 'Ändra skärmkonfiguration' osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag har gjort allt sånt och jag fick igång den ett tag men sen så bara när man sätter på den så blir den svart efter nån sekund, skitstörande.

 

Jag undrar om det är nån inställning som är fel eller om det är fel på hårdvaran. Hojta till om nån vet! Jag får klura lite och se om jag kan fixa det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis beställt en dell 24".. här känner man sig liten när alla andra sitter på 30", kommer väl blir till att upgradera inom en snar framtid.

 

Beställde den för övrigt från amerikanska ebay $699 för skärmen $158 i frakt. De märker tydligen paketet som gift och uppskattat värde till runt $100, blir på det viset inte så mycket i tullavgifter och moms. De må vara omoraliskt att göra så, men men men. De gör tydligen alltid så, så vad kan jag göra åt det 8-).

 

Här är förövrigt svaret jag fick då jag mailade dem och frågade angående priset på frakten:

 

S/H to Sweden is $158 through USPS Express Mail (3-5 days for delivery) with Tracking#,

package will be mark as GIFT with low value, little or NO custom/duty tax for you =)

 

Det finns 2 oerhört seriösa säljare som shippar till sverige, men 99.4% respektive 99.6% positiv kritik på tusentals genomförda transaktioner.

 

 

I sverige skulle kalaset ha gått på över 10k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis beställt en dell 24".. här känner man sig liten när alla andra sitter på 30", kommer väl blir till att upgradera inom en snar framtid.

 

Beställde den för övrigt från amerikanska ebay $699 för skärmen $158 i frakt. De märker tydligen paketet som gift och uppskattat värde till runt $100, blir på det viset inte så mycket i tullavgifter och moms. De må vara omoraliskt att göra så, men men men. De gör tydligen alltid så, så vad kan jag göra åt det 8-).

 

Här är förövrigt svaret jag fick då jag mailade dem och frågade angående priset på frakten:

 

S/H to Sweden is $158 through USPS Express Mail (3-5 days for delivery) with Tracking#,

package will be mark as GIFT with low value, little or NO custom/duty tax for you =)

 

Det finns 2 oerhört seriösa säljare som shippar till sverige, men 99.4% respektive 99.6% positiv kritik på tusentals genomförda transaktioner.

 

 

I sverige skulle kalaset ha gått på över 10k.

 

Jag kör med 2 DELL 242MP och den funkar kanon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...