Gå till innehåll

Recommended Posts

Någon mer som har problem att logga in i pokerklienten ibland? krånglar i flera veckor, köpte ny dator men samma sak där. 

Bank-id QR-koden kommer bara upp 1 sekund och sen står och laddar, går inte heller att logga in via personnummer. Funkar bara ibland, efter 20-30 försök. 

Testat flera olika datorer, går bra att logga in via svenskaspel.se och appen. 

• Like 1
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • Svars 12,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

https://www.di.se/debatt/ardalan-shekarabi-riskerar-sanka-hela-licenssystemet/  

Blir ingen tidsgräns iaf /Kinesen

Hej! Jag har precis mailat till Ardalan Shekarabi, som är ansvarig minister på socialdepartementet. Jag förväntar mig tyvärr ingen respons, men känner att jag i alla fall måste försöka att uppmärksamm

Posted Images

• 1 month later...
2 timmar sedan, säger Masterthejun :

Finns det nån inställning som man kan ändra så att man kan öppna fler än 5st Cashgame bord på Svenska spel?

Nej du kan spela max 5 bord. Du kan ju öppna/raila hur många bord du vill

Redigerad av ölkaka
  • Like 1
Länk till inlägg

Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut?

Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand  med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn?

Länk till inlägg
1 timme sedan, säger Rickett :

Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut?

Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand  med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn?

Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). 

Länk till inlägg
2 timmar sedan, säger KlonkSteve :

Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). 

Finns dom gamla djupa borden kvar?På dom kunde man köpa in för 400bb

Länk till inlägg