Lirardanne Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 Någon mer som har problem att logga in i pokerklienten ibland? krånglar i flera veckor, köpte ny dator men samma sak där. Bank-id QR-koden kommer bara upp 1 sekund och sen står och laddar, går inte heller att logga in via personnummer. Funkar bara ibland, efter 20-30 försök. Testat flera olika datorer, går bra att logga in via svenskaspel.se och appen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 Tryck på byt inloggningsmetod (eller vad det står) och sen tillbaka till mobilt bankid (tror jag det står). Då kommer en qr upp igen och stannar kvar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lirardanne Postad 26 December , 2020 Rapport Share Postad 26 December , 2020 29 minuter sedan, säger Zanka : Tryck på byt inloggningsmetod (eller vad det står) och sen tillbaka till mobilt bankid (tror jag det står). Då kommer en qr upp igen och stannar kvar:) Tack, funkar nu 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masterthejun Postad 25 Februari , 2021 Rapport Share Postad 25 Februari , 2021 (redigerade) Finns det nån inställning som man kan ändra så att man kan öppna fler än 5st Cashgame bord på Svenska spel? Redigerad 25 Februari , 2021 av Masterthejun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 25 Februari , 2021 Rapport Share Postad 25 Februari , 2021 (redigerade) 2 timmar sedan, säger Masterthejun : Finns det nån inställning som man kan ändra så att man kan öppna fler än 5st Cashgame bord på Svenska spel? Nej du kan spela max 5 bord. Du kan ju öppna/raila hur många bord du vill Redigerad 25 Februari , 2021 av ölkaka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Masterthejun Postad 26 Februari , 2021 Rapport Share Postad 26 Februari , 2021 19 timmar sedan, säger ölkaka : Nej du kan spela max 5 bord. Du kan ju öppna/raila hur många bord du vill Okej tack för svar.. det var formulerat som att jag hade nån begränsning när jag försökte sätt mig på ett sjätte bord..därav frågan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BennyGuldfot Postad 1 Mars , 2021 Rapport Share Postad 1 Mars , 2021 Någon i skrivande stund som har problem med Svs? Tar mig varken in på klienten eller via hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 1 Mars , 2021 Rapport Share Postad 1 Mars , 2021 10 minuter sedan, säger BennyGuldfot : Någon i skrivande stund som har problem med Svs? Tar mig varken in på klienten eller via hemsidan. ja, kan inte heller logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickett Postad 1 Mars , 2021 Rapport Share Postad 1 Mars , 2021 Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut? Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 1 Mars , 2021 Rapport Share Postad 1 Mars , 2021 1 timme sedan, säger Rickett : Nej inga problem just nu. Undrar bara hur lang tid behaller man sin stack pa svs om man sitter ut? Satt pa ett bord i ca 3h da det gled in en okand med 400bb. Aldrig sett forut. Ngn? Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 1 Mars , 2021 Rapport Share Postad 1 Mars , 2021 2 timmar sedan, säger KlonkSteve : Vad jag vet så tar det 40 min efter man lämnat ett bord för att stacken ska nollställas. Och vad jag vet finns det inga bord där man kan köpa in för över 200bb. Så måste väl vara en bugg(eller feature, beroende på hur man ser det, hehe). Finns dom gamla djupa borden kvar?På dom kunde man köpa in för 400bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nubtne Postad 11 Mars , 2021 Rapport Share Postad 11 Mars , 2021 Inloggningsproblem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 16 Mars , 2021 Rapport Share Postad 16 Mars , 2021 Fyra irriterande fel hos Svenska Spels pokerklient 1) Man går in via filter och försöker åstadkomma att bara anonyma bord visas. Men det går inte, i alla fall har inte jag lyckats. Såvitt jag minns kunde man det när anonyma bord introducerades för några år sedan. 2) I lobbyn hittar man ett bord med en ledig plats. Det står "Ta plats" och man klickar. Då kommer man till en plats vid bordet där det står "Reserverad". Man går tillbaka till lobbyn. Där står det fortfarande "Ta plats". 3) Man står i kö för att få en plats. Efter lång väntan kommer det upp en skylt: "En plats är ledig. Vill du ta den platsen?" Man klickar ja. Man kommer till bordet. Där finns en ny skylt: "Det gick inte att ta plats på grund av att platsen är upptagen". Man går tillbaka till lobbyn. Där upptäcker man att man har förlorat sin plats i kön. Man måste stå sist igen. 4) Om man slänger sina kort kan man i efterhand normalt se vilka kort man slängde genom att föra pilen till bilden bredvid namnet. Men om korten slängs vid visning går det inte, trots att det kan ta 5 sekunder eller mer innan visningen och utbetalningen är avslutad. Det borde gå oavsett hur korten slängdes. Frågan är: Vet inte Svenska Spel om dessa irriterande fel? Eller är det så att man vet om dom men inte orkar åtgärda dom? Man kanske betraktar felen som struntsaker trots att säkert fler än jag upplever dom som störande. 2 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joshua Postad 23 Mars , 2021 Rapport Share Postad 23 Mars , 2021 Den 2021-03-16 kl 06:43, säger Folke Rosvall : 1) Man går in via filter och försöker åstadkomma att bara anonyma bord visas. Men det går inte, i alla fall har inte jag lyckats. Såvitt jag minns kunde man det när anonyma bord introducerades för några år sedan. Jag har ett liknande problem... Har börjat spela lite PLO, men hittar inget sätt att filtrera bort Hi/Low-borden. Lätt hänt vid multitablande att ta plats vid ett bord av fel speltyp. Bara en tidsfråga innan man sitter och undrar varför man bara vann en kvarts pott med "nötterna"... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Mars , 2021 Rapport Share Postad 24 Mars , 2021 9 timmar sedan, säger Joshua : Jag har ett liknande problem... Har börjat spela lite PLO, men hittar inget sätt att filtrera bort Hi/Low-borden. Lätt hänt vid multitablande att ta plats vid ett bord av fel speltyp. Bara en tidsfråga innan man sitter och undrar varför man bara vann en kvarts pott med "nötterna"... ? De flesta supportmailen jag får handlar om a: Fel hand vann, jag hade kåk, han hade bara färg! (de spelar six plus holdem) b) Något blev fel, jag vann bara halva potten, han hade ingenting! (de spelar PLO hi/lo) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 25 Mars , 2021 Rapport Share Postad 25 Mars , 2021 (redigerade) Behöver verkligen Svenska Spel stänga av pokern så ofta "för underhåll"? I går morse över en timme och i dag samma sak. Redigerad 25 Mars , 2021 av Folke Rosvall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 25 Mars , 2021 Rapport Share Postad 25 Mars , 2021 52 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Behöver verkligen Svenska Spel stänga av pokern så ofta "för underhåll"? I går morse över en timme och i dag samma sak. Svenska spel har ingen representant här, du når kundservice på 0770-11 11 11, fråga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 25 Mars , 2021 Rapport Share Postad 25 Mars , 2021 6 timmar sedan, säger Lundin89 : Svenska spel har ingen representant här, du når kundservice på 0770-11 11 11, fråga där. Ok, men mitt inlägg var inte avsett som en fråga, bara som ett uttryck för förvåning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 31 Mars , 2021 Rapport Share Postad 31 Mars , 2021 Den 2021-03-24 kl 07:16, säger Ola Brandborn : de spelar six plus holdem Vad är det? Hur spelar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 April , 2021 Rapport Share Postad 1 April , 2021 Den 2021-03-31 kl 05:16, säger Folke Rosvall : Vad är det? Hur spelar man det? Spelar det någon roll? Du kommer ju inte lämna SvS. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 1 April , 2021 Rapport Share Postad 1 April , 2021 Den 2021-03-31 kl 05:16, säger Folke Rosvall : Vad är det? Hur spelar man det? Google? Blir typ tiltad när folk frågar uppenbara Google frågor 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 1 April , 2021 Rapport Share Postad 1 April , 2021 2 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Spelar det någon roll? Du kommer ju inte lämna SvS. Varför vill du inte besvara frågan? Oavsett var jag spelar så vill jag gärna veta vad det handlar om. Jag minns en gång när en nybörjare ställde en fråga till dej och du svarade "hur långt är ett snöre?". Blir inte forumet trevligare om vi är vänliga mot varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 1 April , 2021 Rapport Share Postad 1 April , 2021 59 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Varför vill du inte besvara frågan? Oavsett var jag spelar så vill jag gärna veta vad det handlar om. Jag minns en gång när en nybörjare ställde en fråga till dej och du svarade "hur långt är ett snöre?". Blir inte forumet trevligare om vi är vänliga mot varandra? Jo klart det blir trevligare, men kom igen, du vet ju mycket väl själv att just den här typen av frågor kan du googla fram hur lätt som helst själv. Man kanske ska spara sina frågor till ämnen där google inte har svaret... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 2 April , 2021 Rapport Share Postad 2 April , 2021 7 timmar sedan, säger KlonkSteve : Jo klart det blir trevligare, men kom igen, du vet ju mycket väl själv att just den här typen av frågor kan du googla fram hur lätt som helst själv. Man kanske ska spara sina frågor till ämnen där google inte har svaret... Som jag ser det så är det bättre att en svarar än att tio googlar. Men oavsett googlingen så är jag förvånad över att Ola inte tar chansen att göra reklam för sitt bolag och dess spel. Det borde väl ligga i PAFs intresse att locka nya spelare? Genom att artigt besvara inkomna frågor ökar ju chansen att fler börjar spela det spel som jag frågade om. Att svara drygt skrämmer väl snarare bort eventuella kunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
orpon Postad 6 Maj , 2021 Rapport Share Postad 6 Maj , 2021 Den 2021-04-02 kl 04:48, säger Folke Rosvall : Som jag ser det så är det bättre att en svarar än att tio googlar. Men oavsett googlingen så är jag förvånad över att Ola inte tar chansen att göra reklam för sitt bolag och dess spel. Det borde väl ligga i PAFs intresse att locka nya spelare? Genom att artigt besvara inkomna frågor ökar ju chansen att fler börjar spela det spel som jag frågade om. Att svara drygt skrämmer väl snarare bort eventuella kunder. Så spelar du 6+ Holdem (poker.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts