Gå till innehåll

Vad har du slagit sönder under onlinepokerspel?


dominator

Recommended Posts

Då blir den bara låst och jag blir refererad till den tråd som existerar! :lol:

 

Nä, OK. Jag ska inte störa mer. Have fun! :)

JAg ska inte svara på något i den här tråden eller skriva fler inlägg här. 8-)

ni som slår isönder mest här! kan inte ni gå hem till pokemonn o slå sönder hans tangentbord så man slipper hans skitinlägg här som inte har med tråden att göra! eller slå isönder han helt enkelt, tycker det är en mkt underhållande tråd, och tycker man inte det så kan man skita i att läsa den, och absolut inte komma med dumma inlägg som pokemonn som säkerligen aldrig får doppa på helgerna

 

Jag har faktiskt sensationella rörliga bilder på hur pokemonn slår sönder sitt tangentbord i vredesmod efter att han blir utdragen med bottom pair.

Hans avatar som han har här på pf.nu är från samma tillfälle.

Varför han pratar tyska har jag dock ingen aning om :|

http://www.break.com/index/patiencechild.html

Jävligt nyfiken på vad han lirade/gjorde på datan (fick inget ljud)

 

Var glad för det. En galen tysk snorunge som vrålar. 8-)

Skulle iofs vara intressant om någon med kunskaper i tyska kunde översätta en del av det han skriker?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 539
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slog sönder min skärm efter några bad beats...Sen sparka jag i burken men som tur blev det ingen skada..Just nu var jag nära på att slå sönder min nya skärm men lyckades hålla mig efter ha blivit utdragen flera gånger..KK vs 77..Runner runner färg..och annat skit..

 

Bankrullen är slut :(.. Det är det värsta :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjalong kalsong

 

Har äntligen hittat den rätta tråden...

Skriver detta 5min efter att blivit utdragen med AA mot 35 :spade: (all in preflop såklart, vad annars?)

 

Tar ett stadigt grepp om pungen och klämmer så hårt att jag skriker. 2 sek senare kommer morsan in och undrar varför jag har handen på pungen å gapar som en könsstympad åsna.

 

slänger in dörren å vrålar samtidigt som jag sliter av mig kläderna, likt mattadoren i ferdinand. Tillslut har jag bara kalsonger kvar som jag trycker ner i käften!!!!!!!!!!!!

 

/David P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjalong kalsong

 

Har äntligen hittat den rätta tråden...

Skriver detta 5min efter att blivit utdragen med AA mot 35 :spade: (all in preflop såklart, vad annars?)

 

Tar ett stadigt grepp om pungen och klämmer så hårt att jag skriker. 2 sek senare kommer morsan in och undrar varför jag har handen på pungen å gapar som en könsstympad åsna.

 

slänger in dörren å vrålar samtidigt som jag sliter av mig kläderna, likt mattadoren i ferdinand. Tillslut har jag bara kalsonger kvar som jag trycker ner i käften!!!!!!!!!!!!

 

/David P

 

Antar att du hittar på det där och det är inget vidare roligt. Lessen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte ens läst den här tråden innan alldeles nyss, och kunde inte låta bli då det antingen är:

 

A: Folk som hittar på för att försöka "vara coolast" eller "värst" eller något annat löjligt.

 

B: Verkligen är folk som behöver hjälp, och de borde i så fall tänka både en och två gånger på att faktiskt söka sig till en psykolog, eller något.

 

Jag tror på alternativ A.

 

Whatever. NU ska jag däremot inte återkomma fler gånger för att läsa något i den här tråden. Jag lovar. 8-)

 

Have fun!

(hur det nu kan vara kul att hålla på med det som beskrivs i inläggen är däremot en gåta...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjalong kalsong

 

Har äntligen hittat den rätta tråden...

Skriver detta 5min efter att blivit utdragen med AA mot 35 :spade: (all in preflop såklart, vad annars?)

 

Tar ett stadigt grepp om pungen och klämmer så hårt att jag skriker. 2 sek senare kommer morsan in och undrar varför jag har handen på pungen å gapar som en könsstympad åsna.

 

slänger in dörren å vrålar samtidigt som jag sliter av mig kläderna, likt mattadoren i ferdinand. Tillslut har jag bara kalsonger kvar som jag trycker ner i käften!!!!!!!!!!!!

 

/David P

 

Om det..

 

1. Ej är påhittat: Sök hjälp

 

2. Är påhittat: Skaffa ett liv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte ens läst den här tråden innan alldeles nyss, och kunde inte låta bli då det antingen är:

 

A: Folk som hittar på för att försöka "vara coolast" eller "värst" eller något annat löjligt.

 

B: Verkligen är folk som behöver hjälp, och de borde i så fall tänka både en och två gånger på att faktiskt söka sig till en psykolog, eller något.

 

Jag tror på alternativ A.

 

Whatever. NU ska jag däremot inte återkomma fler gånger för att läsa något i den här tråden. Jag lovar. 8-)

 

Have fun!

(hur det nu kan vara kul att hålla på med det som beskrivs i inläggen är däremot en gåta...).

 

Tycker oxå det är tråkigt när det hittas på saker för att verka cool, få uppmärksamhet eller vad nu syftet är. En del saker är ju så igenomskinliga så det är löjligt.

 

Ärlighet varar längst, tänk på det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss så hödes ett högt vrål och minmus gick sönder för 3:e (!) gången i år. Blev utdragen när jag skottade :roll:

 

Sen fick jag köpa ett nytt tangetbord förra veckan. Hade ett halv-ilters vattenglass vid datorn. Blev fly förbannad och slog till det efter dåligt spel av mig(men det förtod jag först efteråt :oops:). Vad händer? Jo det landar precis i tangetbordet. N,B, mellanslag och piltangeterna la av helt. Så det vara bara inhandla nytt.

 

Efter detta har jag konstaterat att jag kan vara en ganska pilsk och hetlevrad typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte ens läst den här tråden innan alldeles nyss, och kunde inte låta bli då det antingen är:

 

 

Så dom andra tio inläggen du har skrivit innan detta gjorde du i..sömnen? :shock:

 

De har han förmodligen glömt bort. Personer med så fruktansvärt låg IQ som denne i fråga tenderar till att ha relatvit kort minne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss så hödes ett högt vrål och minmus gick sönder för 3:e (!) gången i år. Blev utdragen när jag skottade :roll:

 

Sen fick jag köpa ett nytt tangetbord förra veckan. Hade ett halv-ilters vattenglass vid datorn. Blev fly förbannad och slog till det efter dåligt spel av mig(men det förtod jag först efteråt :oops:). Vad händer? Jo det landar precis i tangetbordet. N,B, mellanslag och piltangeterna la av helt. Så det vara bara inhandla nytt.

Hmm, det här var intressant... på min laptop har nämligen just tangenterna N, B, mellanslag och pil ner slutat funka. Är dessa extra känsliga eller är det bara en tillfällighet tro?

 

Efter detta har jag konstaterat att jag kan vara en ganska pilsk och hetlevrad typ ;)

:shock: var kom pilskheten in i bilden?

 

EDIT: fin definition från ne.se:

pilsk

 

pilsk adj. ~t

• sexuellt lysten {kåt} [provins.; vard.]

HIST.: sedan 1840; sv. dial. pilsk; besl. med pilla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Idag slog jag sönder väggen framför datorn.

Inte det bästa jag gjort då den är relativt nytapetserad och vetifan hur den ska lagas. :cry::cry::cry:

Funderar på att skicka räkningen till fiskjävlarna som gjorde att jag åkte på bubblan i 3 sngs i rad, och den fete gammel gäddan som drog ut mig på river i min viktigaste mtt någonsin.

Känns som om det är dags att börja gå i terapi nu när jag misslyckats med allt hur jag än har gjort de senaste två månaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har slängt in min bärbara dator in i väggen så att hela skärmen sprack detta efter att jag hade förlorat 2 A A i rad på CG först mot 4 7 floppa setet sen mot A 10, 10 på flopp + river!

 

Har även slagit in någon vägg någon gång med en ganska tilltyglad knoge efteråt :D!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken skön läsning när man ligger i sängen med laptoppen i knät och bara väntar på att påskharen ska titta förbi. Dock så har jag inte heller haft sönder något direkt mer än ett par små saker utan större värde, men jag har dock slåt min vänster hand blodig i väggen några gånger ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...