Lirardanne 2 Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 Någon mer som har problem att logga in i pokerklienten ibland? krånglar i flera veckor, köpte ny dator men samma sak där. Bank-id QR-koden kommer bara upp 1 sekund och sen står och laddar, går inte heller att logga in via personnummer. Funkar bara ibland, efter 20-30 försök. Testat flera olika datorer, går bra att logga in via svenskaspel.se och appen. 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zanka 83 Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 Tryck på byt inloggningsmetod (eller vad det står) och sen tillbaka till mobilt bankid (tror jag det står). Då kommer en qr upp igen och stannar kvar:) Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lirardanne 2 Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 29 minuter sedan, säger Zanka : Tryck på byt inloggningsmetod (eller vad det står) och sen tillbaka till mobilt bankid (tror jag det står). Då kommer en qr upp igen och stannar kvar:) Tack, funkar nu 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Masterthejun 12 Postad 25 Februari Rapport Share Postad 25 Februari (redigerade) Finns det nån inställning som man kan ändra så att man kan öppna fler än 5st Cashgame bord på Svenska spel? Redigerad 25 Februari av Masterthejun Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ölkaka 147 Postad 25 Februari Rapport Share Postad 25 Februari (redigerade) 2 timmar sedan, säger Masterthejun : Finns det nån inställning som man kan ändra så att man kan öppna fler än 5st Cashgame bord på Svenska spel? Nej du kan spela max 5 bord. Du kan ju öppna/raila hur många bord du vill Redigerad 25 Februari av ölkaka 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Masterthejun 12 Postad 26 Februari Rapport Share Postad 26 Februari 19 timmar sedan, säger ölkaka : Nej du kan spela max 5 bord. Du kan ju öppna/raila hur många bord du vill Okej tack för svar.. det var formulerat som att jag hade nån begränsning när jag försökte sätt mig på ett sjätte bord..därav frågan 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BennyGuldfot 105 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars Någon i skrivande stund som har problem med Svs? Tar mig varken in på klienten eller via hemsidan. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
werdball 13 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars 10 minuter sedan, säger BennyGuldfot : Någon i skrivande stund som har problem med Svs? Tar mig varken in på klienten eller via hemsidan. ja, kan inte heller logga in. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rickett 1 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut? Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn? Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KlonkSteve 687 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars 1 timme sedan, säger Rickett : Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut? Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn? Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ölkaka 147 Postad 1 Mars Rapport Share Postad 1 Mars 2 timmar sedan, säger KlonkSteve : Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). Finns dom gamla djupa borden kvar?På dom kunde man köpa in för 400bb Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts