killerwolf2 Postad 31 Maj , 2022 Rapport Share Postad 31 Maj , 2022 (redigerade) det sker för mig också iaf. Bara vid öppnandet av nya bord, å när man kommer tillbaka så är borden 1/3 så stora och grejer, svs tappar uppenbarligen bordsstorleksminnet/sätter borden i minsta möjliga läge i samma veva Redigerad 31 Maj , 2022 av killerwolf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 2 Juni , 2022 Rapport Share Postad 2 Juni , 2022 Inloggningen Misslyckades Internt tekniskt fel. Ja så har det sett ut gång på gång när man ska logga in. Inte bara i dag utan också tidigare. ☹️ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Fel Postad 2 Juni , 2022 Rapport Share Postad 2 Juni , 2022 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Inloggningen Misslyckades Internt tekniskt fel. Ja så har det sett ut gång på gång när man ska logga in. Inte bara i dag utan också tidigare. ☹️ Samma för mig. Både idag och tidigare. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 2 Juni , 2022 Rapport Share Postad 2 Juni , 2022 Texten fortsätter: "Vänligen försök igen och kontakta Kundtjänst om felet kvarstår." Jag kontaktade kundtjänst och fick svaret att dom jobbar på det. Klockan är nu 13:35 och felet har kvarstått ända sedan tidigt i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orpon Postad 2 Juni , 2022 Rapport Share Postad 2 Juni , 2022 47 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Texten fortsätter: "Vänligen försök igen och kontakta Kundtjänst om felet kvarstår." Jag kontaktade kundtjänst och fick svaret att dom jobbar på det. Klockan är nu 13:35 och felet har kvarstått ända sedan tidigt i morse. Jag lyckades logga in nu och flera andra också verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 12 Juli , 2022 Rapport Share Postad 12 Juli , 2022 I dag uppdaterades pokerklienten på Svenska Spel. Jag blev tvungen att ladda ner den nya klienten. Men jag märker ingen skillnad. Har någon märkt att något har ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 14 Juli , 2022 Rapport Share Postad 14 Juli , 2022 Den 2022-07-12 kl 16:03, säger Folke Rosvall : I dag uppdaterades pokerklienten på Svenska Spel. Jag blev tvungen att ladda ner den nya klienten. Men jag märker ingen skillnad. Har någon märkt att något har ändrats? Ja, jag har tidigare kunnat spela relativt problemfritt på SvS. Men efter uppdateringen har jag fått nya features såsom att mina bord ibland kraschar när jag öppnar ett fjärde bord, samt att jag ibland blir utslängd från bordet när jag försöker toppa upp stacken. När jag tittar tillbaka i den här tråden så ser jag att dessa features tidigare verkar testats på ett begränsat antal användare för att nu kanske rullas ut till den stora massan? 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 (redigerade) Nu har Svenska spel uppdaterat klienten i ett antal timmar och precis som vanligt fungerar ingenting. Avinstallerar och laddar ned på nytt, fungerar naturligtvis inte det heller. Att ringa "support" eller "helpdesk" eller vad dom nu kallar det är ju som bekant ingen idé då man antingen får prata med Fia-Lisa som är upptagen med att ta selfies eller Mohammad som hellre än att sköta sina arbetsuppgifter sitter och studerar etnoekonomisk kvantfysik. Att försöka få tag i en ansvarig, typ chef, kan man ju titta sig efter i arschlet. Hur värdelös är det tillåtet för en tjänsteman att bli och samtidigt uppbära en saftig månadslön? Finns det en term för sjuklig inkompetens? Frågorna är många, svaren få. I detta nu dök detta fantastiska meddelande upp: Tekniska problem med poker Just nu upplever vi tekniska problem med vår pokerklient. Vi jobbar på att lösa detta så fort som möjligt och ber dig att prova igen vid senare tillfälle. Vi beklagar störningen! Med vänliga hälsningar Kundservice Redigerad 19 Oktober , 2022 av Waylon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 Nu har ansvarig tjänsteman stängt ned skiten för uppdatering igen. Jag är nu övertygad om att hjonen på Svenska spel gått managementkurser hos Zacco och KREAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerspelarn1 Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 1 timme sedan, säger Waylon : Nu har Svenska spel uppdaterat klienten i ett antal timmar och precis som vanligt fungerar ingenting. Avinstallerar och laddar ned på nytt, fungerar naturligtvis inte det heller. Att ringa "support" eller "helpdesk" eller vad dom nu kallar det är ju som bekant ingen idé då man antingen får prata med Fia-Lisa som är upptagen med att ta selfies eller Mohammad som hellre än att sköta sina arbetsuppgifter sitter och studerar etnoekonomisk kvantfysik. Att försöka få tag i en ansvarig, typ chef, kan man ju titta sig efter i arschlet. Hur värdelös är det tillåtet för en tjänsteman att bli och samtidigt uppbära en saftig månadslön? Finns det en term för sjuklig inkompetens? Frågorna är många, svaren få. I detta nu dök detta fantastiska meddelande upp: Tekniska problem med poker Just nu upplever vi tekniska problem med vår pokerklient. Vi jobbar på att lösa detta så fort som möjligt och ber dig att prova igen vid senare tillfälle. Vi beklagar störningen! Med vänliga hälsningar Kundservice Mmm... jättekul det här när man väl avsatt tid för o få in lite volym.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2022 (redigerade) 10 minuter sedan, säger pokerspelarn1 : Mmm... jättekul det här när man väl avsatt tid för o få in lite volym.... Trodde iofs att man använde sig av seriösa och kompetenta aktörer och inte svenska staten om man vill "få in lite volym". Men vad vet ja... Redigerad 19 Oktober , 2022 av Waylon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 20 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2022 17 timmar sedan, säger Waylon : Just nu upplever vi tekniska problem med vår pokerklient. Varför skriver man i alla möjliga sammanhang att man "upplever" problem? Varför skriver man inte rakt ut att man har problem? Om man har problem kan man väl säga det utan krumbukter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2022 5 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Varför skriver man i alla möjliga sammanhang att man "upplever" problem? Varför skriver man inte rakt ut att man har problem? Om man har problem kan man väl säga det utan krumbukter. Exaktemente som tysken säger, gårdagen var iaf det fruktansvärdaste jag någonsin upplevt, en verklighet skapad av svenska statens tjänstemän. Fy bubblan säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2022 En lite fråga angående inloggningen hos SvS: När jag loggar in med QR-kod så måste jag alltid göra det två ggr, ibland tre, drabbar detta fenomen någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 23 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2022 11 timmar sedan, säger Waylon : En lite fråga angående inloggningen hos SvS: När jag loggar in med QR-kod så måste jag alltid göra det två ggr, ibland tre, drabbar detta fenomen någon annan? Händer mig också till och från. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 24 Oktober , 2022 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2022 18 timmar sedan, säger Waylon : När jag loggar in med QR-kod så måste jag alltid göra det två ggr, ibland tre, drabbar detta fenomen någon annan? Jag loggar in med bankID och det händer mej ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 6 November , 2022 Rapport Share Postad 6 November , 2022 Om man inte spelade på ett tag blev man efter en viss tid automatiskt utloggad från Svenska Spels pokerklient. Väldigt irriterande. Jag minns inte efter hur länge, men det kan ha varit en halvtimme eller en timme ungefär. Numera kan klienten däremot stå på timme efter timme utan spel och man är fortfarande inloggad. Svenska Spel får ofta kritik, men det här var en bra förändring. ☺️ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 November , 2022 Rapport Share Postad 6 November , 2022 (redigerade) Den 2022-10-23 kl 23:11, säger werdball : Händer mig också till och från. Såg att du hänger med bra i SM main, kör så det ryker. Redigerad 6 November , 2022 av Waylon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 (redigerade) Någon annan som inte kan logga in? Ringde supporten och de besvarade att de har underhåll 22-08. F.ö jättebra tid att göra något sådant. Jisses. RIP Redigerad 7 November , 2022 av RYOUOK1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 1 timme sedan, säger RYOUOK1 : Någon annan som inte kan logga in? Ringde supporten och de besvarade att de har underhåll 22-08. F.ö jättebra tid att göra något sådant. Jisses. RIP Tyvärr har dom underhåll en gång i veckan minst. Man undrar om dom verkligen behöver göra underhåll så ofta och under så många timmar. Här sitter jag och väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 2 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Tyvärr har dom underhåll en gång i veckan minst. Man undrar om dom verkligen behöver göra underhåll så ofta och under så många timmar. Här sitter jag och väntar. Ja, visst jag vet brukar de ha underhåll tis-ons typ 03-07 eller liknande. Vi får väl hoppas denna grandiosa uppdatering gör något alla buggar således finns på klienten. Lite tveksam är man ju dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 3 minuter sedan, säger RYOUOK1 : Ja, visst jag vet brukar de ha underhåll tis-ons typ 03-07 eller liknande. Förr i tiden hade dom en fast tid. Det var alltid onsdagar 03-06. Då visste man vad som gällde. Numera är det lite hipp som happ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 En timme beräknad förserving. Åh, vilken förvåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 Nu är klockan 10 och dom har ännu inte kommit igång. Förr i tiden var uppdateringen klar på 3 timmar, men varför tar det så lång tid nu? Jag får en känsla av att personalen inte tar sitt jobb på allvar. Med lite god vilja skulle det förmodligen gå betydligt snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 November , 2022 Rapport Share Postad 7 November , 2022 44 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Nu är klockan 10 och dom har ännu inte kommit igång. Förr i tiden var uppdateringen klar på 3 timmar, men varför tar det så lång tid nu? Jag får en känsla av att personalen inte tar sitt jobb på allvar. Med lite god vilja skulle det förmodligen gå betydligt snabbare. Föreslår att du skickar in en spontanansökan till SvS att ta över Scrummasterrollen på utvecklingsavdelningen, så de kan visa lite god vilja när de programmerar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts