tågrånarn Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 Kanske börjar bli dags att fixa buggen som gör att man får posta både big OCH small blind i BIG BLIND. Om man suttit ut. Hur sjukt äre inte?? Har man missat båda ska man ju posta båda. Däremot finns en bugg när man är ny på bordet som gör att man missar att komma in på BB om SB sitter ut samma hand. Sen måste man posta dubbelt när man väl kommer in varvet efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbull Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 Har man missat båda ska man ju posta båda. Inte om man kommer tillbaks på bigblind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 Inte om man kommer tillbaks på bigblind. Ofan, hade jag faktiskt ingen koll på haha. Har dock vart med om det på andra siter och flera ggr på CC, så jag har väl blivit van.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 djupa turbobord plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 Har man missat båda ska man ju posta båda. Nej. Och lämnar du bordet och hoppar in igen lägger du förstås bara BB. Som det är nu fungerar dock "buggen" som en straffunktion för de som är slöa och slarvar, så kan tycka det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 internal error: lost connection to lobby window, closing down table. Vad är problemet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 internal error: lost connection to lobby window, closing down table. Vad är problemet??? Std Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska Spel Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 Hej! Snart är det äntligen dags för Poker-SM online 2012 på Svenska Spel. Nytt för i år är att två nya event gör entré i SM-schemat - Omaha Hi/Lo och Omaha 5-manna. SM-schemat 2012 på Svenska Spel: 04 nov Söndag - Texas Hold'em No Limit 5-manna - 490+10 kronor 07 nov Onsdag - Omaha Pot Limit 5-manna - 490+10 kronor 10 nov Lördag - 7-korts stötpoker - 490+10 kronor 11 nov Söndag - Mörkpoker - 490+10 kronor 12 nov Måndag - Omaha Hi-Lo Pot Limit - 490+10 kronor 15 nov Torsdag - Texas Hold'em Fixed - 490+10 kronor 18 nov Söndag - Omaha Pot Limit - 490+10 kronor 21 nov Onsdag - Texas Hold'em No Limit Duell - 490+10 kronor 25 nov Söndag - Texas Hold'em No Limit Main Event - 1950+50 kronor 26 nov Måndag - Dag 2 Main Event 02 dec Söndag - Finalbord Main Event (Alla sidoevent startar kl 19:00 och Main Event kl 18:00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Kan ni lägga till så att man kan lämna CG bordens kö samt lämna alla köer på engång? känns inte som att ni vinner på att någon sitter i reserverat på +5 bord samtidigt i 1 minut(eller va tiden är). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Borde finnas så man automatiskt fyller på vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Får väl försöka här istället eftersom eran support inte har svarat på min fråga efter 20 timmars väntan. Frågan lyder: Är det möjligt att spela på Svenska Spels pokerklient från Frankrike(Toulouse)? Hört rykten om att folk i Frankrike enbart kan spela på franska pokerklienter och att dom blockerar allt annat. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Sålänge dom inte IP blockat det borde det gå. Det går på andra ställen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Sålänge dom inte IP blockat det borde det gå. Det går på andra ställen iaf. Det är det jag tror dom gjort, såg en tråd på twoplustwo och där sa dom att det inte gick att spela ifrån Frankrike på Svenska pokersidor. Vill dock veta till 100% vad hur det ligger till innan jag åker iväg. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Vpn!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2012 Vpn!!!! Inte så haj på datorer! Gjorde en chansning och bad min flickvän gå in och lira ett par händer från Frankrike och det verkade fungera det lilla hon spela. Tyvärr torska hon pengar men det var det värt.. Förhoppningsvis har dom inte blockat ip:et tills jag kommer dit. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Inte så haj på datorer! Gjorde en chansning och bad min flickvän gå in och lira ett par händer från Frankrike och det verkade fungera det lilla hon spela. Tyvärr torska hon pengar men det var det värt.. Förhoppningsvis har dom inte blockat ip:et tills jag kommer dit. Mvh Nä, ingen risk för det. Det är dom som skulle sett till att franska IPn inte funkat, alt att siten varit blockad från franskt håll. Ska vara grönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Nä, ingen risk för det. Det är dom som skulle sett till att franska IPn inte funkat, alt att siten varit blockad från franskt håll. Ska vara grönt! Ok, litar på dig! Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Inte så haj på datorer! Gjorde en chansning och bad min flickvän gå in och lira ett par händer från Frankrike och det verkade fungera det lilla hon spela. Tyvärr torska hon pengar men det var det värt.. Förhoppningsvis har dom inte blockat ip:et tills jag kommer dit. Mvh https://www.anonine.com/en Löjligt enkelt, jag tycker helt klart det är värt det utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 https://www.anonine.com/en Löjligt enkelt, jag tycker helt klart det är värt det utomlands. Aaah sweet! Tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Utdelning Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Main event på en söndag/måndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 A vad e det lixom Söndag och måndag för Main på svs. Dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WildAzes Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Funkar PokerOffice till svenska spel? Får det inte att fungera, om det finns någon vänlig själ där ute som vet vad jag kan tänkas göra för fel får man gärna hojta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Vad styr ni med? Varför avbryta steken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Duktiga dom e.... Och på kundservice fick man svar att dom inte vet något...Åsner Dessutom kvala jag in.. Hoppas F jag får tillbaka va steken kostar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Blev nåt fel med pottfördelningen, 65% gick till vinnaren och inget till nån annan lol. Bra svs, kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts